اولین انجمن رباتیک Ag FIRA USA افراد را از سراسر جهان جذب می کند

حامیان مشترک این کنفرانس عبارتند از FIRA، وسترن گرورز، دانشگاه کالیفرنیا، مرسدس، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، فرزنو، و ابتکار نوآوری آینده غذا (F3) Fresno-Merced.

گیب یوتسی، در سمت راست، از اعضای میزگرد درباره آینده کار کشاورزی پرسید. از سمت چپ، کریس تیسن از Burro، دنیس دوناهو از انجمن پرورش دهندگان غربی، ساندرا سانچز، معاونت نیروی کار و توسعه اقتصادی کالج‌های کالیفرنیا. الیزابت مسکودا، مدرس کشاورزی کالج جامعه مادرا؛ و Joani Woelfel از انجمن فروشندگان تجهیزات Far West.

به دست آوردن استفاده در مزرعه – بر نیازهای کاربر نهایی و سهولت استفاده تمرکز کنید
سوال اصلی که سخنرانان به آن پرداختند این بود که چرا تولیدکنندگان بیشتر هنوز اتوماسیون را در مزارع خود ادغام نمی کنند. راه حل های اتوماسیون وجود دارد و در حال توسعه است تا به کشاورزان در تقریباً هر جنبه ای از اداره یک مزرعه کمک کند – از کاشت، برداشت، و علف های هرز گرفته تا رفع کمبود مداوم نیروی کار. با وجود این، شرکت‌های اتوماسیون ag – چه بزرگ و چه کوچک – هنوز با مقاومت تولیدکنندگان در پذیرش فناوری‌های جدید روبرو هستند.

کشاورزی و عرضه جهانی غذا توسط طیف وسیعی از مسائل، از جمله خشکسالی و اثرات آب و هوایی تهدید می شود.



منبع ما باید راه‌هایی پیدا کنیم تا به کارگران مزرعه‌مان کمک کنیم در واقع آموزش‌های لازم برای استفاده از این فناوری را دریافت کنند، که به آنها کیفیت زندگی بهتری می‌دهد.

AgTech، نیروی کار و کشاورزان – ایجاد فرصت های برد-برد مسائل کارگری نیز به عنوان یک موضوع دائمی در طول این رویداد ظاهر شد. یکی از عوامل اصلی نیاز به اتوماسیون در کشاورزی کمبود مداوم نیروی کار است. به بیان ساده، کشاورزان نیروی کار کافی برای حفظ فعالیت های خود ندارند و برای پر کردن این شکاف به agtech، روباتیک و اتوماسیون روی می آورند. در عین حال، همانطور که رباتیک و اتوماسیون در صنعت کشاورزی تثبیت شده است، کارگران مزرعه و سازمان های کارگری مزرعه به درستی نگران تأثیری هستند که اتخاذ اتوماسیون بر مشاغل کشاورزی، به ویژه مشاغل کشاورزی مزرعه خواهد داشت.

حامیان صنعت شامل Bluewhite، Carbon Robotics، CNH Industrial، Far West Equipment Dealers Association، Grimmway Farms، Keithly-Williams Seeds Inc.، Robotics Plus، VARTA AG، و Sonsray Machinery، LLC بودند.

بعدش چی؟
این گردهمایی همچنین به عنوان بستری برای راه اندازی ابتکارات فناوری جدید عمل کرد. Youtsey با همکاری شرکای ما در مؤسسه UC Davis AI برای سیستم‌های غذایی، چالش رباتیک مزرعه 2023 را در FIRA USA 22 اعلام کرد! ما مشتاقانه منتظر میزبانی مشترک این رویداد هستیم!

یوتسی گفت: “وظیفه ما در The VINE این است که همکاری بین صنعت، دانشگاه و دولت را به پیش ببریم.” رباتیک بسیار سریع در حال حرکت است و مجموعه جدیدی از بازیگران وارد فضا می شوند. مشاوران UC Cooperative Extension می توانند استارتاپ ها و کشاورزان را با روش های خلاقانه جدید در طول توسعه گرد هم بیاورند و این راه حل ها را سریعتر به سمت تجاری سازی پیش ببرند.

در اینجا چند موضوع و نکات مهم از این رویداد چند روزه پیشگام آورده شده است.


استیو فنیمور، متخصص مدیریت علف های هرز UC Cooperative Extension و Gabe Youtsey آزمایشی یک ربات مزرعه را در منطقه نمایشگاهی FIRA ایالات متحده آمریکا راندند.

هومیستون می گوید: «تکنولوژی می تواند به ما کمک کند تا رشد، برداشت، و توزیع موثرتر مواد غذایی را داشته باشیم تا برای کسانی که از امنیت غذایی رنج می برند، مقرون به صرفه تر و قابل دسترس تر شود. «اگر این کار را درست انجام دهیم، برای کل جامعه خوب است.

