افتتاح مرکز HortiDemo در دانشگاه Stellenbosch، آفریقای جنوبی

HortiDemoCentre همچنین یک سایت بالقوه برای آزمایشات مستقل در بخش سبزیجات تجاری ارائه خواهد کرد. از طریق مدیریت دانشگاه استلنبوش، می‌تواند داده‌های محلی و غیرحزبی در مورد انواع سبزیجات از طرف شرکت‌های تجاری بذر تولید کند.

HortiDemoCentre نه تنها بر بهبود روش‌های کشاورزی تمرکز می‌کند، بلکه با تمرکز بر کل زنجیره ارزش، بازارهای محصولات بهبود می‌یابد و در نهایت شغل‌هایی با باغبانی هوشمند با آب و هوا ایجاد می‌شود. HortiDemoCentre:

  • ارائه آموزش، مهارت ها و تبادل دانش در مورد شیوه های کشاورزی خوب و کارآفرینی برای پرورش دهندگان جدید و موجود (دانشجویان) و کشاورزان تجاری (در حال ظهور).
  • مشارکت سایر ذینفعان مهم و شرکای زنجیره ارزش و ایجاد یک بازار جدید برای کشاورزی پایدار و فناوری هایی مانند بهره وری آب، ورودی های مقاوم در برابر آب و هوا، مدیریت بیولوژیکی آفات، بازرسی پس از برداشت و صدور گواهینامه.
  • تقویت جایگاه فناوری گلخانه ای (هلندی) و نهاده های با کیفیت بالا در بازار آفریقای جنوبی. این امر با نمایش فناوری‌ها، مشارکت سرمایه‌گذاران، و ایجاد ذهنیت متفاوت نسبت به فناوری‌ها از طریق پیوند دادن آن‌ها با جنبه‌های کشاورزی پایدار که برای کشاورزی آینده مورد نیاز است، به دست خواهد آورد.
  • با افزایش تولید محلی و در دسترس بودن محصولات غذایی با کیفیت که مغذی و ایمن هستند و امکان دسترسی به بازارهای ممتاز را فراهم می‌کنند، به امنیت غذایی کمک کنید.

افتتاحیه HortiDemoCentre در روز پنجشنبه 20 اکتبر برگزار خواهد شد. HortiDemoCentre در 21 اکتبر 2022 از ساعت 09:00 تا 15:00 در مزرعه آزمایشی Welgevallen، دانشگاه Stellenbosch، Stellenbosch، میزبان یک روز باز برای عموم خواهد بود.

با حمایت آژانس تصدی هلند (RVO) و تمام شرکای کنسرسیوم، منابع مالی کافی برای تحقق مرکز HortiDemo در Stellenbosch جمع آوری شد. HortiDemoCentre در باغبانی حفاظت شده تخصص خواهد داشت و بهترین و پیشرفته ترین فن آوری باغبانی هلندی را به نمایش می گذارد. HortiDemoCentre با پیاده‌سازی فناوری‌های نوآورانه هلندی برای کشاورزی سودآور، مولد، پایدار و هوشمند با آب و هوا و ارائه آموزش به دانش‌آموزان (و در نهایت مشاغل) و کشاورزان نوظهور، در راستای تبدیل شدن به یک کسب‌وکار قابل دوام در درازمدت کار خواهد کرد.

در 20 اکتبر 2022، کنسرسیومی از شرکا در بخش باغبانی، از جمله شرکت های محلی و هلندی، با مشارکت دانشگاه Stellenbosch، مرکز جدید HortiDemoCentre را به طور رسمی افتتاح خواهند کرد و از مهمانان برای بازدید از مرکز در روز باز در 21 اکتبر 2022 استقبال خواهند کرد.

اعضای شریک عبارتند از Delphy BV، دانشگاه Stellenbosch، Greener Solutions (یک شرکت آفریقای جنوبی)، Ludvig Svensson، Ridder Group، Rijk Zwaan، Koppert آفریقای جنوبی، و Control Union. همه به طیف گسترده ای از دانش و فناوری در سراسر زنجیره ارزش باغبانی کمک می کنند: از بذر تا بازار، به منظور توسعه، همراه با کشاورزان آفریقای جنوبی، یک مورد تجاری برای تولید برای بازارهای سطح بالا در آفریقای جنوبی. گروه های هدف این مرکز شامل کشاورزان تجاری و نوظهور، دانشجویان، کشاورزان، محققان، دولت های محلی و خدمات ترویجی و بازیگران زنجیره ارزش مانند خریداران و خرده فروشان است.

برای اطلاعات بیشتر:
مرکز هورتی دمو
دکتر استل کمپن
5058 881 079
[email protected]
www.linkedin.com/company/مرکز-تعالی- باغبانی-استلنبوش-سا/



منبع