آوردن گلفروشان آریزونا ادامه تحصیل

“در همان روز، من با برنده جام جهانی 2019، بارت حسام، کار را آغاز کردم. من کار بیشتری انجام دادم؛ این بار، ما چمن 4 و 5 فوتی Emu، چمن دینگو، چمن فولادی، و چمن کوالا را صحافی کردیم. بارت را از استرالیا آورد. پس از بستن این نوارها، من و سفیر دیگری شروع به ساختن یک کره بسیار بزرگ از چمن فولادی کردیم که با اندازه گیری های دقیق و یک سیم بسیار ظریف استرالیایی محکم شده بود. 4 ساعت طول کشید. پس از اتمام آن کار کمرشکن، ما بارت گفت: “میخوای یکی دیگه درست کنی؟” البته ما با خوشحالی این کار را کردیم. بارت تکنیکی را به ما نشان داد که صدها سال پیش در اسکاتلند برای بستن دسته ها به لیوان ها و لیوان های شیشه ای استفاده می شد. بسیار سخاوتمندانه به من اجازه داد تا یکشنبه تمام روز در کلاس او شرکت کنم و این تکنیک ها را یاد بگیرم.”

“دیدن دوستان قدیمی و ملاقات با دوستان جدید در طول هفته فوق العاده بود. من هیجان زده هستم که تمام تکنیک ها و ایده ها را به کار و کلاس های خود بیاورم.”

“در روز اول در سمپوزیوم، من به عنوان سفیر داوطلب شدم. شغل من عبارت بود از تا کردن کیسه های کاغذی بزرگ که برای بازیافت زباله استفاده می شد. این کیسه ها در هر ایستگاه قرار داده می شد تا به تمیز نگه داشتن وسایل کمک کند. بارها و بارها کیسه ها را تعویض کردیم. سپس، لازم بود غرفه رنگ اسپری در زیرزمین ساخته شود تا طراحان مکانی امن برای رنگ آمیزی داشته باشند و از محوطه طراحی دور بمانند. پس از اتمام آن کار، من برای کمک به دکتر سولومون لئونگ در پروژه هایش اعزام شدم. عنوان ارائه دکتر لئونگ بود. “تناسخ”، و تا زمانی که او روی صحنه ارائه کرد دیدم او را دیدم. تماشایی، بسیار متفکر و انسانی بود. من مفتخر بودم که به ساختن مایل ها از بامبوی چسبانده شده به طول حدود 4 دقیقه کمک کنم تا ریشه های آن را ایجاد کنم. پتی ادامه می دهد که دکتر لئونگ از زیپ های رنگارنگ زیادی در طراحی های خود استفاده کرده و زیپ های آلومینیومی را از ژاپن آورده است. او چه آقای فوق العاده و سخاوتمندی است.”

پتی کلاوانز ابتدا برای کمک هزینه درخواست داد، به این امید که تحصیلات خود را با همکاری با طراحان AIFD و کمک به آنها برای آماده شدن برای برنامه های صحنه خود ادامه دهد – او این کار را انجام داد! در مورد تجربه پتی در AIDF 2022، چیزهایی که او یاد گرفت و چگونه کمک مالی به او کمک کرد تا به آنجا برسد، بخوانید.

تجربیاتی مانند این برای اعضای صنعت بسیار ارزشمند است و آنها را به چهارراه ارتباط و آموزش دست اول می رساند. AFE تشخیص می دهد که ایجاد مهارت های حرفه ای و رشد شغلی پیگیری های مستمر هستند. با کمک هزینه تحصیلی گلفروشی خرده فروشی آریزونا، گلفروشان آریزونا فرصت انحصاری برای شرکت در یک رویداد صنعت ملی با بودجه ارائه شده برای اتصال، یادگیری و رشد دارند.

دریافت‌کننده AFE در سال 2021، پتی کلاوانز از توسان، آریزونا، و طراح در گلفروشی می‌فیلد، پس از یک سال تلاش، توانست با طراحان ماهری که داوطلبانه در اتاق گل در سمپوزیوم AIFD 2022 در ژوئیه گذشته در لاس‌وگاس، نوادا، ارتباط برقرار کرده و از آنها یاد بگیرد. به تعویق انداختن سفر

“چه جوان سازی هیجان انگیزی برای آموزش گل من. طراحان آمریکایی و بین المللی که برای ارائه کلاس ها و ارائه صحنه انتخاب شدند، در طراحی های خود استثنایی، سخاوتمندانه و از نظر فنی شجاع بودند. بهترین آموزش برای هر طراح پیشرفته یا اولین بار، کار در اتاق گل با طراحان که هر کاری از شما بخواهند انجام می دهند. اگر به هر کاری که به شما می دهند گوش دهید و انجام دهید، این بهترین آموزشی خواهد بود که تا به حال دریافت خواهید کرد. ممکن است صحافی، جارو کردن، چسباندن یا ساختن را انجام دهید، اما هر کاری که انجام دهید. این است، ارزشمند خواهد بود. ارتباط با طراحان و محصولات در سراسر جهان به شما در تلاش های شما کمک می کند. توانایی تماس با یک طراح در سطح جهانی برای مشاوره بسیار ارزشمند است.”

برای اطلاعات بیشتر:
موقوفه گل آمریکایی
+1 (703) 838-5211
www.endowment.org



منبع

با چرخش کامل رویدادهای صنعت، برنامه‌های بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) مانند کمک هزینه تحصیلی گل‌فروشی خرده‌فروشی آریزونا، کلیدی برای به ارمغان آوردن ادامه تحصیل و تجارب ارزشمند برای اعضای صنعت است.