آوردن دانش زمین گرمایی از باغبانی به سایر صنایع

منبع: Ennatuurlijk



منبع شرکت حرارتی Ennatuurlijk در اوایل سال جاری تمامی فعالیت های زمین گرمایی را از ECW Energy بر عهده گرفت. شش ماه بعد، Ernst Japikse، مدیرعامل، و الکساندر ون نورت، مدیر Ennatuurlijk Geothermal، در یک پست وبلاگ از “گامی به سوی بلوغ بازار زمین گرمایی” صحبت کردند.

استاندارد کردن
Ennatuurlijk Geothermal برنامه‌های بزرگی برای دسترسی بیشتر و ارزان‌تر کردن گرمای زمین گرمایی در آینده دارد. آنها می خواهند استانداردسازی کنند. الکساندر: “حفاری برای گرمای زمین گرمایی همچنان مستلزم نوآوری های زیادی است که هر حفاری را منحصر به فرد و در نتیجه گران می کند. ما می خواهیم از استانداردسازی برای بهینه سازی کیفیت و در نتیجه کاهش هزینه ها استفاده کنیم. اکنون گرمای زمین گرمایی فقط برای پروژه های بزرگ 5000 تا 10000 خانه سودآور است. در آینده با استفاده از تکنیک های جدید برای ایجاد گرمای همسایه، می خواهیم از روش های جدید استفاده کنیم. 000 خانه پایدارتر است.”

سه چاه دیگر در Middenmeer
آنها همچنین می خواهند رشد کنند و در جای دیگری رشد کنند. الکساندر: “در سال 2024، حفاری لرزه ای و اکتشافی را در Moerdijk و Eindhoven آغاز خواهیم کرد. علاوه بر این، ما مجوز حفاری سه حلقه چاه زمین گرمایی دیگر در Middenmeer را داریم. پس از آن فوراً از مزایای این خرید بهره مند خواهیم شد. از آنجا که سه چاه حفاری خواهیم کرد، ما با افزایش حجم و ظرفیت مالی بیشتر، تیم متخصص و توان مالی بیشتری را داریم تا بتوانیم در مقیاس بزرگتر و ظرفیت مالی بیشتری داشته باشیم. تا بتوانیم آن را در داخل ایمن کنیم و دیگر نیازی به استخدام آن نداشته باشیم.”


نان تست در خرید ECW Geoholding BV

اولین اولویت این است که شبکه های حرارتی خود را پایدارتر کند. ارنست: “ما ECW Geoholding را تصاحب کردیم زیرا آنها با موفقیت گرمای زمین گرمایی را برای باغبانان در منطقه گلخانه Middenmeer تامین می کنند. آنها بر این ترفند مسلط شده اند و در هلند بهترین هستند. ما ابتدا بر روی این تخصص ساخته شده و آن را برای مشتریان خود در صنایع دیگر به کار خواهیم برد. از شبکه های گرمایی در مناطق مرکزی و غربی که در مناطق مرکزی و غربی نقش بسیار مهمی دارند. در اینجا می توانیم منابع زمین گرمایی پایدار را جایگزین منابع غیرپایدار کنیم، سهامداران ما در این امر از ما حمایت می کنند.»