امریکن ایرلاینز کارگو رئیس جدید فروش بار برای فرانسه را منصوب کرد

امریکن ایرلاینز کارگو، کلمان فاو، حرفه ای با تجربه در صنعت را به عنوان مدیر فروش کشوری جدید خود در فرانسه منصوب کرده است. او که در مقر فرانسه در فرودگاه شارل دوگل پاریس (CDG) مستقر است، فعالیت‌های تیم فروش شرکت هواپیمایی را در سراسر کشور رهبری می‌کند و به اما اولیور، مدیر فروش EMEA و APAC گزارش می‌دهد.

فاو تقریباً دو دهه تجربه در صنعت حمل و نقل هوایی و حمل و نقل را در نقش جدید خود در بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان به ارمغان می آورد. او قبلاً برای Air France KLM Martinair Cargo کار می کرد، جایی که اخیراً به عنوان حساب های کلیدی و مدیر فروش دارو مشغول به کار بود. قبل از این نقش، فاو چهار سال مدیر فروش بود و از تیم خدمات مشتری مستقر در لیون پشتیبانی می کرد.

ما خوشحالیم که فردی با تجربه به عنوان کلمان به تیم ما ملحق می شود تا عملیات استثنایی ما در فرانسه را پیش ببریم. الیور می‌گوید: دانش و تخصص او در زمینه جابجایی محصولات دارویی از طریق هوا بسیار ارزشمند خواهد بود، زیرا ما گستره محصولات تخصصی عمودی خود را گسترش می‌دهیم و رشد می‌دهیم.

CDG یک ​​مرکز مهم برای فعالیت های باربری آمریکا در اروپا است که از حمل و نقل باری محلی و کامیونی از مناطق همسایه پشتیبانی می کند. اخیراً، این حامل بیش از 160 تن گل تازه از CDG برای تعطیلات روز ولنتاین به ایالات متحده صادر کرد.



منبع