ارائه مطالعه بازار در مورد فرصت ها در بخش گیاهان زینتی و گل مکزیک

گرایش های مصرف کننده
همه‌گیری کووید-19 روندهای موجود در رفتار مصرف‌کننده و کانال‌های توزیع را در مکزیک تسریع کرد: این امر منجر به افزایش سریع کانال‌های فروش آنلاین و همچنین افزایش تقاضا برای گل‌ها برای ایجاد فضای سبز بیشتر در خانه یا محل کار شده است. در عین حال، مصرف‌کننده مکزیکی همچنان به عنوان یک خریدار سنتی در نظر گرفته می‌شود که همچنان علاقه زیادی به گل رز و داودی در گل‌های شاخه بریده و پوانستیا، گل همیشه بهار، ساکولنت‌ها و گل شمعدانی در گیاهان گلدانی دارد.

بخش زینتی مکزیک
مکزیک با مساحت زیر کشت تخمینی 23.088 هکتار و 10.818 تولید کننده تمام وقت با سطح مشخصی از فنی، علاقه و ظرفیت برای رشد کسب و کار خود، سومین تولیدکننده بزرگ محصولات زینتی در جهان است. هلند در حال حاضر تامین کننده اصلی پیاز گل و گیاهان زینتی جوان مکزیک است که ارزش کل صادرات آن بیش از 30 میلیون یورو در سال 2021 است. ارتفاع مناسب، موقعیت جغرافیایی مناسب، منابع طبیعی موجود و نیروی کار مکزیک را به شریکی جذاب برای هلند تبدیل کرده است. شرکت ها برای کشف فرصت های بازار در بخش زینتی خود. به همین دلیل است که سفارت هلند در مکزیک، شرکت مشاوره مکزیکی JMT Consultores را مأمور کرد تا یک مطالعه بازار برای شناسایی زمینه‌های کلیدی همکاری بین تولیدکنندگان محصولات زینتی مکزیکی و پرورش‌دهندگان هلندی و ارائه‌دهندگان فناوری انجام دهد.

در روز دوشنبه، 28 نوامبر، بین ساعت 15:00 تا 16:30 NL، سفارت هلند در مکزیک در حال برگزاری یک جلسه آنلاین برای ارائه نتایج یک مطالعه بازار است. این مطالعه به منظور شناسایی فرصت‌هایی برای تامین‌کنندگان هلندی مواد اولیه و فناوری (گلخانه‌ای) در بخش گیاهان و گل‌های زینتی مکزیک انجام شد. لئوبیگیلدو کوردووا، مدیر خدمات بازرسی و گواهی ملی بذر مکزیک (SNICS) یک سخنرانی ویژه در مورد وضعیت حمایت از حقوق پرورش دهندگان در مکزیک با توصیه هایی برای پرورش دهندگان هلندی برگزار خواهد شد.

حقوق پرورش دهندگان
این مطالعه همچنین وضعیت و تحولات در حمایت از حقوق پرورش دهندگان در مکزیک را پوشش می دهد، موضوعی مهم برای پرورش دهندگان هلندی و تامین کنندگان مواد تکثیر.

گونه ها و گونه های جدید
این مطالعه که در آن حدود 600 تولیدکننده مکزیکی شرکت کردند، نتیجه می‌گیرد که 42 درصد از تولیدکنندگان زینتی مکزیک می‌توانند شرکای تجاری مناسبی برای شرکت‌های هلندی باشند که علاقه‌مند به خرید مواد اولیه و فناوری هلندی هستند. 30 درصد از تولیدکنندگان مکزیکی به دنبال گنجاندن گونه ها و واریته های جدید زینتی در تولید خود هستند.

لطفا ثبت نام کنید جمعه 4 آبان ماه از طریق لینک زیر: bit.ly/3Wxyds8. شرکت کنندگان ثبت نام شده قبل از رویداد پیوندی به مطالعه دریافت خواهند کرد.

منبع: www.agroberichtenbuitenland.nl.



منبع ارائه آنلاین
مطالعه کامل بازار توسط تیم تحقیقاتی در یک رویداد آنلاین در تاریخ ارائه خواهد شد دوشنبه، 28 نوامبر، از ساعت 15:00 تا 16:30 (به وقت NL) یا 08:000 تا 09:30 به وقت مکزیکو سیتی. دو سخنران مهمان به این مطالعه واکنش نشان می دهند و دیدگاه های خود را در مورد بخش زینتی مکزیک به اشتراک می گذارند: دکتر لئوبیگیلدو کوردوبا، مدیر خدمات بازرسی و صدور گواهینامه بذر ملی (SNICS)، و آقای فدریکو مارتینز، رئیس شورای گل مکزیک. دکتر Leobigildo Córdoba به طور خاص در مورد کاری که SNICS برای محافظت بهتر از حقوق پرورش دهندگان در مکزیک انجام می دهد و توصیه هایی به پرورش دهندگان هلندی در این زمینه توضیح خواهد داد.