انگلستان: فصل پوینستیا در راه است

گونه‌های بریتانیایی بیشتر با آب و هوای بریتانیا سازگار هستند، بنابراین نه تنها با نزدیک‌تر شدن به خانه، مایل‌های جاده‌ای کمتری را در بر می‌گیرند، بلکه سخت‌تر نیز هستند.»

آنها تنها در دهه 1980 در بریتانیا محبوبیت زیادی پیدا کردند، اما اکنون پونستیا به همان اندازه نماد شروع کریسمس است که پای چرخ کرده. و این خبر خوبی برای پرورش دهندگان بریتانیایی است که از هلندی ها به عنوان تامین کننده اصلی گیاهان خانه قرمز زیبا و پر جنب و جوش هستند.

مدیر عامل گروه مزرعه بریج، لوئیز موتالا، گفت: “کشت پونستیا در این زمان از سال نیاز به گرما دارد و ما می دانیم که تولیدکنندگان هلندی امسال به دلیل افزایش قیمت بنزین، تولید خود را کاهش داده اند.

فصل poinsettia یکی از کوتاه ترین فصل ها است و تقریباً هشت هفته در فروشگاه ها باقی می مانند – از پایان اکتبر تا پایان دسامبر.



منبع

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوینستیا در بریتانیا، گروه مزرعه بریج، مستقر در اسپالدینگ، لینکلن شایر است که تسکو را تامین می کند و اکنون بیش از یک میلیون در سال رشد می کند. در واقع، تنها در پنج سال گذشته، آنها عرضه خود را به سوپرمارکت نزدیک به 800 درصد افزایش داده اند.

ما توانسته‌ایم هزینه‌های انرژی خود را از طریق استفاده از گرمایش زیست توده پایدار مدیریت کنیم و این امکان را به ما می‌دهد که امسال دوباره به تولید بیش از یک میلیون پوینستیا در بریتانیا ادامه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مصرف‌کنندگان همچنان می‌توانند این گیاه محبوب جشن را خریداری کنند. این کریسمس.”

برای اطلاعات بیشتر:
تسکو
www.tescoplc.com

ویکی لانسون، خریدار گیاه تسکو، گفت: «زمانی که پوانستیا برای اولین بار به عنوان یک گیاه آپارتمانی در اواخر قرن بیستم رایج شد، ما آنها را از هلند وارد می‌کردیم، اما اکنون بیشتر سهام ما در بریتانیا رشد می‌کند، با گروه مزرعه بریج، ما. تامین کننده اصلی