“ایجاد یک محیط اعتماد بین کارکنان، تامین کنندگان و مشتریان”

کار با مشتریان
یکی از راه‌هایی که شرکت خود را از رقبای خود در سراسر جهان متمایز می‌کند، نحوه رسیدگی به نیازهای مشتریان و همکاری با مشتریان است.

در حال حاضر این شرکت مشتریان زیادی در اروپا، آسیا و آفریقا دارد که بیشتر با کشورهای اروپایی کار می کنند. با این حال، آنها می‌خواهند با بازدید از مشتریان، شرکت فعال در نمایشگاه‌های کشاورزی در داخل و خارج از کشور، و افزایش حضور خود در رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و ویژگی‌های جدید خود، به کشورهایی که قبلاً در آنها فعال هستند، پیشرفت کنند.

Sem-Ka Plastik، سازنده ترکی گلدان های ترموفرم و سینی نهال، بیش از 20 سال است که در زمینه خود فعال است و محصولات خود را از مواد خام بازیافتی تولید می کند که پس از استفاده دوباره قابل بازیافت هستند. این روزها، آنها عمدتاً به دنبال گسترش در مناطقی هستند که قبلاً در آنها فعال هستند، مانند اروپا، آسیا و آفریقا و محصولات با کیفیت خود را با قیمت کمتر مطابق با استانداردهای جهانی در مورد پلاستیک در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
خانم Meltem Öztaş Koçoğlu، مدیر فروش صادرات
Sem-Ka Plastik
Karaağaç OSB , Karaağaç Mahallesi 103
Cadde No:7, Kapaklı/Tekirdağ/Turkey
تلفن: +90 282 758 3811
واتساپ: +90 555 732 82 75
پست الکترونیکی: [email protected]
http://www.semkaplastik.com/



منبع

می گوید: “محصولات ما از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند. در این بخش، به این مواد خام با کیفیت دوم می گویند. ما پلاستیک های زباله را بازیافت می کنیم، آنها را به یک محصول کاملا جدید تبدیل می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که برای سال های آینده دوباره مورد استفاده قرار می گیرند.” رئیس هیئت مدیره آقای تورگای کایا.

این شرکت به تولید محصولات تمیز و با کیفیت برای استفاده در بخش گلخانه و کشاورزی افتخار می کند. سینی‌های نهال آن‌ها برای سهولت استفاده در رشد و نمو گیاهان و دانه‌ها، و همچنین اجازه دادن به دانه‌ها با خاک و قادر ساختن تولیدکنندگان ما برای رشد محصولات مولد است.

“مشتریان ما مستقیماً درگیر کشاورزی هستند و به ما می گویند که کدام محصول مورد استفاده قرار می گیرد و چه زمانی و کدام محصول به چه نوع تغییری نیاز دارد. ما محصولات خود را به عنوان نتیجه مستقیم کار با آنها طراحی می کنیم و سال ها تجربه خود را مدیون همکاری با ما هستیم. مشتریان ما دائما در حال بهبود کیفیت محصولات خود هستیم و محیطی از اعتماد بین کارمندان، تامین کنندگان و مشتریان ایجاد می کنیم.”