اندازه گیری آبیاری جدید Priva به کشاورزان کمک می کند تا توسعه محصول را بهبود بخشند

نصب و نگهداری آسان
نرم افزار مخصوص نصب و نگهداری Priva به شرکای نصب از طریق تجسم و راهنماهای گام به گام کمک می کند تا با به حداقل رساندن زمان خرابی، Priva Irrigation Measurement را به خوبی اجرا و اجرا کنند. هم Priva Irrigation Measurement و هم ایستگاه هواشناسی Pro 21 جدید Priva از سیستم‌های حسگر پیشرفته و قابل‌اعتماد کم تعمیر و نگهداری استفاده می‌کنند و راه‌حل‌های نظارتی مطمئن و مطمئن برای رشد موفقیت‌آمیز محصول را ارائه می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
Priva
[email protected]
www.priva.com



منبع

می‌توانید تمام اندازه‌گیری‌های حسگر را به وضوح در Priva Operator مشاهده کنید، برنامه آنلاینی که به شما امکان می‌دهد به داده‌ها و تنظیمات گلخانه خود از هر دستگاه هوشمندی در زمان واقعی دسترسی داشته باشید. از طریق یک اتصال ابری، بینش 24 ساعته در مورد اندازه گیری های خود دارید و داده های شما با خیال راحت ذخیره می شوند.

اتصال بدون درز با نرم افزار کنترل Priva
Priva Irrigation Measurement به طور یکپارچه با ماژول تعادل رطوبت Priva/Root Optimizer متصل می شود. دقت اندازه‌گیری بهبود یافته و نصب آسان باعث می‌شود که رایانه‌های پردازشی Priva Connext یا Compact CC با این ماژول‌های کنترلی جذاب‌تر شوند، زیرا سیستم آبیاری شما را با هوشمندتر، ایمن‌تر و پایدارتر می‌سازد.

سیستم های مدیریت آب خصوصی
در محیطی که رشد سالم محصولات و شرکت ها در مرکز توجه قرار می گیرد، مهم است که جریان های مختلف آب به طور بهینه کنترل شوند و مقادیر صحیح کود در زمان مناسب تجویز شود. سیستم‌های آبی توسعه‌یافته توسط Priva به پرورش‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا آب آبیاری با کیفیت بالا را به طور موثر دوز کنند و آن را با خیال راحت به گردش در آورند.

مدیریت دقیق آب هر کسب و کار باغبانی را در کوتاه مدت و بلند مدت تقویت می کند. به همین دلیل است که Priva یک سیستم کاملاً جدید اندازه‌گیری آبیاری را معرفی می‌کند که بینش بلادرنگی را در مورد جذب و تبخیر آب گیاه فراهم می‌کند. اندازه‌گیری آبیاری خصوصی به کشاورزان امکان می‌دهد تا استراتژی آبیاری خود را برای افزایش عملکرد و کیفیت محصول بهینه کنند و در عین حال از منابع به‌طور کارآمدتر استفاده کنند.

دقت و زمان بندی را بهبود بخشید
دقت و زمان بهتر آبیاری باعث افزایش تولید و کیفیت محصول می شود و در عین حال مصرف منابعی مانند کود و آب را کاهش می دهد. تعادل مطلوب بین سطوح اکسیژن و رطوبت در بستر منجر به رشد سالم ریشه می شود. اندازه‌گیری آبیاری Priva را می‌توان به یک سنسور pH (اختیاری) برای اطمینان از ثبات pH در محیط ریشه مجهز کرد. این برای گیاهان لازم است تا مواد معدنی ضروری را بهتر جذب کنند، که بر سرزندگی و طعم محصولات شما تأثیر می گذارد.

در توسعه Priva Irrigation Measurement، Priva چندین سال تخصص خود را در مدیریت هوشمند آبیاری و حسگر ترکیب کرد تا یک راه حل کاملاً جدید اندازه گیری آبیاری ایجاد کند. با اندازه‌گیری مداوم وزن گیاه، مقدار آب زهکشی، محتوای مواد مغذی (EC) و اسیدیته (اختیاری)، اندازه‌گیری آبیاری Priva حداکثر کنترل را تا آخرین قطره هر چرخه آبیاری به پرورش‌دهنده می‌دهد و بینش‌های بسیار ارزشمندی را در زمان واقعی در مورد سلامت محصول و محصول می‌دهد. توسعه از طریق اتصال ابری