اخبار از جشنواره باغ قصر RHS همپتون کورت

مدرسه گل RHS با گل هایی از مزرعه توسط تیمی درخشان از کشاورزان گل امکان پذیر شده است که گرد هم آمده اند تا خیمه شب بازی را بپوشند، با بازدیدکنندگان صحبت کنند، طرح ها را ایجاد کنند، گل ها را عرضه کنند و دانش خود را به اشتراک بگذارند.

در داخل خیمه شب بازی، بازدیدکنندگان با مشاهده حلقه‌ای از گل‌های خشک و اکالیپتوس که از تیرها آویزان شده بود و توسط ابرهایی از گل‌های خشک احاطه شده بود، ملاقات کردند. در جلوی صحنه، تیم طرحی از چمنزار بافتی ایجاد کرده بود و در کناره‌ها، گل‌هایی از دو کوزه‌ی باشکوه بیرون می‌زدند.


آلیس آنتکلیف در حال ایجاد یک میز گل فصلی برای مدرسه گل است.

در روز اول صحنه مدرسه گل RHS آلیس آنتکلیف از Meadowfolk بود که منظره ای خیره کننده از گل ها را از طرح خود خلق کرد و لی چاپل از گل های لی چاپل که بدون زحمت یک دسته گل رویایی با دست گره خورده ایجاد کرد که با روبانی با رنگ طبیعی تمام شده بود. کتانی


مگ ادموندز، رئیس مشترک FFTF از بازدیدکنندگان در خیمه شب بازی مدرسه گل استقبال می کند.

سفیران از بازدیدکنندگان دعوت کردند تا دکمه‌چاله‌های گلدار یا مینی گلدار خود را با گل‌های زیبا از روبان مزرعه بسازند.


مردم از گل‌های فصلی بریتانیا سوراخ دکمه‌ها و گلچین می‌سازند.

برای اطلاعات بیشتر:
گل از مزرعه
www.flowersfromthefarm.co.uk



منبع

انجمن سلطنتی باغبانی از گل‌های مزرعه دعوت کرد تا مدرسه گل RHS را در این نمایشگاه به صحنه ببرند، و Flowers from the Farm Ambassadors برای آنها افتخار کرده است. کشاورز-گل‌فروشان آنها یک خیمه خالی را به یک بهشت ​​گل‌های پذیرایی تبدیل کرده‌اند که حلقه‌های گل‌های دیدنی، ابرها، کوزه‌ها، و گل‌های معطر محلی، فصلی، و برنامه‌ای الهام‌بخش از نمایش گل‌های بدون کف و کارگاه‌های عملی دارد.

هر روز شاهد صف متفاوتی از گل‌فروشان و کشاورزان گل‌فروش بوده‌ایم که با گل‌های پرورش یافته توسط فلاورز از اعضای مزرعه کار می‌کنند، از جمله جیل هیوستون از لیتل پارک فلاورز، سیمون لیست، کیتی استون از شرکت انگلیسی گل‌های Featherstone، شین کانولی، بیکس پارتریج. از داستان های گیاه شناسی و Mairead و Athena of Rebel Rebel. جمعه شاهد تظاهرات ماریان موگندورف و کامیلا کلیچ از وولوز لین گل شرکت روی صحنه و بازگشت لی چاپل در عصر خواهیم بود. در آخرین روز نمایش، پل و هلن استیکلند از بلک شِد فلاور فارم جادوی گل‌های خود را انجام می‌دهند و بعد از آن آلیس مک کیب.

پر از گل‌ها و شاخ و برگ‌های فصلی ورودی مدرسه گل RHS را مشخص کرد و بازدیدکنندگان – از جمله هنر اندرسون افسانه‌ای از دنیای باغبان‌های بی‌بی‌سی و اینستاگرام‌سازان جس و نیک از خانه‌ای که رنگ ساخته شد – توسط فلاورز از سفیران مزرعه مورد استقبال قرار گرفتند. در تاپ های صورتی برجسته خود.