اندرو پالومارس از بندر هوئنم بازنشسته شد

اندرو پالومارس گفت: “نمی توانستم انتخابی بهتر از گذراندن باقیمانده 45 سال کارم در نیروی کار با شغلی در بندر داشته باشم. این بندر واقعاً به شغل، محیط زیست و محله های اطرافش اهمیت می دهد. بیش از رهبری اجرایی عالی، هیئت‌های حمایتی کمیسران بندر، و یک خانواده کاری بسیار با استعداد و به یاد ماندنی در طول سال‌ها. دلم برای همه آنها تنگ خواهد شد، اما مشتاقانه منتظر فصل‌های بعدی زندگی‌ام هستم.”

اندرو پالومارس به عنوان معاون مدیر اجرایی، CFO/CAO، و خزانه دار منصوب شده توسط هیئت مدیره برای منطقه بندرگاه Oxnard، که مالک بندر Hueneme است، خدمت کرد. اندرو بر امور مالی و حسابداری، بودجه، فناوری اطلاعات، منابع انسانی، مدیریت ریسک و مدیریت، و خزانه داری نظارت داشت و گواهی افسر امنیت تسهیلات خود را از آکادمی دریایی کالیفرنیا دریافت کرد. او همچنین به عنوان رئیس کمیته مالی انجمن مقامات بندری آمریکا (AAPA) و عضو GFOA، CSMFO، CMTA، CALPELRA، و CSDA، و همچنین در هیئت مدیره شرکت نوسازی بنادر و جشنواره موز است. شرکت

در طول تصدی آقای پالومارس، بندر هوئنم 12 بار متوالی به عنوان برتری در گزارشگری مالی توسط انجمن افسران مالی دولت ایالات متحده و کانادا (GFOA) به رسمیت شناخته شد، و قدرت مالی بندر بهبود یافت، همانطور که توسط آخرین A گواه است. رتبه بندی بدهی پایدار توسط رتبه بندی Fitch.

اندرو پالومارس، معاون مدیر اجرایی، مدیر ارشد مالی و مدیر ارشد اداری بندر هوئنم، پس از 15 سال فعالیت درخشان در خدمات عمومی و رهبری سازمانی، بازنشستگی برنامه ریزی شده خود را از جمعه 3 مارس 2023 اعلام کرد.

رهبری اندرو پالومارس واقعاً نمونه ای از رهبری بندر به عنوان سازمانی متمرکز بر مردم، مشتریان و جامعه از طریق رویکرد “اول مردم” در عملکرد عالی است که کلید موفقیت در بندر ما است.” جس هررا، رئیس منطقه بندرگاه Oxnard.

کریستین دکاس، مدیر عامل و مدیر بندر بندر هوئنم، گفت: “آرزوی خوشبختی فراوان برای اندرو در دوران بازنشستگی دارم. من شخصاً برای او و حرفه ای بودنش دلتنگ خواهم شد و از وفاداری، خدمات و فداکاری اش به بندر هوئنم و بندر هوئنم تشکر می کنم. موفقیت های ما در 15 سال گذشته.”



منبع