“ایمن سازی دانش و قابلیت اطمینان یکی از اهداف ما است”

دومی، مدیر عنوان شغلی، برای خوانندگان آگاه نیز تازگی دارد. این به این دلیل است که خدمات فنی Horticoop از 1 ژانویه 2023 یک شرکت محدود مستقل با تام در راس آن بوده است. Horticoop که اکنون به یک تعاونی سرمایه گذاری تبدیل شده است، تنها سهامدار است. تا آنجا که به تام مربوط می شود، با این حرکت اخیر تغییرات زیادی ایجاد نشده است. او از سال 1395 مدیر خدمات فنی هورتیکوپ بوده است. «در زمان فروش عمده فعالیت های هورتیکوپ، در آن زمان این سوال را از خود پرسیدیم که دقیقاً چه می خواهیم؟ پس از آن تصمیم گرفته شد که با همه موارد، مشخصات خود را بالا ببریم. دانش فنی ما در پروژه‌ها و خدمات و تعمیر و نگهداری داریم. ما می‌خواهیم به گسترش آن ادامه دهیم تا بتوانیم به مشتریان خود به خوبی خدمت کنیم.”

در Klazienaveen، شرکت مهندسی شعبه ای نیز دارد که از آنجا به آلمان نزدیک می شوند. ما در آنجا نیز سخت کار می کنیم تا امنیت را برای مشتریان عادی و جدید خود تضمین کنیم.” با آن، خدمات فنی Horticoop در کشورهای اطراف هلند فعالیت می کند. “این جایی است که تمرکز ما بود و باقی می ماند. با این حال، از Venlo، ما اکنون فرصت های بهتری برای انجام پروژه ها و خدمات و نگهداری در جنوب آلمان، سوئیس و اتریش، که به عنوان کشورهای DACH نیز شناخته می شوند، داریم.”


تام (چمباتمه زدن) تابستان گذشته در اعلام خبر Venlo

این شرکت فناوری قبلاً در مناطق آلمانی زبان و همچنین در منطقه ونلو فعال بود. “بن هوگندورن قبلاً در طول سال ها شبکه بزرگی را در اینجا ایجاد کرده است. او مدیر فروش است و در این نقش مسئولیت پروژه ها را نیز بر عهده دارد.” اخیراً خدمات فنی Horticoop نیز درخواست هایی از انگلستان دریافت کرده است. “در اینجا، پرورش دهندگان با واحدهایی از Codema کار می کنند. برخی از کارکنان جدید ما قبلاً آن سیستم ها را از گذشته خود به خوبی می شناسند. از بخش خدمات و نگهداری، ما قصد داریم این درخواست ها را پیگیری کنیم.”

مدیر حساب
همه می دانند که پس از انتشار اخبار پیرامون Codema، برای مدتی آشفتگی در بازار وجود داشت. چگونه باید با تمام کارهای جاری برخورد کرد؟ “تاکنون مشتریان و پروژه ها به خدمات فنی هورتیکوپ و همچنین به همکاران رقیب ما منتقل شده اند.” به گفته تام، کار با هم کلید موفقیت است و می ماند. او می گوید: «بر اساس در دسترس بودن، ما از مشتریان مراقبت می کنیم. “خطوط تلفن را باز کردیم اما از پشت بام ها فریاد نزدیم که در ونلو نیز مکانی به دست آورده ایم. ما از قبل در حال حرکت بودیم. به ویژه در آلمان، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، به معنای مثبت. از کلمه.”

از نظر فناوری، آنها فضای زیادی برای پیشرفت در این شرکت می بینند، که پالت وسیعی از فناوری از روشنایی و مهندسی برق گرفته تا آب و آب و هوا را ارائه می دهد. “به عنوان مثال، با داشتن یک مدیر انرژی خوب در یک کامپیوتر آب و هوا، کشاورزان می توانند به سرعت سرمایه گذاری را جبران کنند. ما همچنین پتانسیل های زیادی را در فناوری آب و تصفیه آب می بینیم. ذخیره سازی آب نیز اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. در آن، ما شاهد گسترش هستیم. “

Bleiswijk
کلاپولدر 150
2665 LP Bleiswijk
تلفن: 5241600 10 +31
خطاها: 2244777 88 +31

تام که در ماه‌های اول برای راه‌اندازی تیم زیاد در ونلو بود، از وضعیت پیش‌رفته راضی است. ما از همکاران جدید و موقعیت مکانی خوشحالیم. از Venlo، اکنون شرکت را گسترش داده ایم تا شامل فروش داخلی، مدیر انبار، مدیر پروژه، ماشین حساب، هماهنگ کننده خدمات و پشتیبانی اداری می شود. در ماه مارس نیز دنبال کنید.”

