ایالات متحده: گزارش ولنتاین را ارسال کنید

سایر مسائل آینده که باید در مورد آنها نگران بود
جادوگر: “شاخه های کور می توانند منجر به محصول برگشتی شوند که برای روز مادر مناسب نیست، و باعث کمبود انواع گل رز پر تقاضا می شود. همچنین، برخی از مزارع ممکن است در بهار امسال شکاف تولید داشته باشند و در نتیجه کمبود داشته باشند. در حال حاضر، خیلی زود است. تماس گرفتن.”

“مثل همیشه، از اینکه شعارهای من را خواندید متشکرم… از اینکه بخشی از یک ولنتاین عالی 2023 بودید متشکرم!”

نتیجه
در نتیجه، تقاضای قوی و بازار تنگ برای ولنتاین بسیار دلگرم کننده بود، به خصوص پس از سه ماهه چهارم ضعیف سال 2022 و ژانویه کند. “بسیار عالی بود که دیدم فروش ولنتاین با انتقام برگشته است!” در زیر نکات بیشتری از Wizard آورده شده است:

  • ما به همه نیاز داریم که تعطیلات خوبی داشته باشند، از جمله شرکت های حمل و نقل.
  • افراد زیادی در سال 2023 نسبت به سال های گذشته برای ولنتاین گل خریدند.
  • امیدواریم از رکود جلوگیری کنیم و نرخ تورم را هر چه سریعتر کاهش دهیم.
  • ما به کسب و کار روزانه نیاز داریم تا افزایش یابد و ثابت باشد. ما نمی توانیم در تعطیلات به تنهایی زندگی کنیم.
  • ما امیدواریم که جنگ در اوکراین پایان یابد و روس ها تجاوزات خود را متوقف کنند.
  • ما امیدواریم که دیگر مجبور نباشیم با بالن های چینی سروکار داشته باشیم.
  • درک گذشته تنها می تواند به برنامه ریزی آینده کمک کند. خوش بینی کلمه کلیدی است.

او ادامه می‌دهد که مصرف‌کنندگان بسیار بیشتر به گل رز و پرکننده‌ها و کمتر به چیدمان‌ها و گل‌های ترکیبی علاقه نشان می‌دادند. “تقاضای گل رز در روز ولنتاین بیشتر از هر روز دیگری از سال است، به دلیل فاکتوری که بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی تصورش را بکند. خرده فروشان کوچک می توانند تعداد بیشتری گل رز قرمز را در یک روز نسبت به چند ماه بفروشند. امسال تقاضای گل رز قرمز بیشتر شد. نسبت به سال های گذشته، استرس بیشتری را در بازار با تمرکز زیاد بر روی اقلام کمتر ایجاد می کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
فراتر از همه گل ها / راه حل های جدید بلوم
newbloomsolutions.com



منبع

او به یکی دیگر از مسائل مهم برای خطوط هوایی اشاره می کند. نرخ ارز پزو کلمبیا است. “با دلار بسیار قوی، صادرات کافی برای هواپیماها وجود ندارد تا محموله مناسبی به مقصد جنوب داشته باشند. همچنین برخی از تولیدکنندگان بزرگ بازار انبوه مجبور شدند هواپیما را به شهرهایی غیر از میامی پرواز دهند، زیرا تولید دیرهنگام برای ورود به بازار لازم بود.”

“بعضی از مردم می گویند چه کسی به خطوط هوایی اهمیت می دهد. خطوط هوایی می توانند استراتژی خود را برای روز مادر تغییر دهند و تصمیم بگیرند که تعداد زیادی هواپیمای اضافی را اجاره نکنند و هواپیماهای کمتری را در مناطق تولید گل مستقر کنند. آنها همچنین می توانند برای جبران نتایج ناامید کننده ولنتاین، نرخ ها را افزایش دهند. “

به گفته وی، آمار بسیار مهم است، به خصوص در مورد 5 W: چه کسی، چه چیزی، چرا، چه زمانی و کجا. “برای آن، توصیه می کنم اگر عضو هستید، تمام گزارش های SAF را بخوانید. اگر عضو نیستید، پیشنهاد می کنم بپیوندید.”

علاوه بر این، کمبود کارگر در کلمبیا در زمان اوج تقاضا وجود داشت. به نقل از رویترز، “شغل در بخش های دیگر که دستمزد بیشتری دارند، راحت تر یافت می شوند. مهاجران ونزوئلا بسیاری از این کمبودها را پر کرده اند. صنعت گل و گیاه یک صنعت پرکار است. مسائل مربوط به اعتصاب ژوئن گذشته در اکوادور هنوز حل نشده است.” 24 فوریه گزارش داد، “یک سازمان بزرگ بومی اکوادور روز جمعه گفت که به گفت وگو با دولت رئیس جمهور گیلرمو لاسو ادامه نخواهد داد و گفت که دولت به توافقات عمل نکرده است و خواستار استعفای لاسو به دلیل ادعای فساد شده است.” اعتصاب دیگر در اکوادور ایجاد خواهد کرد. مشکلات عمده در بازار است.”

دیوید کاپلان، که با نام‌های جادوگر گل برتر از همه گل‌ها و راه‌حل‌های شکوفه‌های جدید نیز شناخته می‌شود، می‌گوید: «به‌جای بررسی آمار، من احساس کردم که یک مرور کلی از تعطیلات، رویکرد جادوگر است.

