امروزه باغبانی در کانادا به دلیل تفکر استراتژیک و تصمیمات اتخاذ شده توسط ذینفعان این بخش در دهه‌های پیش قوی است.

“من مفتخرم که بخشی از تیم Vineland هستم که ماموریتی متمرکز بر بخشی دارد که ما از طریق بهبود دوام اقتصادی، پایداری و رقابت باغبانی در کانادا به آن خدمت می کنیم. بله، یک ماموریت عالی و ماموریتی که Vineland را هدایت کرده است. بیش از صد سال است و در آینده نیز به ما خدمت خواهد کرد.”

“در کار Vineland با بخش باغبانی کانادا، ما نه تنها به دنبال تعریف و پرداختن به چالش‌ها و فرصت‌های امروزی هستیم، بلکه به دنبال تشخیص و مقابله با سوالات ناشناخته‌ای هستیم که ممکن است این بخش در 5، 10، 15 و حتی 20 سال آینده با آن مواجه شود. ما فکر می‌کنیم بلندمدت، سطح عدم قطعیت در حال افزایش است. با این حال، باغبانی در کانادا امروز به دلیل تفکر استراتژیک و تصمیمات اتخاذ شده توسط ذینفعان بخش در دهه‌ها پیش قوی است.

“من بر این باورم که آینده باغبانی در کانادا قوی است و از برخی جهات، در اوج نتایج حتی بیشتر و تاثیر آن بر حمایت از زندگی و رفاه همه کانادایی ها است. همیشه چالش هایی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد، چه روزانه و چه به صورت روزانه. در درازمدت، اما این بخش از لحاظ تاریخی یاد گرفته است خود را تطبیق دهد و دوباره اختراع کند، و آینده نیز تفاوتی نخواهد داشت.»

“توانایی پیش‌بینی آنچه در آینده در انتظار شماست مهارت شگفت‌انگیزی برای داشتن خواهد بود، هرچند بدیهی است که دستیابی به آن غیرممکن است. با این حال، می‌توان تلاش کرد تا با درک به سوی آینده مطلوب هدایت شود.
یان پاتر، رئیس و مدیر عامل مرکز تحقیقات و نوآوری Vineland، در گزارش تازه راه اندازی شده Vineland Innovation می نویسد: فشارها بر یک بخش و تعریف رابط های احتمالی سیستم و پاسخ های ما به آنها.

برای گزارش کامل نوآوری Vineland اینجا را کلیک کنید.



منبع

“واین لند به عنوان یک عامل اصلی تحویل نوآوری باغبانی در کانادا، مهارت های برنامه ریزی استراتژیک خاص بخش ما را با هدف قرار دادن دقیق مناطقی که ذینفعان ما و ما معتقدند، تقویت کرده است.
تأثیرات و نتایج مثبت می تواند منجر شود. این مهارت‌ها از قابلیت‌های علمی و فنی اصلی Vineland استفاده می‌کنند و همچنین چشم‌انداز وسیع‌تری از آینده باغبانی کانادا را در بر می‌گیرند، مانند:

  1. درک اینکه چگونه تقاضای مصرف کننده کانادایی در چند دهه آینده تغییر خواهد کرد.
  2. اقتصاد جهانی، امنیت غذایی و عرضه در حال حاضر عوامل کنترل کننده قوی تری هستند و خواهند شد.
  3. نیاز به گونه‌های گیاهی ویژه کانادایی برای پرداختن به تغییر فصول رشد در محیط‌ها و شرایط آب و هوایی بسیار متغیر.
  4. فشار بیماری ها و آفات و پاسخ های مورد نیاز از آنجایی که دائما در حال تکامل هستند.
  5. زنجیره‌های تامین باید قوی‌تر باشند و بتوانند آشفتگی‌های موجود در زنجیره/سیستم را بدون شکست در خود جای دهند.
  6. مجموعه ابزار مهارت‌ها و تجهیزاتی که برای کمک به شرکت‌ها و رشد این بخش پیشنهاد می‌شود، برای همیشه در حال افزایش است، اما شیوه‌های باغبانی موجود و معرفی ابزارهای جدید باید به دقت مورد قضاوت و اعتبارسنجی قرار گیرند تا برای هدف مناسب باشند.
  7. در دسترس بودن نیروی کار و مهارت‌های اضافی مورد نیاز در تمام جنبه‌های این بخش، فشار غالب تجاری خواهد بود.