استخدام GCA برای مدیر عامل جدید

GCA از طریق به اشتراک گذاری اطلاعات و برنامه بازرسی خود به اعضا کمک می کند تا به استانداردهای بالایی در خدمات مشتری، کیفیت کارخانه و قابلیت اطمینان دست یابند.



منبع

انجمن مرکز باغ (GCA) روند استخدام خود را برای یک مدیر اجرایی جدید (اکتبر 2022) آغاز می کند.

“ما به دنبال فردی هستیم که در یک موقعیت مدیریت ارشد کار کرده باشد، تجربه یا دانشی در مورد صنعت مرکز باغ داشته باشد، یا کار در یک سازمان عضو مفید باشد.”


تامی وودهاوس

تامی وودهاوس، رئیس GCA، گفت: “ما اکنون به طور رسمی برای پست مدیرعامل استخدام می کنیم. افراد موفق مسئولیت نهایی و پاسخگویی را در قبال انجمن خواهند داشت. آنها از نزدیک با کمیته اجرایی برای رهبری سازمان، نفوذ و اجرا همکاری خواهند کرد. جهت گیری استراتژیک و مدیریت عملیاتی برای اطمینان از برآوردن نیازهای اعضای خود در راستای چشم انداز، ماموریت و ارزش های خود.

“شرح کامل شغل در https://bit.ly/3eG1uQf موجود است. ما در 16 نوامبر یک روز ارزیابی در لندن برای نامزدهای احتمالی برگزار خواهیم کرد، که متقاضیان باید برای شرکت در آن در دسترس باشند. برای درخواست یا برای جزئیات بیشتر. لطفا با [email protected] تماس بگیرید.”

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن مرکز باغ

01244 952170
[email protected]
gca.org.uk

“نامزد ایده آل ما فردی مطمئن با توانایی ایجاد و حفظ روابط مثبت با ذینفعان خواهد بود، از ارزش های ما محافظت و ترویج می کند، و سفیری در صنعت است. آنها همچنین باید گواهینامه رانندگی کامل بریتانیا را داشته باشند و مایل به سفر باشند. در داخل بریتانیا و خارج از کشور.”

مدیر عامل جدید برای رهبری سازمان از نزدیک با کمیته اجرایی همکاری خواهد کرد.