آب و هوای غیرقابل پیش بینی اکوادور چالش اصلی امسال بوده است، اما در مجموع، ما بسیار خوشحالیم.

برای اطلاعات بیشتر:
روزاپریما بین المللی
501 Brickell Key Drive،
Suite 201 Miami, FL 33131
تلفن: 1 (305) 644 – 8459
تلفن: 1 (866) 97-PRIMA
فکس: 1 (786) 409 – 6330
[email protected]
www.rosaprima.com



منبع

روز ولنتاین مبارک
در مجموع، Rosaprima از فصل روز ولنتاین خود راضی است. “ما توانسته ایم همه سفارشات را به موقع انجام دهیم و احساس می کنیم که تا کنون تعطیلات آرامی بوده است. امیدواریم که مشتریان ما در این تعطیلات شاهد فروش قوی باشند. اکنون امیدواریم که مشتریان ما در این تعطیلات شاهد فروش قوی باشند.” جیباجا نتیجه می گیرد. مشتاق برای دریافت یک نگاه اجمالی به فرآیند ساخت این گل ها، برای خواندن داستان اینجا را کلیک کنید.

چالش عمده
جیباجا توضیح می دهد که آب و هوا چالش اصلی بوده است. در ماه‌های منتهی به تعطیلات، هوا سرد و بارانی بود. در حالی که نوامبر پر از آفتاب بود، فقط چند ماه بعد، در ژانویه، شاهد مقادیر زیادی باران بودیم که بر نحوه رشد گیاهان تأثیر می‌گذارد. با بیش از 27 سال با تجربه، ما برای مقابله با آب و هوای غیرقابل پیش بینی آماده بودیم. برای آماده شدن برای این فصل، ما بر روی پیروی از فرآیندهای دقیق مراقبت از خاک و محیط تمرکز کردیم تا کیفیت گل هایمان را تضمین کنیم.”

میشل جیباجا از Rosaprima، بزرگترین تولید کننده گل رز ممتاز اکوادور که اخیراً مجموعه خود را با Ranunculus و Anemones گسترش داده است، می گوید: «آب و هوای غیرقابل پیش بینی اکوادور چالش اصلی امسال بوده است، اما در مجموع، ما بسیار خوشحالیم». روز ولنتاین یکی از بزرگترین تعطیلات آنهاست و امسال بیش از 7.5 میلیون ساقه را پردازش و ارسال کرده اند.

اکثر محصولات به ایالات متحده و کانادا ارسال می شوند، اما مقادیر زیادی نیز به اروپا (بیشتر فرانسه، ایتالیا و اسپانیا) ارسال می شوند. محصولات ما تا استرالیا و آسیا سفر می کنند. از 375 هکتار زیر گلخانه ها، بیش از 7.5 میلیون ساقه به بیش از 25000 گل فروشی و عمده فروش ارسال شد.

تقاضای قوی
به گفته جیباجا، امسال تقاضا برای گل های رز آنها قوی بود. “هم برای رزهای قرمز و هم رنگی. اما همچنین تقاضای زیادی برای جدیدترین خطوط تولید ما، Ranunculus و Anemones داشتیم.” آنها شروع به ارسال اولین ساقه ها برای روز ولنتاین در روزهای پایانی ژانویه کردند. او توضیح می‌دهد که همه گل‌هایی که پیش‌سفارش شده بودند، هفته گذشته ارسال شده بودند، اما هنوز در میامی برای سفارش‌های لحظه آخری تا روز قبل از روز ولنتاین در دسترس بودند.