انجمن باغبانی پنسیلوانیا گرایش های باغبانی 2023 را به اشتراک می گذارد

215-988-8800



منبع

این روندهای باغبانی 2023 راهی عالی برای باغبانان ارائه می دهد تا از آنچه متخصصان پیشرو در این صنعت در باغ های خود انجام می دهند الهام بگیرند و احساس کنند. خواه یک باغبان مبتدی یا یک متخصص با تجربه باشید، این گرایش‌ها می‌توانند به شیوه‌ای قابل دسترس جان تازه‌ای به فضای شما ببخشند.

انجمن باغبانی پنسیلوانیا (PHS) فهرستی از برترین روندهایی را که باغبانان می توانند انتظار داشته باشند در سال 2023 ببینند به اشتراک گذاشت. این روندها منعکس کننده محبوبیت فزاینده شیوه های باغبانی مبتنی بر آب و هوا، ایده های باغبانی جدید برای فصل پاییز و محبوبیت مداوم است. گیاهان آپارتمانی. PHS که به عنوان یک رهبر ملی در باغبانی و تولید کننده نمایشگاه جهانی گل PHS فیلادلفیا شناخته می شود، به طور معمول به عنوان منبعی برای الهام گرفتن و ایجاد روند در باغبانی و باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر:

انجمن باغبانی پنسیلوانیا
100 N. خیابان 20th

در زیر لیست کاملی از روند باغبانی مورد انتظار در سال 2023 آمده است.

  1. باغ هایی با عملکرد اکولوژیکی – مردم به باغ های خود به عنوان بخشی از یک اکوسیستم بزرگتر نگاه می کنند. باغبانان از طریق ترکیب گیاهان بومی و گرده افشان، زیستگاه هایی را برای حشرات و پرندگان ایجاد می کنند و توجه ویژه ای به پروانه در حال انقراض Monarch از طریق کاشت علف شیر پروانه بومی، به ویژه Asclepias tuberosa می شود.
  2. “برگ ها را رها کن” – این حرکت مردم را تشویق می کند تا برگ های خود را روی ملک بگذارند و آنها را به کمپوست، مالچ یا کود تبدیل کنند تا زباله های دفن زباله را کاهش دهند.
  3. کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی – بسیاری از ماشین‌های باغبانی که با گاز طبیعی کار می‌کنند، مانند ماشین‌های چمن‌زن، شلاق علف‌های هرز، اره‌های برقی و دمنده‌های برگ برای گزینه‌هایی که با باتری کار می‌کنند، کنار گذاشته می‌شوند که به کاهش ردپای کربن کمک می‌کنند.
  4. باغ ها و گیاهان از نظر آب – با رویدادهای آب و هوایی جهانی و الگوهای آب و هوایی نامنظم فزاینده، از جمله دوره های طولانی خشکسالی، نیاز فزاینده ای به در نظر گرفتن باغ های آبی، فضای سبز، باغ های شنی و گیاهان مقاوم به خشکی وجود دارد. گیاهان مقاوم به خشکی شامل کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها، یوکا، بسیاری از علف‌های مقاوم به خشکی، Baptisia، و آبی‌استار برگ نخی، Amsonia hubrichtii هستند.
  5. شوق گیاهان آپارتمانی همچنان ادامه دارد – گیاهان آپارتمانی به بخش مهمی از دکوراسیون منزل، برنامه ریزی سلامت و تندرستی و فعالیت های اجتماعی تبدیل شده اند. با افزایش تعداد و تنوع گیاهان آپارتمانی که به طور گسترده از طریق مراکز باغ، فروشگاه‌های تخصصی گیاهان آپارتمانی، فروشندگان آنلاین و از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند مبادله گیاهان و گروه‌های فیس‌بوک در دسترس هستند، عشق و جامعه به «پروردگاری گیاهان» همچنان در حال رشد است.
  6. “پاییز برای کاشت است” – پاییز در 20 سال گذشته به عنوان زمان مناسب در فصل باغبانی برای کاشت گیاهان چند ساله، درختچه ها و درختان تبلیغ شده است. اکنون، پاییز به عنوان زمانی برای افزودن رنگ به باغ نیز تبلیغ می شود! مراکز باغ در حال حاضر طیف گسترده ای از گیاهان یکساله و فصلی را برای علاقه بصری پاییز ارائه می دهند که همگی دارای تحمل سرما، شاخ و برگ های زیبا یا میوه ها و توت های جالب هستند. اینها شامل سالویاهای گلدار رنگارنگ، سلوسیا، آسترها، کلم پیچ های زینتی و چندین گیاه با میوه های زینتی، توت ها یا فلفل هستند.
  7. آرویدهای شگفت انگیز – این گیاهان آپارتمانی محبوب که دارای شاخ و برگ های متمایز، استوایی و اغلب با طرح های منحصر به فرد هستند، همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند، مانند فیلودندرون، اسکینداپس، آنتوریوم، آلوکازیا و کولوکازیا، در حالی که برخی از گونه های کمیاب مانند «ماسک فرعون» به قیمت صدها دلار فروخته شده اند. کالادیوم‌ها، گیاهانی که به خاطر برگ‌های سرسبز و چند رنگ و محبوبیت در دوران ویکتوریا شناخته می‌شدند، با معرفی‌های جدیدی مانند «کریسمس سفید» و «آسمان زرشکی» نیز رنسانس شگفت‌انگیزی را تجربه کرده‌اند.
  8. باغبانی مواد غذایی رشد می کند – همه گیر COVID-19 باعث افزایش چشمگیر ناامنی غذایی و نیاز به رشد مواد غذایی شد. مردم کشف می‌کنند که حتی با حداقل فضا، مانند پاسیو پشتی یا پشتی، می‌توانند محصولات خود را در طول سال پرورش دهند، خودشان را تغذیه کنند، به انبارهای غذا اهدا کنند و حتی با همسایگان به اشتراک بگذارند. به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رشد غذا در فضاهای بزرگ و کوچک باشید.
طبقه 5، فیلادلفیا، PA 19103