اولین جایگاه برای Ruby Red و Superba New Glitter


روز رویداد

به عنوان یک آزمایش تولید واقعی، واریته های آزمایش شده در یک بلوک از گونه های تجاری معیار با تیمارها و شرایط محیطی یکسان رشد کردند. امسال، شرایط تولید پاییز سردتر از حد متوسط ​​بود، با سطح نور متوسط. مایک گفت: “رویداد آزمایشی و روز تنوع Poinsettia بر تعهد ما به صنعت با نمایش ژنتیک در شرایط رشد شمال ایالات متحده تاکید می کند. مهم است که یک آزمایش تولید Poinsettia را به عنوان راهی برای صنعت و پرورش دهندگان ما انجام دهیم تا ببینند گونه ها چگونه عمل می کنند. شرایط گلخانه ای در دنیای واقعی.”

در سمت چپ: شماره 1 قرمز – قرمز یاقوت سرخ از Syngenta Flowers، جدید برای سال 2023. در سمت راست: شماره 1 غیر قرمز – Superba New Glitter از Lazzeri


روز رویداد


گری سینزبری از گل های سینجنتا با قرمز یاقوتی شماره 1 قرمز 2022.


Andrea Lazzeri از Lazzeri با Mike Gooder از Plantpeddler که Superba New Glitter #1 Non-Red 2022 را در دست دارد. New Glitter در سال 2020 رتبه سوم و در سال 2021 رتبه اول را دارد.

شرکت کنندگان در آزمون با استفاده از سیستم سه پرچم برای «بهترین واریته قرمز» و «بهترین گونه غیرقرمز» با امتیاز 3، 2، 1 رأی دادند. نتایج به شرح زیر است:

Plantpeddler صمیمانه از همه پرورش دهندگان برای کمک به انجام این آزمایش تشکر می کند. تقویم‌های خود را اکنون برای رویداد آزمایشی روز تنوع گیاهی Poinsettia در روز پنج‌شنبه، 30 نوامبر 2023، تقویم‌های خود را علامت‌گذاری کنید. رویداد آزمایشی روز تنوع گیاهخواران با نمایش Annuals در 4 اوت 2023 است.

ژنتیک توسط Beekenkamp، Dummen Orange، Lazzeri، Rinehart Poinsettias، Selecta، Suntory و Syngenta Flowers ارسال شد. Plantpeddler دارای مجوز از تمام پرورش دهندگان نمایندگی است و به خود می بالد که یک فروشگاه یک مرحله ای برای آسترهای درجه یک Poinsettia است. مایک گودر، رئیس Plantpeddler، در مورد اینکه چرا Plantpeddler آزمایش Poinsettia خود را انجام می دهد، گفت: “با موقعیت رهبری ما در Poinsettias، این سرمایه گذاری برای خرده فروشان، پرورش دهندگان، دلالان و شرکای پرورشی ما است.” یکی دیگر از تعهدات Plantpeddler تسهیل بهترین شیوه ها در صنعت باغبانی است.

برای روز تنوع گیاهی Poinsettia، پرورش دهندگان و شرکت کنندگان با یک روز سرد، واضح، زیبا و آفتابی دسامبر در شمال شرقی آیووا مورد استقبال قرار گرفتند. آزمایش امسال بیش از 175 گونه تجاری و پیش از انتشار Poinsettia را نشان داد. در روز پنجشنبه، 1 دسامبر، با حضور نمایندگانی از تمام پرورش دهندگان تجاری Poinsettia، نمایندگان دلال، و پرورش دهندگان از بیش از 20 ایالت و دو کشور اروپایی برگزار شد. این آزمایش تحت پروتکل تولید تجاری پایدار فصل طبیعی با استفاده از PGRهای محدود تولید شد. علاوه بر این، اندرو لی (Ball) استاد رنگ‌های Fantasy Colors، ارزش افزوده رنگ Poinsettia و درمان‌های ارتقاء را نشان داد.

برای اطلاعات بیشتر:
نبات فروش
+1(800)8271654
ایمیل: [email protected]
www.plantpeddler.com



منبع


دمو دکتر اندرو لی از توپ فانتزی رنگ ها