بهبودها
مدیر حساب کاربری جدید که به زودی خود را معرفی خواهد کرد، از مشتریان بازدید خواهد کرد و همچنین از جمله موارد دیگر، امکان انجام پروژه های جدید را بررسی خواهد کرد. تام می گوید: «در اصل، ما در سبزیجات گلخانه ای قوی هستیم. “این اکنون ما را در موقعیت بدی قرار نمی دهد. پرورش دهندگان سبزیجات گلخانه ای که مدیریت انرژی خود را به درستی انجام می دهند، به خوبی کار می کنند. همه چیز در اطراف ونلو اتفاق می افتد، با فرصت ها و کاربردهای فراوان. در غرب هلند، حداقل از نظر شرایط. در ساخت و ساز جدید، همه چیز ساکت تر است.”

ونلو
Faunalaan 30
5928 RZ Venlo
تلفن: 3999266 77 +31
خطاها: 5241501 10 +31



منبع

کشورهای DACH
همکاران جدید از Codema سابق در خدمات فنی Horticoop در سازمان ادغام شده اند. عمدتاً در Venlo، اما کارمندان سابق Codema از Bergschenhoek نیز در Bleiswijk ادغام شده‌اند، چهار نفر در حال حاضر، و تعداد بیشتری نیز به دنبال خواهند داشت. او می‌گوید: «با انتخاب آنها برای همکاری با ما، بهتر می‌توانیم به مشتریان سابق Codema کمک کنیم.

ونلو
علاوه بر افراد جدید، خدمات فنی Horticoop همچنین این فرصت را داشت که مکانی را در Venlo راه اندازی کند. تام می‌گوید: «ما برای مکان‌هایی که قبلاً متعلق به Codema بودند، قرارداد اجاره امضا کردیم. خدمات فنی Horticoop با یک مکان جدید در Venlo، فرصت های رشد در آن منطقه دارد. اکنون از این فرصت ها به طور کامل استفاده می شود. کارگردان می گوید: “ما بی سر و صدا در ونلو با هفت نصب کننده شروع کردیم، اما اکنون ده نفر هستند. و در تابستان امسال، انتظار می رود تعداد آنها به 15 افزایش یابد.”

برای خدمات فنی هورتیکوپ، استخدام 15 نفر با تجربه در زمینه آبیاری و مهندسی برق در تابستان گذشته یک فرصت عالی بود. مدیر عامل تام زوایسن می‌گوید: «حتی قبل از اینکه این افراد در Codema در دسترس قرار گیرند، شرکت از قبل به دنبال رشد بود.

کلازیناوین
گشنیز 30
7891 WS Klazienaveen
تلفن: 1668940 59 +31
خطاها: 1668948 59 +31

“یک سال و نیم پیش با چندین شرکت نیز مذاکراتی انجام دادیم که منجر به تماس ها و علاقه مندی های زیادی شد. وقتی فرصتی فراهم شد که دانش زیادی را به طور خاص در داخل کشور وارد کنیم، به هر حال این اقدام را انجام دادیم. مهم است که دانش فنی را برای باغبانی گلخانه ای حفظ کنیم. ما موفق شدیم دانش مهمی را حفظ کنیم.”

در هر صورت، به گفته تام، حتی زمانی که کارها در باغبانی هلند کمی دشوارتر به نظر می رسند، همیشه پروژه های زیادی وجود دارد. او می گوید: «این همیشه نباید بزرگ باشد. در آلمان، آنها در حال حاضر شاهد چنین پروژه هایی در شهرهای بزرگ هستند، اما در عین حال، هنوز پروژه های کوچکتر زیادی در حال انجام است. “اگر شما به اندازه کافی چنین پروژه های بهبودی داشته باشید، همه چیز درست خواهد شد. ما برای مشتریان عادی خود ارزش زیادی قائل هستیم. برعکس، متوجه می شویم که مشتریان ما از این واقعیت که ما در خدمات، نگهداری و بازرسی نیز قوی هستیم، قدردانی می کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
تام زوایسن
خدمات فنی هورتیکوپ
[email protected]
www.hcts.tech

خدمات فنی Horticoop را می توان در نمایشگاه های تجاری نیز یافت. در اسن در IPM در سالن 3، غرفه E27، در برلین در Fruit Logistica در سالن 3.2، غرفه A45، و در Gorinchem در HortiContact در غرفه G128. تام در پایان می‌گوید: «خیلی دوست دارم با همکارم بن هوگندورن اینجا با شما ملاقات کنم و در مورد آنچه می‌توانیم برای شما انجام دهیم صحبت کنیم.