افزودن جدید به LaFarm امکان آموزش و کشاورزی را گسترش می دهد

در LaFarm، دانش‌آموزان شیوه‌های کشاورزی ارگانیک و احیاکننده را یاد می‌گیرند، در حالی که در تلاش‌های پایداری شرکت می‌کنند که مستقیماً به نفع لافایت و جامعه محلی است. LaFarm نه تنها فضایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا در آموزش و پژوهش مشترک شرکت کنند، بلکه مزرعه کار سالن‌های غذاخوری لافایت را با محصولات ارگانیک عرضه می‌کند و از طریق روش‌های کمپوست کردن، از یک حلقه غذایی پایدار پیروی می‌کند.

این سازه دارای یک بخاری، فن های خنک کننده، یک دریچه برآمدگی برای خنک کردن غیرفعال با حداقل برق و یک سیستم سایه جمع شونده است. یک پنل کنترل خودکار دما و رطوبت داخل ساختمان را کنترل می کند و همچنین می تواند شرایط آب و هوایی خارج از منزل از جمله باد و بارش را کنترل کند.

گلخانه تکثیر مانند این یک قطعه حیاتی از زیرساخت در مزارع سبزیجات است و اندازه یک گلخانه ارتباط تنگاتنگی با میزان زمینی که می‌توانید کشت کنید و در نتیجه میزان مواد غذایی که می‌توانید تولید کنید، دارد. پار توضیح می‌دهد که این گلخانه می‌تواند یک مزرعه سبزیجات را تا سه برابر اندازه فعلی لافارم پشتیبانی کند، و بنابراین به ما اجازه می‌دهد تا به طور جدی امکان توسعه LaFarm را در سال‌های آینده در نظر بگیریم. اما گلخانه فواید زیادی دارد. این به ما این امکان را می دهد که پیوندهای با کیفیت بسیار بالاتری را برای خود رشد دهیم و در عین حال همان منبع را به شرکای جامعه خود در Easton Garden Works و Easton Urban Farm ارائه دهیم. همچنین مشارکت های تحقیقاتی ایجاد کرده است. به عنوان مثال، با USDA، که محققان از گلخانه برای پرواز فانوس خالدار پشتی برای مطالعه استفاده می کنند. در نهایت، به ما فضایی برای رشد نشاها برای فروش گیاهان بهاری می دهد که منبع عالی برای جامعه ما و همچنین یک جریان درآمد جدید مهم برای مزرعه خواهد بود.

باکاره در خلال گفت: «فکر می‌کنم وقتی می‌گویم LaFarm فضایی است که جامعه‌ای را برای دانشجویان ایجاد می‌کند تا خودشان را ابراز کنند و خودشان باشند و چیزی داشته باشند که بسیار متفاوت از بقیه دانشگاه باشد، می‌توانم برای بسیاری از دانشجویان در اتاق صحبت کنم. اظهارات او بدیهی است که محوطه ما بسیار زیبا است و درختان زیادی دارد. اما چیزی بسیار منحصر به فرد در مورد رفتن به مزرعه و گرفتن دست و زانو و کندن، وجین کردن، و کاشت چیزی وجود دارد. بعد، وقتی به سالن‌های غذاخوری می‌روی و دوستانت می‌گویند: «وای خدای من، آن کلم پیچ از لافارم است؟ آیا آن را رشد دادی؟ و من می گویم، حتما. من آن را بزرگ کردم!»

در میان بسیاری از افرادی که تأثیر گلخانه بر لافارم، کالج لافایت و جامعه اطراف را تشخیص می دهند، جاش پار، مدیر غذا و مزرعه در کالج، به خوبی می داند که این ساختار جدید چقدر برای آینده لافارم حیاتی است. پار برای توضیح مزایا و ارائه گشت و گذار در گلخانه جدید در حین وقف حضور داشت.

دانش‌آموزان و کارکنان اکنون می‌توانند در نتیجه گلخانه جدید 30 در 48 فوت واقع در LaFarm، فصل رشد را شروع کنند. اعضای جامعه لافایت، همراه با حامیان سخاوتمند این سازه، از جمله هایدی لودویک هانسون 91 و دانیل هانسون، و نمایندگانی از بنیاد رودخانه اسپرینگ، در مراسم وقف و ناهار که در 30 آوریل برگزار شد، از این مرکز بازدید کردند. گلخانه نیز ساخته شد. با پشتیبانی Capital Blue Cross امکان پذیر است.

در این مراسم، رئیس جمهور نیکول هرد در مورد اهمیت ارائه تجربیات درجه یک برای دانش آموزان و اهمیت همسویی صحبت کرد. هرد در طی سخنان خود توضیح داد: “چیزی که من در مورد لافارم دوست دارم این است که این یکی از فضاهایی است که ما در آن همسو هستیم.” ما بخش‌های آکادمیک را داریم که اعضای هیئت علمی درگیر هستند، کارکنان درگیر هستیم و قلب‌هایمان را داریم. در این دانشگاه، قلب ما همیشه دانشجویان ما هستند. همه شما TrueNorth هستید.»

تنیولا باکاره، سرگرد روابط بین‌الملل، در طول چهار سال کارش در لافایت در لافارم کار کرد. Bakare نماینده 25٪ از تمام دانشجویان لافایت است که در مقطعی با LaFarm درگیر هستند، چه از طریق دوره‌ها، داوطلبانه یا موقعیت‌های پولی. باکاره در سمت مدیریت دانشجویی تمام وقت خود، برنامه سبزیجات در جامعه را هماهنگ می کرد و در همه جنبه های مزرعه، از کاشت و برداشت تا هماهنگی فروش در بازار کشاورز، مشارکت داشت. او همچنین در حال هماهنگی فروش گیاهان روز مادر در این ترم است.

گلخانه نه تنها فضای بیشتری برای تکثیر ارائه می دهد، بلکه فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا بدون توجه به شرایط آب و هوایی، تجربه و دانش عملی در مورد باغبانی ارگانیک و احیا کننده به دست آورند. فضای گلخانه نیز در اختیار باغداران جامعه قرار دارد.

منبع: lafayette.edu



منبع

دلیسیا نهمان، مدیر پایداری، در مورد تأثیر لافارم و گلخانه جدید بر تلاش‌های پایداری در لافایت صحبت کرد. «این فضایی است که واقعاً در مورد مشارکت جامعه دانشگاهی است. نهمان در این رویداد گفت: این فضایی است که بر سیستم های غذایی، روی مسائل پیرامون عدالت، سازگاری با آب و هوا و انعطاف پذیری تمرکز دارد. “این فضایی است که ما می توانیم شرکای جامعه را به محوطه دانشگاه بیاوریم و در آن می توانیم تاثیر پردیس را داشته باشیم و آن را فراتر از مرزهای خود گسترش دهیم، و این به طرق مختلف اتفاق می افتد.”