امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران-آل اسکیپ

در اتاق فرار غیر ترسناک، شما باید به کمک سرنخ‌هایی که در فضای اتاق پنهان شده‌اند و کمک گرفتن از ذهن خودتان و مشورت با هم گروهی‌ها، راز پرونده و روش حل ان را کشف اسکیپ روم جنی روحی کنید. اسکیپ روم ترسناک پیشنهادی برای ماجراجویان بوده بنابراین قبل از شرکت در این مجموعه شجاعت خود را مورد سنجش قرار دهید. مهم ترین دلیلی که باعث میشود تا این اتاق فرار از نظر بازیکنان ترسناک باشد، پیاده سازی شرایط جنگ جهانی دوم در آن است.

‎پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با یک پیرمرد و پیرزن مهربان مواجه میشوید و خیالتان راحت میشود …. اتاق فرار روانی در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است. گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسفبار دچار می شوند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

البته اگر اولین باری است که به اسکیپ روم مراجعه می‌کنید؛ احتمالا ابتدا کمی گیج خواهید شد. اگر کسی از اعضای تیم تجربه حضور در اتاق فرار را دارد؛ بهتر است درباره استراتژی‌ها با بقیه اعضا صحبت کرده و جستجو برای یافتن سرنخ‌ها را آغاز کند. در غیر این صورت، بهتر است همه اعضا با هم صحبت کنید و هر نکته‌ای که به چشمتان آمد را با هم در میان بگذارید.

البته بیشتر این افراد، هنوز و در بزرگسالی هم از حل معما و به چالش کشیدن ذهنشان لذت می‌برند. برای کسانی که تاحالا تجربه بازی اتاق فرار رو نداشتن بهتره که از بازی هایی شروع کنن که ژانر ساده تری دارن و تنوع معماهاشون کمتر هست. با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. اتاق فرار Amsterdam Catacombs و Sherlocked نیز از دیگر گزینه هایی هستند که می توان در لیست اتاق فرارهای ترسناک آمستردام قرار داد. بنابراین برای افرادی که شرایط خاص پزشکی دارند مانند خانم های باردار، افرادی که دچار فوبیا هستند و یا کسانی که مشکلات استرس و اضطراب دارند، اسکیپ روم ترسناک اصلاً مناسب نیست و باید از آن پرهیز کنند. اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد.

در اتاق فرار چه کارهایی نباید انجام بدهیم

لطفا همیشه حداقل 15 دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها مخصوصا در ایام تعطیل فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد. لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم.

در این اتاق فرار، می‌توانید سناریوهای متنوعی را تجربه کنید و از دکوراسیون جذاب این مجموعه در کنار هم تیمی‌های خودتان لذت ببرید. خاص بودن اتاق فرار اسکیپ می، در سناریوهای متنوع در ژانرهای مختلفی است که می‌تواند پاسخگوی سلیقه مخاطبان زیادی باشد، اما ژانر ترسناک در این اتاق فرار به شدت جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر عاشق اتاق فرار در تهران باشید، حتما تاکنون سری به اتاق فرار آی اسکیپ زده‌اید، چرا که این اتاق فرار در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران وجود دارد.

شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند.

اتاق‌ های فرار از بهترین تفریحات هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که شروع جدی آن‌ها از ژاپن بوده است. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید. در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم. اتاق فرار انیگما یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که سناریوهای مختلف با دکوراسیون‌های جذاب را ارائه می‌کند.

  • ازاین‌رو اگر به‌خوبی همفکری کنید و همگی در حل معماها مشارکت داشته باشید، خیلی درگیر معماها نخواهید شد و می‌توانید از پس بازی بربیایید.
  • همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید.
  • چالشی‌ترین سناریوها با حل معماهای مختلف و متنوع، از ویژگی‌هایی است که در این فضا تجربه می‌کنید.
  • نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند.
  • به همین علت است که ما در این صفحه قصد داریم تا به ساکنین شهر قم برای پیدا کردن اتاق فرار ترسناک مد نظر خود کمک کنیم تا به راحتی دسترسی به هر چیزی برای شما در این شهر آسان گردد.

اسکیپ مستر از بهترین اتاق فرار در تهران است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان به آن سری بزنید. درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است. این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند. استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. بازی های ما در مجموعه وست روم اسکیپ طراحی شده بر اساس دو ژانر ترسناک و دلهره آور هستند. همواره تلاش کرده ایم تا برترین اتاق فرار ترسناک در تهران باشیم و بر اساس سلیقه مخاطب کار کنیم.

امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران-آل اسکیپ

این اتاق فرار هیجان‌انگیز با پرسنل هوشمند، علاقه‌مند و عاشق هیجان اداره می‌شود که در سه شعبه مختلف کار خود را گسترش داده است. سناریوهای جذاب، هیجانی، فانتزی و ترسناک از محبوب‌ترین انواع بازی در اسکیپ کیوب است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به شعبه‌های مختلف در شمال تهران و غرب تهران، از اتاق فرارهای مختلف این مجموعه استفاده کنید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید.