اثرات مدت زمان نگهداری عمده فروشی فلورالایف هیدرات در گلدان مصرفی

افزایش جذب محلول فلورالایف هیدرات هیدرانی با افزایش مدت زمان نگهداری خشک مشاهده نشد. حدس و گمان این است که ذخیره‌سازی مرطوب طولانی‌تر ممکن است تقاضای انرژی برای گل را در مقایسه با ذخیره‌سازی خشک افزایش دهد. به همین دلیل، نگهداری ادریسی ها به صورت خشک و سپس هیدراته کردن در فلورالایف هیدراته هیدرانی به مدت تقریباً 24 ساعت قبل از تحویل ممکن است برای ایجاد حداکثر اثر انتقال بر عمر گلدان مصرف کننده بهینه باشد.



منبع

Hydratea FloraLife می تواند یک ابزار ارزشمند برای پرورش دهنده باشد. اما، ما همچنین می‌خواستیم کاربردهای آن را در کانال عمده‌فروشی سنتی بررسی کنیم و مشخص کنیم که آیا مزایای استفاده از آن به‌عنوان محلول نگهدارنده وقتی گل‌ها در گلدان‌های پر از محلول غذای گل قرار می‌گیرند، به زندگی گلدان مصرف‌کننده منتقل می‌شود یا خیر. بنابراین، ما می‌خواستیم تأثیر مدت زمان نگهداری در گل‌پری هیدراته فلورالایف را بر تجربه مصرف‌کننده گلدان تعیین کنیم.

جالب توجه است که تعداد روزهای تا اولین مرگ گل ثبت شده با افزایش تعداد روزهای نگهداری مرطوب در FloraLife Hydrate Hydrangea کاهش یافت.

داده ها
میانگین عمر گلدان (روز):

  • میانگین روز مرگ اولین گل
  • روز اولین مرگ ثبت شده گل
  • تغییرپذیری میانگین روز مرگ اولین گل

گل ادریسی بریده شده همچنان یکی از محبوب ترین گل های شاخه بریده است اما از دیدگاه پس از برداشت یکی از چالش برانگیزتر است. سرهای بزرگ و خودنمایی گل و شاخ و برگ های گسترده، زیبایی منحصر به فردی را برای طراحان و برنامه ریزان رویداد ایجاد می کند، اما همچنین به دلیل نرخ بالای از دست دادن آب از طریق برگ ها در اثر تعرق، چالش های هیدراتاسیون را ایجاد می کند.

نگهداری در فلورالایف هیدراتاسی به مدت 1، 2، 3 و 4 روز، تغییرپذیری میانگین روز مرگ اولین گل را در مقایسه با 5 روز نگهداری خشک کاهش داد، اما این تغییرپذیری پس از 5 روز نگهداری در فلورالایف هیدراتیا به طور قابل توجهی افزایش یافت. .

نتایج
ذخیره سازی خشک به مدت 4 روز و سپس 1 روز در هیدراتاسیون فلورا لایف موثرترین درمان بود که افزایش 2.4 روزه در میانگین عمر گلدان و افزایش 2.3 روزه در میانگین روز مرگ اولین گل را در مقایسه با ساقه های ذخیره شده به مدت 5 به صورت خشک ارائه داد. -روزها.
افزایش ذخیره سازی در FloraLife Hydrate Hydrangea از 2 به 5 روز افزایش قابل توجهی در میانگین عمر گلدان ایجاد نکرد. با این حال، تمام تیمارها به جز 3 روز در FloraLife Hydrate Hydrangea در مقایسه با ساقه‌هایی که به مدت 5 روز به‌صورت خشک نگهداری می‌شوند، افزایشی در میانگین روز تا اولین مرگ گل نشان دادند.

مواد و روش ها
Hydrangea بریده شده از یک پرورش دهنده در کلمبیا دریافت شد. ساقه های منفرد با آستین های پلاستیکی جداگانه و کیسه های انتهایی ساقه با محلول آبرسانی بسته بندی شدند. تیمارهای ذخیره سازی در کولر گل (3 درجه سانتیگراد، 37.5 درجه فارنهایت) به شرح زیر بود:

  1. هیدراتسی فلورالایف به مدت 5 روز
  2. ذخیره سازی خشک برای 1 روز و سپس ForaLife Hydrate Hydrangea برای 4 روز
  3. ذخیره سازی خشک برای 2 روز و سپس FloraLife Hydrate Hydrangea برای 3 روز
  4. ذخیره سازی خشک برای 3 روز و سپس FloraLife Hydrate Hydrangea برای 2 روز
  5. ذخیره سازی خشک برای 4 روز و سپس FloraLife Hydrate Hydrangea برای 1 روز
  6. ذخیره سازی خشک به مدت 5 روز

نتیجه گیری
تیمار نگهداری بهینه در این مطالعه 4 روز نگهداری خشک و سپس 1 روز در فلورالایف هیدراتسیا بود. این تیمار اثر انتقالی مفیدی را به همراه داشت و میانگین عمر گلدان، میانگین تعداد روزهای تا مرگ اولین گل و تعداد روزهای تا اولین مرگ ثبت شده گل را افزایش داد. دوره‌های نگهداری طولانی‌تر (2، 3 یا 4 روز) در FloraLife Hydrate Hydrangea این مزایا را کاهش داد، اما همچنان باعث افزایش میانگین تعداد روزهای تا مرگ اولین گل و تعداد روزهای تا اولین مرگ ثبت‌شده گل شد. مدت زمان نگهداری 1، 2، 3 یا 4 روز در FloraLife Hydrate Hydrangea تغییرپذیری را در روزهای متوسط ​​تا اولین مرگ گل کاهش داد، اما تنوع پس از 5 روز نگهداری مرطوب به طور قابل توجهی افزایش یافت.

نگهداری خشک به مدت 4 روز و به دنبال آن 1 روز در فلورالایف هیدراتسیا، افزایش 4 روزه ای را در تعداد روزهای تا اولین مرگ ثبت شده گل نسبت به ذخیره سازی خشک به مدت 5 روز نشان داد. نگهداری 2، 3 و 4 روز در FloraLife Hydrate Hydrangea منجر به افزایش 3 و 2 روزه در روز تا اولین مرگ گل ثبت شده شد، در حالی که 5 روز نگهداری در FloraLife Hydrate Hydrangea هیچ سودی ندارد.

FloraLife® Hydrate Hydrangea محصولی است که به طور خاص برای به حداکثر رساندن هیدراتاسیون این محصول و کاهش تنوع در عمر گلدان فرموله شده است. چند نفر از شما گلدانی از گل ادریسی خودنمایی را دیده اید که یک ساقه آن چند روز قبل از ساقه های دیگر به طور ناخواسته پژمرده شده است؟

برای تیمار هیدراتسی فلورا لایف (5ml/L)، ساقه ها درست بالای کیسه های انتهای ساقه بریده شدند و آستین های پلاستیکی منفرد دست نخورده باقی ماندند. پس از درمان هیدراتسی فلورالایف، ساقه ها به 1-2 مجموعه برگ کاملاً باز شده جدا شدند، دوباره بریده شدند و در گلدان های غذای گل FloraLife® Express Universal 300 (16 میلی لیتر در لیتر) برای ارزیابی عمر گلدان تحت فلورسنت 12 ساعته قرار گرفتند. روشنایی (21 درجه سانتیگراد، 70 درجه فارنهایت).