“این گونه ها کشاورزان را قادر می سازد تا با چالش های فعلی روبرو شوند”

بهار نقش بسیار مهمی در بخش گیاهان گلدار دارد و گل هندی یکی از گیاهانی است که برای این فصل کاشته می شود. با این حال، چه تنوعی را باید انتخاب کنید؟

“با انواعی مانند NHS Little Blue و NHS Little Blue Pink، این طیف شامل انواع آبی و صورتی است که مدت زمان بسیار کوتاهی دارند و بنابراین در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده فروش می شوند.”

IPM Essen
مشتاق دیدن این گونه ها و دیدار با تیم برندکمپ هستید؟ در نمایشگاه IPM Essen که هفته آینده در اسن آلمان برگزار می شود، می توانید آنها را در سالن 2 استند 2C3 بیابید.



منبع

انتخاب تنوع در شرایط سخت کنونی که چالش های بزرگی را برای باغبانی به طور عام و پرورش دهندگان به طور خاص ایجاد می کند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

یکی دیگر از مزایای انواع NHS، رنگ بلند گل است که در طول دوره گلدهی تغییر رنگ می دهد. “این یک لذت طولانی مدت را برای مصرف کننده برای هفته ها تضمین می کند. نمونه بارز آن، نوع NHS Blue Power است که از آبی بسیار قوی در سایه های مختلف به یک شکوفه مایل به قرمز تبدیل می شود. به دلیل این ویژگی، گونه های hydrangea NHS نیز ایده آل هستند. برای فضای باز و عاشقان باغ را با شکوفه های خود خوشحال می کنند.”

قدرت آبی

آنها اضافه می کنند که یکی دیگر از مزایای انواع NHS، تحمل آنها در برابر نوسانات دما است. واریته‌های NHS را می‌توان بدون افت کیفیت و تنها با افزایش جزئی زمان کشت در دمای پایین بیرون کاهش داد و بعداً دوباره در محدوده دمایی معمول کشت کرد.»


آبی کوچولو

به عنوان نوآوری برای فصل آینده، آنها انواع آبی جدید NHS را ارائه می دهند. “این یک آبی عالی و قوی و انواع NHS New Blue Pink در صورتی ماهی آزاد جذاب دارد.”

به گفته برندکمپ، گستره هیدرنجی NHS آنها طیف وسیعی از گونه هایی را در اختیار پرورش دهنده قرار می دهد که با چالش ها روبرو می شوند.


صورتی آبی کوچولو