ایوان همل به عنوان مدیر ارشد محصول به سولوم می پیوندد

ایوان همل به عنوان مدیر ارشد محصول در Sollum Technologies منصوب شد. ایوان همل به عنوان معاون اجرایی (EVP) و مدیر ارشد محصول (CPO) بر ارتقای کاتالوگ چراغ‌های LED پویا LED Sollum به سطح بعدی تمرکز خواهد کرد.

آقای همل می‌گوید: «وقتی برای اولین بار با لوئیس برون، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Sollum صحبت کردم، از ایده مشارکت در کشاورزی داخلی مولدتر در زمینه تغییرات آب و هوایی الهام گرفتم. پس از ملاقات با تیم جوان و باانگیزه پشت این نوآوری بزرگ تکنولوژیکی، این ایده را قانع‌کننده‌تر دیدم و پتانسیل رشد این نوآوری بزرگ را امضا کرد. پس از 34 سال حرفه‌ای در شرکت‌های بسیار موفق، هیجان‌زده هستم که این تجربه را وارد یک سرمایه‌گذاری کنم. نورپردازی باغبانی را متحول خواهد کرد.”

کل تیم در Sollum Technologies مشتاقانه منتظر همکاری با آقای همل هستند. لوئیس برون می افزاید: “خانواده سولوم ما همیشه در حال رشد است و ما از بهترین ها در این تجارت استقبال می کنیم. ایوان همل، با سابقه و شهرت برجسته اش، یک مکمل هیجان انگیز و ارزشمند برای تیم ما است. به عنوان EVP و CPO، رهبری او به ما کمک خواهد کرد تا همچنان به پیشرفت در زمینه کشاورزی محیط کنترل شده ادامه دهیم.”



منبع

آقای همل با 34 سال تجربه در صنعت، تخصص خود را در زمینه های تحقیق و توسعه محصول، فناوری نورپردازی پیشرفته و رشد کسب و کار توسعه داده است. در جدیدترین نقش خود قبل از پیوستن به Sollum Technologies، آقای همل با طراحی کاتالوگ محصولات، حمایت از فعالیت‌های فروش و روابط مشتری، و مذاکره در مورد شراکت استراتژیک با تامین‌کنندگان، نقش ارزنده‌ای در توسعه اقتصادی یک تولیدکننده بزرگ روشنایی LED ایفا کرد.