استورا انسو خرید گروه بسته بندی De Jong را تکمیل کرد

برای اطلاعات بیشتر:
آنا لنا استروم
استورا انسو
تلفن +46 70 210 7691
ایمیل: [email protected]
www.storaenso.com



منبع

این خرید حضور Stora Enso را در بازارهای بسته بندی اروپا به طور قابل توجهی تقویت می کند و ورود به بازار بسته بندی راه راه در هلند، بلژیک، آلمان و بریتانیا را فراهم می کند. با این خرید، بخش راه حل های بسته بندی Stora Enso ظرفیت بسته بندی موجدار خود را تقریباً 1200 میلیون متر مربع به بیش از 2000 میلیون متر مربع افزایش می دهد که شامل پروژه های توسعه مداوم گروه بسته بندی De Jong نیز می شود. فروش کل سال 2022 گروه بسته بندی De Jong تقریباً 1 میلیارد یورو برآورد شده است. مجموعه محصولات و حضور جغرافیایی آن مکمل و افزایش دهنده پیشنهاد Stora Enso است، به ویژه در محصولات تازه، تجارت الکترونیک و بسته بندی های صنعتی.

استورا انسو خرید شرکت هلندی De Jong Packaging Group، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بسته بندی راه راه در کشورهای بنلوکس را تکمیل کرده است. خرید اعلام شده در سپتامبر 2022 با ارزش شرکتی تقریباً 1020 میلیون یورو، امروز پس از مجوزهای نظارتی و مشاوره کارکنان بسته شد.

من خوشحالم که رسماً از گروه بسته بندی De Jong به عنوان بخشی از Stora Enso استقبال می کنم. آنیکا برسکی، رئیس و مدیر عامل Stora Enso می‌گوید: این خرید، مسیر استراتژیک Stora Enso را با تسریع رشد درآمد و ایجاد سهم بازار در بسته‌بندی‌های تجدیدپذیر در اروپا پیش می‌برد.