انواع ماژول های کاربری بایگانی ال ای دی بانک | asilight

این بردها نیاز اساسی هر کاربری هستند که قصد ساخت پروژه های خود را دارد. به طور کلی ماژول ها وظایف گسترده ای دارند که با دریافت داده ها، اطلاعات مورد نیاز را در بخش خروجی ارائه می دهند. استفاده از ماژول ها هم از نظر اقتصادی به صرفه تر است و هم قابلیت اطمینان بالایی دارد.

ابزار و تجهیزات الکترونیک

ماژول صوتی یک قطعه مجزا از منطق پردازش صدا است که عملکرد نسبتاً اتمی را انجام می دهد. یک ماژول صوتی ممکن است در درایور صوتی یا در DSP صوتی قرار داشته باشد. اجزای پخش صدا یک سیستم صوتی معمولاً از یک یا چند جزء منبع، یک یا چند جزء تقویت کننده برای استریو یا چند بلندگو تشکیل شده است. ماژول ها عمدتاً برای گروه بندی تعاریف شی با هم استفاده می شوند که دارای یک هدف تجاری یا استفاده مشترک هستند. به عنوان مثال یک ماژول ممکن است شامل تمام انواع داده ها و روال های مربوط به مدیریت موجودی باشد.

ماژول بلوتوث صوتی VHM-314 همراه خروجی AUX

این نوار LED دارای مزیت فوق العاده روشن است اما در دمای پایین با مصرف انرژی کمی کار می کند. این ماژول ها برای تزئین خطوط کلی ساختمان، نور پردازی منظره، تم های سرگرمی، مجسمه های نور، شکل های تزئینی، علائم فعال، نمایشگر ها و ویترین مغازه ها ایده آل است. از کابل های سیگنال برای اتصال قطعات و شنیدن صدای آنالوگ، بلندگو، صدای دیجیتال و غیره استفاده می شود. این شامل دستگاه هایی مانند ماژول تقویت، ماژول پخش کننده صدای صوتی، ماژول ضبط، ماژول رادیو FM استریو و بسیاری ماژول های دیگر است. سوئیچ ممکن است هر تعداد مخاطب را در فرم های تماس متعدد داشته باشد، مانند ایجاد مخاطبین، قطع کردن مخاطبین.

LED نواری شاخه ای بلوکی

از جمله محبوب ترین پروژه های مبتنی بر ماژول از پروژه های ساده الکترونیک تا ساخت ربات ها و تجهیزات اینترنت اشیاء می باشد. در این بخش با توجه به نوع پروژه و کارایی آن لیستی از انواع ماژول قابل مشاهده و سفارش آنلاین می باشد. یک سیستم شناسایی RFID یا فرکانس رادیویی از دو جزء اصلی تشکیل شده است، یک برچسب متصل به شی مورد شناسایی و یک خواننده که برچسب را می خواند. یک خواننده شامل یک ماژول فرکانس رادیویی و یک آنتن است که یک میدان الکترومغناطیسی با فرکانس بالا تولید می کند.

انواع ماژول های کاربری بایگانی ال ای دی بانک | asilight

از جمله عواملی که بر قیمت ماژول بلوتوث صوتی استریو، ماژول بلوتوث صوتی حرفه ای، بلوتوث ۱۲ ولت و … تاثیر می گذارد می توان به ورژن بلوتوث، نوع ارتباط بلوتوث، فرکانس، جریان و … برد آمپلی فایر 200W ولوم دار XH-M139 با خروجی ساب 2.1 کانال ماژول آمپلی فایر XH-M139 کلاس D مونتاژ شده و آماده به کار، دارای 3 کانال 2.1 خروجی شامل 2 خروجی 50 وات (50W کانال راست + 50W کانال چپ) + یک خروجی ساب ووفر… از جمله دیگر کاربردهای این ماژول‌ها به استفاده در موس و کیبورد بی‌سیم، سیستم‌های دزدگیر، استفاده بجای کابل سریال، ریموت کنترل، پرینتر بلوتوث و … اشاره کرد که در این حالت دیگر نیازی به استفاده ازکابل پرینتر نخواهد بود. بعضی از ماژول‌های بلوتوث ( مثل مدل HC-06 ) فقط می‌توانند در حالت Slave کار کنند و برخی دیگر (مثل مدل HC-05 ) می‌توانند در دو حالت Slave و Master کار کنند.

  • نوار led آدرس پذیر انعطاف پذیر برای انحنا در اطراف خم ها و برای پخش کاملاً صاف و یکنواخت نور بسیار آسان است و مشکل نوری ناهموار را حل مجموعه ای اس آی لایت می کند.
  • ماژول کاهنده ولتاژ | منبع تغذیه متغیر LM2596 همراه با ولتمتر – نمایشگر ولتاژ سون سگمنتی بوسیله ا..
  • همان طور که احتمالاً قبلاً می دانید، فناوری روشنایی LED به دلیل کارایی و طول عمر بیشتر، به سرعت جایگزین اشکال قدیمی نور های رشته ای و فلورسنت می شود و ماژول های LED در اینجا مستثنی نیستند.
  • ماژول آلتراسونیک سنجش مسافت HY-SRF04اساس کار این ماژول آلتراسونیک مشابه رادار یا ردیاب صوتی، تشخیص ویژگی‌های هدف از طریق تحلیل بازتاب امواج رادیویی یا صوتی می‌باشد.