پانل ها همچنین در مورد چالش های فنی، تجاری و نظارتی برای خودکارسازی کشاورزی صحبت کردند. راب تریس از Better Food Ventures و The Mixing Bowl در طی یک پنل در مورد توسعه محصول رباتیک با رهبران کلیدی صنعت مشاهده کردند، بازار استارت‌آپ‌های ag بسیار جوان‌تر از Silicon Valley است و ما هنوز بهترین مسیر برای ایجاد یک تجارت موفق را نمی‌دانیم. از جمله والت دافلاک، معاون نوآوری برای تولیدکنندگان غربی. با این اوصاف، اعضای پانل سه کاری را که استارتاپ ها باید انجام دهند، شناسایی کردند:

  • نمونه‌های اولیه را در سریع‌ترین زمان ممکن وارد میدان کنید تا داده‌های عملکرد و بازخورد دریافت کنید، از جمله از کشاورزان، که ممکن است چندین کاربرد برای محصول داشته باشند.
  • در مورد توسعه برای ایجاد مشارکت با سرمایه گذاران و پرورش دهندگان شفاف باشید. شرکا می دانند که استارت آپ ها در حال پیشرفت هستند.
  • آماده تکامل و تغییر فناوری یا کسب و کار خود برای رفع نیازهای مشتریان باشید. مشتری را دوست داشته باشید، نه فناوری را.
واضح است که اتوماسیون و رباتیک نقش بسیار مهمی در کشاورزی ایفا خواهند کرد. نه تنها در رفع کمبود شدید نیروی کار در کشاورزی، بلکه با ایجاد فرصت‌های جدید ارزش آفرینی مرتبط با بهره‌وری منابع، سلامت محصول، بیماری، برداشت و موارد دیگر.

به گفته گلندا هومیستون، معاون کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کالیفرنیا، اگرچه تولیدکنندگان بازار هدف اکثر تجهیزات هستند، اما مزایای اتوماسیون می تواند در جامعه موج بزند.

این حس خوش‌بینی نسبت به آینده کشاورزان توسط Gabe Youtsey، مدیر ارشد نوآوری UC ANR، که هیئت مدیره‌ای درباره آینده کار کشاورزی را مدیریت کرد، به اشتراک گذاشته شد. او مشاهده کرد: “کالیفرنیا به عنوان یک کل شروع به درک اهمیت ایجاد نسل بعدی کارگران ag کرده است، و مدارس و صنعت هر دو مورد توجه قرار گرفته اند.” در واقع، کالج‌های محلی کالیفرنیا کار بر روی برنامه‌های مرتبط جدید را آغاز کرده‌اند که مستقیماً به مشاغل تبدیل می‌شوند، و دولت فدرال ۱۰ میلیون دلار را به طور مستقیم به برنامه‌های آموزش کشاورزی و توسعه نیروی کار دره مرکزی اختصاص داده است.

این رویداد توسط کارن راس، وزیر غذا و کشاورزی کالیفرنیا آغاز شد و به یک دستور کار فشرده با بحث های میزگرد، گفتگوهای برق آسا، و سخنرانی ها منتقل شد که در آن نمایندگان شرکت های اتوماسیون، دانشگاهیان و پرورش دهندگان این فرصت را داشتند تا چالش ها، نگرانی ها و مشکلات خود را به اشتراک بگذارند. به آینده کشاورزی خودمختار امیدوار است. این رویداد در CSU Fresno به اوج خود رسید و بیش از دوازده شرکت تظاهرات میدانی را ارائه کردند.

هرنان هرناندز از بنیاد کشاورزان کالیفرنیا نگرانی کارگران را تصدیق می کند، اما فرصت را نیز می بیند. او گفت: “به طور ناگهانی، شما از 100 فردی که می‌توانند در این فصل برداشت کنند، اکنون به 10 نفر تبدیل می‌شوید که با ماشین برداشت می‌کنند.” “اما نحوه نگاه ما به این موضوع این است که وقتی با کشاورزان صحبت می کنیم و آنها را درگیر می کنیم، و به داده ها نگاه می کنیم، فرصت نیز وجود دارد. ما می دانیم که بسیاری از کارگران مزرعه خواهان فرصت هایی برای ارتقاء مجموعه مهارت های خود هستند.”

Aubrey Betancourt (با لباس قرمز) از The Almond Alliance به توسعه دهندگان فناوری ag هشدار داد: “اگر فناوری شما به اینترنت نیاز دارد و ما در یک منطقه روستایی به پهنای باند دسترسی نداریم، نمی توانیم از آن استفاده کنیم.”

چاک بارسیچ، رئیس شرکت Haggerty AgRobotics، بر اهمیت ایجاد راه‌حل‌های اتوماسیون ساده و بصری برای استفاده تأکید کرد. او گفت: “برای یک تولید کننده، اولین چیزی که به آنها می گویم این است که مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید.” “مطمئن شوید که ربات شما می تواند مستقیم رانندگی کند، با آن شروع کنید.”

برای ایجاد راه‌حل‌هایی برای مسائل کارگری و موارد دیگر، نزدیک به 1000 شرکت‌کننده از 26 کشور در 18 تا 22 اکتبر در فرزنو گرد هم آمدند تا FIRA – مجمع جهانی رباتیک Ag در ایالات متحده برگزار شود. این رویداد با حمایت مشترک کشاورزی و منابع طبیعی UC شبکه نوآوری Verde برای کارآفرینی یا VINE.

جف موریسون از مزارع گریم وی در طی یک پانل در مورد مکانیزاسیون در مقابل اتوماسیون گفت که بخشی از مشکل این است که شرکت‌ها بیش از نیازهای تولیدکننده به محصول خود توجه می‌کنند. او گفت: “کشاورزان خواهان فناوری هستند که نیاز خاصی را برطرف کند.” آنا هالدوانگ، بنیانگذار InsightTRAC، با این موضوع موافقت کرد. “با محصول خود ازدواج نکنید، با مشتری خود ازدواج کنید.”

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه کالیفرنیا کشاورزی و منابع طبیعی
www.ucanr.edu