انجمن باغبانی پنسیلوانیا اولین فصل کشت محصولات را برای همسایگان ناامن غذایی جشن می گیرد

دانا محمد، مدیر منطقه ICNA در پنسیلوانیا، گفت: «آنها واقعاً سپاسگزارند زیرا انبارهای غذای معمولی اصول اولیه پخت و پز را ارائه می دهند. ما این کار را نیز انجام می دهیم، یک بار در ماه با توزیع ماهیانه مواد غذایی مانند برنج و پاستا، سبزیجات کنسرو شده. اما داشتن این عنصر از محصولات تازه و ارگانیک فقط یک تغییر بازی است.”

مقاله کامل را در www.whyy.org بخوانید.



منبع تنها در چند ماه، انجمن باغبانی پنسیلوانیا بیش از 6000 پوند محصول – کلم پیچ، کدو، سیر، سبزی خردل، مارچوبه، سیب زمینی، چغندر، گوجه فرنگی، و گیاهان مختلف – در مرکز منابع سبز خود در شهرستان مونتگومری تولید کرده است. آنها بیشتر آن را بین ساکنان منطقه ای که دچار ناامنی غذایی هستند توزیع کرده اند.

اما در حال حاضر، PHS خوشحال است که پایان اولین فصل رشد خود را جشن می گیرد. PHS مرکز منابع سبز خود را در پارک مزرعه نوریستاون در یک مراسم برش روبان در ساعت 10 صبح روز دوشنبه به روی عموم باز خواهد کرد. همراه با مزرعه آموزشی، این مرکز دارای یک گلخانه، باغ های گرده افشان، یک غرفه برای برنامه های عمومی و 45 تخت باغ اجتماعی است.

ICNA Relief، یک سازمان امداد گرسنگی که در خدمات امداد رسانی به پناهندگان و بلایا تخصص دارد، با PHS برای توزیع غذا بین مردم نوریستون و فیلادلفیا همکاری می کند.