“این گل رز است اما شبیه پرکننده است”

علاقه زیاد خریداران
اتوارد توضیح می‌دهد که گل‌ها قبلاً در بازارهای مختلف آزمایش و تجاری شده‌اند و علاقه به این رقم به‌ویژه از سوی خریداران بسیار زیاد است. در سال‌های 2021 و 2022، ما شاهد علاقه زیادی از سوی آنها بودیم. آنها آن را محصولی استثنایی و نوآورانه می دانند.»

Bruno Etavard از Meilland هنگام صحبت در مورد نوع جدید Gypsy® Rose می گوید: «این یک پیشرفت واقعی است، یک تازگی در دنیای رزهای بریده شده و خط تولید جدیدی برای بازار است. در سال 2021 معرفی شد و برای اولین بار توسط مزرعه کنیایی پنتا فلاورز کاشته شد و برای اولین بار در IFTF در ویجفهویزن هلند، ماه گذشته ارائه شد. “ویژه این تنوع این است که گل رز است اما شبیه پرکننده است.”

برای اطلاعات بیشتر:
گل رز میلند
برونو اتوارد
ایمیل: [email protected]
www.meilland.com



منبع


نزدیک

پنتا فلاورز اولین مزرعه ای بود که این گل رز جدید را پرورش داد و امروزه دیگر پرورش دهندگان کنیا، مانند گروه فونتانا و پرورش دهندگان آفریقای شرقی، آن را کاشتند و انتظار می رود کاشت های بیشتری در سال 2023 انجام شود. “ما به ترویج آن ادامه خواهیم داد و خواهیم کرد. نهایت تلاش خود را می کنیم تا آن را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. “


رز کولی در گلخانه


تیم Meilland در IFTF 2022.

تطبیق پذیری
به گزارش اتوارد، مزیت اصلی این رقم، تطبیق پذیری آن است. می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد، از دسته گل مخلوط گرفته تا استفاده تک ساقه، دسته گل بلند، کوتاه و جامد که جلوه تزئینی شگفت انگیزی دارد. این پرکننده نوآورانه است، عمر گلدان بسیار خوبی دارد (14 تا 18 روز)، و برای پرورش دهنده، تولید بسیار خوب است (180 تا 200 ساقه در متر مربع در 1600 متر بالاتر از سطح دریا). تحمل بیماری کاملاً استثنایی است. تاکنون به سمپاشی کمتری نیاز دارد. می توان گفت که این یک گل رز زیست محیطی است. تنها مشکلی که اکنون با آن روبرو هستیم این است که در حال حاضر فقط در یک رنگ موجود است، اما تیم پرورش ما در حال کار بر روی آن هستند و نتایج اولیه دلگرم کننده است.


GYPSY® Rose