اطلاعات و رندرهای جدید غرفه داران برای نمایشگاه گل فیلادلفیا 2023

در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا (PAFA) برگزار شد، انجمن باغبانی پنسیلوانیا (PHS) از پنج طرح مفهومی جدید که بخشی از نمایشگاه‌های بزرگ نمایشگاه گل 2023 خواهد بود، پرده برداری کرد و باغ‌هایی در مقیاس بزرگ به وسعت بیش از 900 فوت مربع را به نمایش گذاشت. . PHS یک تجربه گالری هنری با رندرهای قاب شده و تفسیرهای هنری بسیاری از غرفه داران کلیدی در میان مجموعه های زیبای موزه ایجاد کرد و طراحان گل و باغبان را به قلمرو هنرهای زیبا ارتقا داد.

در بازگشت خود در داخل خانه و برای اولین بار، نمایشگاه گل مفهوم یک گردشگاه پرپیچ و خم را اتخاذ خواهد کرد. این مسیر هدایت‌شده، انحرافی از نحوه چیدمان تمام نمایش‌های قبلی است، و تجربه‌ای سرسبز و خودراهنما را برای مهمانان ایجاد می‌کند تا از نزدیک باغ‌ها و گل‌های خیره‌کننده را ببینند و با آن‌ها درگیر شوند.

اطلاعات غرفه داران
مجموعه غرفه‌داران برای سال 2023 تاکید ویژه‌ای بر بازنمایی طراحان باغ و منظر با پیشینه‌ها، تجربیات و تخصص‌های متنوع خواهد داشت و به آنها بستری برای شنیدن صدای هنری منحصربه‌فردشان ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر:

انجمن باغبانی پنسیلوانیا



منبع این رویداد مطبوعاتی اولین بار بود که نمایشگاه گل اطلاعات و تصاویری را در مورد غرفه داران خود برای نمایشگاه 2023، “The Garden Electric” منتشر کرد، علاوه بر ویدئویی که جزئیات باغ ورودی PHS، ویژگی مرکزی باشکوهی که مهمانان را در هنگام ورود خیره می کند، منتشر کرد. به نمایشگاه گل

PHS Hamilton Horticourt همچنین امسال در یک مکان جدید و مرکزی در طرح‌بندی نمایش بازخواهد گشت و به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اجازه می‌دهد تا به راحتی از تعداد بی‌شماری از گیاهان و گل‌های برنده جایزه وارد شده در کلاس‌های رقابتی PHS استفاده کنند. Horticourt امسال شرکت‌کنندگان کلاس‌های رقابتی جدید را برای دسته‌هایی مانند شاخه‌های اجباری، مرکبات، و چندین کلاس جدید در ترتیبات، از جمله یک کلاس دعوتی جدید که طراحان برتر گل را به رقابت دعوت می‌کند، میزبانی می‌کند.

طراحی باغ ورودی امسال حسی از رمز و راز و جذابیت را با حلقه‌های گرد و شفاف مشبک خود ایجاد می‌کند که اشاره‌ای معطر به دنیای گل‌های مجلل و سرسبز در انتظار درون خود دارد. گیاهان و گل های شبح شده در فضای بیرونی، مهمانان کنجکاو را از طریق ورودی خاکستری به داخل دعوت می کنند. هنگامی که مهمانان به داخل خانه می‌روند، تکان‌هایی از جادوی گل را تجربه خواهند کرد که احساس بی‌نظیری از هیبت، هیجان و جشنی را که فرد هنگام مواجهه با زیبایی‌های باشکوه تجربه می‌کند، جشن می‌گیرد. با استفاده از اسکریم مشبک برای پنهان کردن و محصور کردن فضا، میهمانان در یک دنیای 360 درجه از جفت‌های منحصربه‌فرد گل، بافت‌ها، نور، عطر و رنگ‌های پر جنب و جوش قرار می‌گیرند و تجربه‌ای حسی و غوطه‌ور را ایجاد می‌کنند که حس «باغ» را به تصویر می‌کشد. برقی.”

“امسال، ما سخت کار می کنیم تا یک تجربه منسجم و کاملاً فراگیر برای شرکت کنندگان در نمایشگاه گل ایجاد کنیم. ست پیرسول، مدیر خلاق PHS، گفت: انتخاب‌های طراحی عمداً برای تقلید از احساس بیرون بودن در طبیعت با ایجاد نمایشگرهای بزرگ‌تر که مهمانان را احاطه می‌کنند، انجام می‌شود. «هر غرفه‌دار تفسیری منحصر به فرد و تماشایی از تم «گاردن الکتریک» خلق می‌کند، مملو از رنگ‌های جسورانه و عناصر طراحی جالب که واقعا مهمانان ما را مجذوب خود می‌کند، در حالی که مسیر به سبک تفرجگاه تضمین می‌کند که همه بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک از این آثار هنری خیره‌کننده لذت ببرند. ”

«The Garden Electric» همچنین دارای دسته‌های طراحی برای افراد بسیار ماهر و غیرحرفه‌ای است، از جمله چندین دسته‌بندی رقابتی مانند دکوراسیون طاقچه، تزئینات در، طراحی گل مینیاتوری، چیدمان گل، گیاهان فشرده، جواهرات گیاه‌شناسی و غیره. این نمایش‌های غیرحرفه‌ای یکی از نشانه‌های میراث طولانی نمایشگاه گل برای نمایش طرح‌های خلاقانه و الهام‌گرفته از باغبانان، گل‌فروشان و هنرمندان پرشور است و روبان‌های آبی به شرکت‌کنندگان برتر در هر دسته اهدا می‌شود.

علاوه بر این، ده‌ها نمایش هنری دیگر با الهام از گل‌ها برای مهمانان وجود خواهد داشت تا از آنها بازدید کنند.

PHS همچنین جزئیات هنرمند را برای بخش جشنواره موسیقی Flower Show که توسط گروه موسیقی مستقر در فیلادلفیا SNACKTIME مدیریت می‌شود، رونمایی کرد. میهمانان می توانند منتظر اجرای موسیقی پر جنب و جوش در سراسر اجرای نمایش گل توسط دی جی اکتیو، هنرمندانی از RECPhilly، Zeek Burse و بسیاری دیگر باشند. علاوه بر این، دانش‌آموزان از ناحیه مدرسه فیلادلفیا در روز ویژه خانواده‌محور نمایش گل، Family Frolic، اجرا خواهند کرد.

برای اولین بار در تاریخ نمایش، چندین طراح برای ایجاد باغ هایی با مساحت 2200 تا 2900 فوت مربع دعوت شده اند که بزرگترین باغ هایی است که تا به حال در این رویداد دیده شده است. این مسیر خلاقانه به تجربه همهجانبه دو نمایشگاه قبلی گل در فضای باز ادامه می دهد و میهمانان را در یک دنیای گل 360 درجه که می توان از منظرهای مختلف تجربه کرد، محصور کرد. هنرمندان امسال از سراسر جهان با طراحان برجسته و جدید و همچنین پیشکسوتان قدیمی صنعت که به دلیل شکل دادن به صنعت شناخته شده اند، حضور دارند.