آلدی طرح کارگر گل تجارت منصفانه را افزایش می دهد

به طور عمده، زنان جوان کارگر مهاجر در مزارع گل اتیوپی با امنیت شغلی ضعیف و دستمزدهای پایین مواجه هستند. اتحادیه های کارگری در بخش گل اتیوپی، علیرغم استخدام بیش از 70 درصد از زنان، دسترسی و تأثیر محدودی دارند.

Aldi دومین خرده‌فروش بزرگ گل‌های تجارت منصفانه در بریتانیا است و در سال 2022 این سوپرمارکت 2.7 میلیون دسته گل از تجارت منصفانه تهیه کرد که در آن سال بیش از 160 هزار پوند از حق بیمه تجارت منصفانه برای کارگران برای سرمایه‌گذاری در نیازهای جامعه یا مشاغل جمع آوری کرد.

در grocerytrader.co.uk بیشتر بخوانید



منبع ابتکار جدید «حقوق کارگران بهبود یافته در گل‌های اتیوپی» که از سال 2022 تا 2025 اجرا می‌شود، بر تلاش‌های قبلی برای بهبود شرایط کار و افزایش آگاهی در مورد حقوق کارگران، جنسیت و شمول ناتوانی کارگران در مزارع گل استوار است. این اعلامیه مشترک در طول دو هفته تجارت منصفانه منتشر می شود و تضمین می کند که افراد بیشتری در سراسر بریتانیا درباره گل های تجارت منصفانه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

Aldi UK با بنیاد تجارت منصفانه در مرحله بعدی یک برنامه 400000 پوندی برای توانمندسازی زنان در بخش گل اتیوپی، با هدف مقابله با برخی از چالش‌های سیستمی که آنها با آن روبرو هستند، همکاری می‌کند.