بازار عمده فروشی گل دوسلدورف تالار گل جدیدی می سازد

نمایی از بازار عمده فروشی گل جدید

ساخت سالن جدید قرار است از اول تیرماه سال جاری آغاز شود. “پس ما یک پنجره بسیار تنگ در حدود 11 ماه داریم که در آن می خواهیم تالار گل جدید را تکمیل کنیم و سپس حرکت کنیم.” Breitenfeld از تنگناهای تامین مصالح ساختمانی در طول پروژه ساخت و ساز نمی ترسد. از آنجایی که ما سال‌هاست در مرحله برنامه‌ریزی بوده‌ایم، چندین ماه پیش توانستیم سفارش‌هایی را بر اساس آن انجام دهیم.

نمای سالن قدیمی

“Metro AG بر گردن ما است زیرا همه چیزهایی که در اینجا اتفاق می افتد به هم مرتبط هستند. Metro AG مکان فعلی بازار Cash & Carry خود را در دوسلدورف پاکسازی می کند زیرا همان جایی است که به اصطلاح مترو پردیس قرار است ساخته شود. حدود 1500 واحد مسکونی در آنجا ساخته خواهند شد، و همچنین تنها زمانی می توان ساخت که ما ساخت و ساز خود را به پایان رساندیم، زمانی که سالن ما تخریب شد، زمانی که خود Metro AG بازسازی و جابجا شد.”

سمت راست: ورودی تالار گل قدیمی

بازار عمده فروشی گل دوسلدورف (BGM) به مدت 80 سال مرکز مهم گل و گیاه در منطقه بوده است. با ساختمان جدید، بازار به منظور ارائه تجربه خرید بهتر به خرده فروشان و مشتریان، مدرن می شود. به عنوان بخشی از ابتکار شهر دوسلدورف برای خنثی شدن از نظر آب و هوا، سالن جدید BGM نیز بر این اساس طراحی خواهد شد.

یورگ برایتنفلد، مدیر عامل می گوید: “ما می خواهیم سهم خود را در این امر ایفا کنیم. ما در تلاش هستیم تا فروش و عملیات سالن را در سالن جدید به روشی خنثی از آب و هوا طراحی و ارائه کنیم، و این نیز به بهترین شکل ممکن موفق خواهد شد.” BGM Düsseldorf eG. برای بهره برداری از سالن و سردخانه ها و تامین برق آنها به نیروگاه ترکیبی حرارت و برق و سیستم فتوولتائیک مجهز می شود.

مرحله برنامه ریزی طولانی
چند سالی است که طرح ساخت تالار گل جدید مطرح است. برایتنفلد توضیح می دهد: “ما قصد داریم در محدوده تک رقمی متوسط ​​سرمایه گذاری کنیم، که تا حد زیادی از منابع مالی خود تامین خواهیم کرد. البته این بودجه ای است که باید به آن پایبند باشیم.” ما اساساً این کار را بر اساس بخش خصوصی انجام می‌دهیم. بودجه ثابتی وجود دارد که هیئت مدیره تصویب کرده است و اعضا آن را مطرح کرده‌اند. در داخل این بودجه، ما باید بر این اساس باقی بمانیم و آن را نیز مدیریت خواهیم کرد و خواهیم کرد. برایتنفلد می‌گوید: فقط با آن پول بسازید.

برای اطلاعات بیشتر:
https://bgm-duesseldorf.de/



منبع بازار عمده گل جدید یک ساختمان جدید است. با این حال، بقایای یک سالن در خور حفظ بازار عمده فروشی میوه و تره بار شهرداری در ساخت جدید بازار عمده فروشی گل گنجانده خواهد شد. با این حال، بخش های قدیمی ساختمان، ساختمان های فهرست بندی نشده اند، اما این اتفاق به معنای ساخت و ساز پایدار است. اگرچه، منطقه فروش 20 درصد کوچکتر خواهد بود. به جای 10000 مترمربع منطقه فروش، این تنها حدود 7800 متر مربع خواهد بود. با این وجود تعداد خرده فروشان در BGM تقریباً ثابت خواهد ماند. برایتنفلد می گوید: “ما 2 تا 3 کسب و کار باغبانی در حال خروج خواهیم داشت که به دلیل بازنشستگی متوقف می شوند. اما در عوض، خرده فروشان بعدی از قبل در صف تصرف فضاها هستند.”

نه رقابت، بلکه هم افزایی
Metro AG یک بازار نقدی و حمل و نقل جدید در سایت فعلی BGM ایجاد خواهد کرد. این بدان معنی است که یک شرکت عمده فروشی دیگر در همان سایت خواهد بود. BGM جدید در سایت Ulmenstrasse باقی خواهد ماند. بازار عمده فروشی میوه و تره بار هنوز از شهر دوسلدورف تعهدی برای سالن بازار عمده فروشی جدید دریافت نکرده است. برایتنفلد می‌گوید: «من مطمئن هستم که می‌توان راه‌حلی پیدا کرد، سایتی که اکنون در اولمن استراسه در آن هستیم، مکان بسیار ویژه‌ای است. خود بازار عمده‌فروشی تقریباً صد سال است که اینجا وجود دارد. این یک عمده‌فروشی قدیمی است. موقعیت مکانی، و بازار عمده فروشی گل در اینجا باقی خواهد ماند.بنابراین کاملا منطقی است، به خصوص برای تاجران، که می توانید با ماشین به اولمن استراسه بروید، که می توانید از اینجا گل بخرید، می توانید میوه و سبزیجات تازه را از اینجا از میوه و سبزی بخرید. معامله گران، یا اینکه می توانید کالاهای سخت را از Metro AG خریداری کنید – این یک ایده فوق العاده است. و ما واقعاً از این واقعیت استقبال می کنیم که Metro AG نیز به اینجا می آید. ما آنها را اصلاً به عنوان رقیب نمی بینیم، اما ما واقعاً این را به عنوان یک چیز اضافی می دانیم. اثرات هم افزایی متقابلی که همه ما می توانیم از آن بهره مند شویم.”