اروین گیزن ده سال پیشگامی در MNP / Suntory را جشن می گیرد

اروین نظرات خود را در مورد پیشگامی به اشتراک می گذارد، که شامل انجام کارهای شخصی و الهام گرفتن از طبیعت، خانواده و تجربیات منحصر به فرد است. پیشگامی نیاز به خلاقیت، سرسختی و جسارت باور به محصولات، خود و اطرافیان دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
MNP / Suntory
mnpflowers.com



منبع

MNP / Suntory، یک شرکت پرورش دهنده در Leimuiderbrug، دهمین سالگرد کار پیشگام Erwin Giezen را جشن می گیرد. آقای Giezen رئیس بازاریابی، ارتباطات و تجارت و چهره عمومی کمپین های تبلیغاتی این شرکت است. او تیم کوچک و در عین حال وفادار از کارمندان چند استعدادی را ستایش می کند که مشتاقانه برای ایجاد محصولات منحصر به فرد و با کیفیت برای علاقه مندان به باغبانی تلاش می کنند. MNP / Suntory به تعامل انسانی، دید روشن و روابط واقعی بیش از تکیه صرف بر داده های رایانه ای و پول سریع ارزش می گذارد.

یک پیشگام در یک روز ساخته نمی شود. پیشگامی زمان می برد.
اروین ده سال پیش به MNP / Suntory پیوست و تمرکز این شرکت بر ایجاد روابط طولانی مدت با کارمندان خود، این سالگرد را به ویژه مهم می کند. MNP / Suntory فرهنگ شفافیت، همکاری و ذهنیت آینده محور را پرورش می دهد. پیشگامان کارخانه این شرکت اعداد نیستند، بلکه بازیگران اصلی موفقیت مشترک آن هستند. تیم MNP / Suntory مانند یک خانواده و گروهی از دوستان است که با هم کار می کنند تا یک محیط کاری رنگارنگ و الهام بخش ایجاد کنند.

پیشگام شوید؟
اگر به پیشگامی با گیاهان یا تغییر شغل در گل‌کاری علاقه دارید، فرصت‌های شغلی MNP / Suntory را در وب‌سایت و صفحه لینکدین آن‌ها بررسی کنید. این شرکت تابستان امسال کار خود را در پلتفرم MNP / Suntory راه اندازی خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.