“یک روز ولنتاین دیگر در کمربند ما است. در بیشتر موارد، به نظر می رسد که تعطیلات بسیار خوبی برای اکثر بخش های صنعت بوده است. هوا در اکثر مناطق در سراسر کشور برای ماه فوریه گرمتر از حد معمول بود، که کار را بسیار آسان تر کرد. برای رساندن محصولات به بازار و همچنین برای مصرف کننده بیرون رفتن و دریافت گل یا تحویل آنها. سه شنبه یکی از روزهای بهتر هفته برای روز ولنتاین است و امسال انتظارات خود را برآورده کرد.”

بازار رز نگهداری شده در حال افزایش است
او می گوید که مقادیر قابل توجهی گل رز برای بازار رز نگهداری شده در سراسر جهان رشد می کند. “بسیاری از گلفروشان در حال کشف کیفیت بالا هستند و متوجه شده اند که می توان آنها را با حمل و نقل زمینی هفته ها قبل از تعطیلات و رویدادها حمل کرد و می توانید تمام رنگ قرمز مورد نظر خود را برای ولنتاین دریافت کنید.”

مسائل احتمالی برای آینده مربوط به ولنتاین 2023
به گفته جادوگر، مسائل لجستیکی با کیفیت که می تواند در آینده مشکل ساز باشد. “آنچه گزارش شده است تعطیلات بسیار ناامید کننده ای برای برخی از خطوط هوایی بود. شرکت های هواپیمایی انتظار داشتند گل های بیشتری را جابجا کنند. یکی از دلایل آن این است که تقریباً 300 کانتینر اقیانوس برای تعطیلات ارسال شد. دلیل دیگر “قتل” برای خطوط هوایی بود. با اوج تولید صاف تر، حجم های معمول روزهای عادی مورد انتظار را ترک نکردند.همچنین نرخ ها به اندازه مورد انتظار نبودند.ظرفیت بیش از حد نتیجه آن بود.با نرخ های پایین و حجم کم، سودآوری چالش برانگیز شد.برخی از پروازها در شکستن مشکل داشتند. حتی برخی از ارائه دهندگان حمل و نقل در حال بررسی کوچک کردن هواپیما برای آینده هستند. یک 767 بار کمتری را حمل می کند اما می تواند سود بیشتری نسبت به 747 که بار کامل ندارد، باشد.”

پیش‌بینی تاریخ همیشه بعد از واقعیت آسان‌تر است
در زیر، جادوگر روز ولنتاین ۲۰۲۳ را خلاصه می‌کند.

  • تعداد زیادی شاخه های کور روی گل رز (بسیار بیشتر از حد معمول) به دلیل آب و هوا، اوج تولید را کاهش داد و در نتیجه تولید بیش از حد معمول پخش شد. بازار گل رز قرمز در تمام تعطیلات قوی بود. برخی از پرورش دهندگان سفارشات را پر کردند اما هیچ چیز اضافی برای بازار آزاد نداشتند.
    حمل و نقل هم در هوا و هم در زمین بسیار خوب بود زیرا محصول در مدت زمان طولانی تری پخش شد. آسانسور زیادی وجود داشت. کامیون ها و هواپیماها با تاخیر بسیار کم به موقع بودند. ما هیچ نکته منفی در مورد UPS و Fed Ex نشنیدیم.
    محصول کوتاه‌تر از حد انتظار رسید. (برخی مزارع حتی 30 سانتی متر داشتند) این امر جستجوی دهه 60 و طولانی تر را در رنگ های قرمز و رنگ دشوارتر می کرد.
  • کیفیت، در بیشتر موارد، عالی بود.
  • پرورش دهندگان همچنان اصرار دارند که گل رزهای رنگی را نیشگون بگیرند و گل رز را به تعداد زیاد بپاشند و طبق معمول، بازار بیش از حد از رنگ های زیاد اشباع شده بود. بسیاری از اینها در طول کوتاه تری بودند که فروش آنها را دشوارتر می کرد و قیمت پایین تری را به همراه داشت.
  • نرخ CPI برای ژانویه 2023 6.4٪ و دسامبر 2022 6.5٪ بود (تغییر آنقدر بزرگ نیست که فدرال رزرو خوشحال باشد.
  • گزارش جابز باز هم خیلی خوب بود و باعث خوشحالی فدرال رزرو نشد و متوجه شد که افزایش نرخ بهره هنوز تمام نشده است.
  • Super Bowl ممکن است کمک کرده باشد.
  • بالاترین قیمت 10 ساله فروش گل و گیاه.
  • مصرف کنندگان پس انداز و پول کمک به کووید را خرج کردند و گل های زیادی را در انواع فروشگاه های مختلف خریداری کردند.
  • اقلام با قیمت بالاتر در بسیاری از مناطق تقاضای کمتری داشتند.
  • پیش کتاب های ضعیف به مزارعی که محصولاتی برای بازار آزاد با قیمت های بالاتر داشتند کمک کرد.
  • بسیاری از گل ها با قیمت های بالا به مزارع رقیب با قیمت های بالا فروخته شدند تا سفارشات را انجام دهند.