امسال سالی است که My Beautiful Matcha به طور گسترده‌تری معرفی می‌شود

در طول نمایشگاه تجاری در Aalsmeer که از 9 تا 11 نوامبر برگزار شد، Carlo Hoogendoorn و برادرش Martijn از PerlaNova، انواع هیدرانسی برش خورده جدید خود، My Beautiful Matcha را به نمایش گذاشتند.

“در ماه سپتامبر، گل ها شروع به سبز شدن می کنند. وقتی بالاخره کاملا سبز شدند تا دسامبر همینطور می مانند. به طور معمول ادریسیا سبز با لبه قرمز است. تقریباً همه جا این را می بینید. اما My Beautiful Matcha سبز تازه باقی می ماند که واقعاً تنوع را متمایز می کند. حفظ رنگ آن، ماندگاری خوب روی گیاه و همچنین عمر طولانی گلدان.

ماچای زیبای من
جدیدترین واریته ای که از PerlaNova تولید شده است My Beautiful Matcha است که با رنگ سبز لیمویی و خواص کشت خوب خود واقعاً متمایز است.

ما هنوز چیزهای جالب زیادی در دست ساخت داریم. به عنوان مثال، در سال 2023، ما یک تنوع جدید با رنگ شامپاین دائمی را معرفی خواهیم کرد. این نژاد رنگ را خیلی بیشتر از بقیه حفظ می کند. معمولاً بعد از حدود سه هفته رنگ در محصول ناپدید می شود، اما رنگ ما تا 8 هفته رنگ شامپاین را حفظ می کند. بنابراین واقعاً از رقبای خود متمایز است.»

نکته مهم در مورد این تنوع این است که می توانید آن را هرس کنید زیرا روی شاخه های جوان رشد می کند. این بدان معنی است که دوباره گل می دهد و هر سال به جای اینکه فقط روی چوب قدیمی باشد، روی شاخه های جوان گل می دهد. همچنین تولید زیادی دارد و شاید بزرگترین مزیت برای پرورش دهندگان بریده این باشد که گل سبز می شود و سبز می ماند.

«زیبای من» بعدی در حال ساخت است
PeralNova یک برنامه اصلاحی بسیار فعال دارد که در آن هر سال تقریباً 10000 نهال آزمایش می شود. سپس از بین آن دانه ها، واریته هایی با بیشترین پتانسیل انتخاب می شوند.

PerlaNova در حال حاضر 13 سال است که در پرورش گلدان های بریده شده و گلدانی تخصص دارد و قبلاً عمدتاً گل رز و ارکیده را پرورش داده است.

“ما در ابتدا به عنوان تولید کننده شروع کردیم. اما حتی زمانی که ما در تجارت گل رز بودیم، برخی از پرورش دهندگان در حال انجام بودند. پرورش علاقه واقعی من است و همیشه درگیر آن بوده ام. کارلو می‌گوید: در سال اول کسب‌وکار، هنوز آزمایشی بود، اما تعداد کمی از انواع خودمان در پنج سال گذشته به بازار آمده‌اند.

ما همچنین در حال کار بر روی یک نوع رنگ شیر با تولید زیاد برای بخش آخر هستیم که هنوز این رنگ به راحتی در دسترس نیست. هر دو نوع در سال 2023 عرضه می شوند و ما را به اندازه کافی منتظر می ماند.

برای اطلاعات بیشتر:
مارتین و کارلو هوگندورن
پرلا نوا
Knibbelweg 11
2761 JB، Zevenhuizen
تلفن: 06-14 44 57 26 (کارلو)
تلفن: 06-12 71 38 77 (Martijn)
پست الکترونیکی: [email protected]
http://www.perlanova.eu/en/home



منبع