افزایش بودجه تحقیقاتی در زمینه پرورش گل

جو بیشوف: خیلی چیزها. اول، قرار دادن چهره ای در مورد درخواست دفاتر کنگره، چیزی که زمانی اتفاق افتاد که اعضای SAF این موضوع را در طول روزهای اقدام کنگره بهار گذشته به هیل بردند. همچنین برای ایجاد روابط به تعامل در طول سال با اعضای کنگره و کارکنان آنها نیاز است و ما تا حدی به SAFPAC برای انجام این کار متکی هستیم. همچنین، وقتی این موضوع را به هیل آوردیم، در مورد نوآوری هایی صحبت کردیم که اعضای کنگره و کارکنان در بخش های دیگر مانند هواپیماهای بدون سرنشین با آن آشنا بودند. ما گفتیم که این بودجه می تواند به ما کمک کند تا پیشرفت هایی را در زمینه گلکاری انجام دهیم که در صنایع دیگر دیده شده است و این داستان طنین انداز شد. همه آن عناصر گرد هم آمدند تا به ما کمک کنند تا قهرمانان این موضوع را ایجاد کنیم – اعضای کنگره که مایل بودند بگویند، “بله، من برای افزایش قابل توجهی تلاش خواهم کرد.”

SAF: SAF و اعضای آن برای محافظت از افزایش بودجه چه کاری می توانند انجام دهند؟

SAF: این افزایش برای چه منظوری استفاده می شود و چرا مهم است؟

جو بیشوف: FNRI بخش مهمی از تلاش های SAF برای پاسخ به مشکلات آفات و بیماری ها، مقابله با چالش های تغییرات آب و هوایی، افزایش کارایی شیوه های تولید، توسعه و ترویج شیوه های رشد پایدار، و گسترش پیام مثبت محیطی و اجتماعی است. تاثیر محصولات این صنعت

افزایش 1 میلیون دلاری سالیانه به 5.4 میلیون دلاری است که هر ساله به پروژه های تحقیقاتی FNRI اختصاص می یابد. از آنجایی که برنامه بزرگتر می شود، می تواند روی طیف وسیع تری از مسائل کار کند. FNRI می‌تواند کار خود را در زمینه حفاظت از محصولات و پروژه‌های با هدف مراقبت پس از برداشت و افزایش عمر گلدان محصولات گسترش دهد. با افزایش بودجه اخیر، نشانه واضحی از کنگره وجود داشت که بخشی از بودجه را به سمت انطباق فناوری هواپیماهای بدون سرنشین در پرورش گل اختصاص دهد. با پیکربندی مناسب، سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) می‌توانند به تولیدکنندگان در شناسایی آفات و بیماری‌ها، نظارت بر تنش‌های غیرزیستی و حتی استفاده از محصولات کشاورزی و محصولات حفاظتی کمک کنند. این سیستم‌ها به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از نیروی کار خود به نحو احسن استفاده کنند، سلامت خاک را از طریق کاهش تراکم بهبود بخشند و استفاده از آفت‌کش‌ها را از طریق کاربردهای دقیق کاهش دهند.

تحقیقات انجام شده تحت FNRI شامل مشارکت پویا بین صنعت گل و مهد کودک، جامعه دانشگاهی و دولت فدرال است. این مشارکت ها توسط USDA به عنوان یک مدل منحصر به فرد و مهم برای دنبال کردن سایر صنایع علاقه مند به ایجاد برنامه مشابه ذکر شده است. اعضای کنگره برای یافتن نمونه بهتری از همکاری‌های صنعتی و تحقیقاتی به سختی تحت فشار قرار می‌گیرند.

منبع: safnow.org



منبع

SAF: در دسامبر گذشته، ابتکار تحقیقات گل و گیاه و نهالستان یک میلیون دلار افزایش بودجه برای سال مالی 2023 دریافت کرد که با بزرگترین افزایشی که این برنامه تاکنون دریافت کرده است، مطابقت دارد. چه چیزی لازم بود تا این اتفاق بیفتد؟

SAF: چرا افزایش 1 میلیون دلاری برای سال مالی 2023 در معرض خطر برای سال مالی 2024 است؟

جو بیشوف: در نظرات عمومی و در گفتگوهای خصوصی با کارکنان کنگره، سیگنال هایی دریافت می کنیم که جمهوری خواهان مجلس به دنبال کاهش هزینه های برنامه های داخلی برای بودجه سال مالی 2024 هستند. اگر از USDA خواسته شود که کاهش دهد، برنامه هایی مانند FNRI در معرض خطر هستند. ما باید در تپه این موضوع را مطرح کنیم که هر جا که سطح بودجه کلی USDA به پایان می رسد، FNRI نباید یکی از برنامه هایی باشد که با کاهش مواجه می شود.

جو بیشوف: در روزهای اقدام کنگره شرکت کنید و از نزدیک تجربه کنید که تغییر در موضوعی که برای پرورش گل بسیار مهم است چگونه است. امتیاز حضور در این سال: SAF در پنج سال گذشته برای افزایش بودجه FNRI فشار آورده است و برای اولین بار، اعضای SAF مستقیماً از رهبر برنامه برای محصولات ویژه – تیم راینهارت – در مورد آنچه FNRI توانسته است بشنوند. انجام دهد و برای آینده برنامه ریزی کند.

SAF: اعضای SAF چگونه درگیر می شوند؟

جو بیشوف: در طول قرار ملاقات های کنگره در روزهای اقدام، از دفاتر کنگره بخواهیم زبان گزارش بودجه را اضافه کنند که بودجه FNRI را در سطح سال مالی 2023 حفظ کند. این بازدیدها این فرصت را فراهم می کند تا مشخص شود که چرا بودجه باید حفظ شود و چرا FNRI یک برنامه منحصر به فرد است.