بازگشایی اتاق فرار احضار اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

در این بخش به صورت حدودی هزینه‌های ساخت یک اتاق فرار را برای شما آماده کرده‌ایم. البته ناگفته پیدا است که این مبالغ ،می‌توانند بسیار بیشتر یا کمی کمتر باشند. این مسئله به توقعات شما و طراحی سناریو و معماها برمی‌گردد. ایجاد فضاهای مختلف برای بازی می‌تواند کاربران بیشتری را به مجموعه شما بکشاند و درآمد شما را نیز بالاتر ببرد. اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری درباره اتاق فرار به دست بیاورید، به وب‌سایت تایم فور فان t4f مراجعه سوالات متداول اتاق فرار کنید.

راهنمای شروع بازی اتاق فرار

شاید بتوان گفت، بازی های اتاق فرار یکی از بزرگترین موفقیت های این دهه باشند. کمتر کسی تصور میکرد که به دام افتادن در یک شرایط خاص و بحرانی در اتاقی که فضاسازی متفاوتی با فضاهای روزمره دارد، تا این حد سرگرم‌کننده باشد. حال تصور کنید برای این سرگرمی، حتی نیازی به ترک خانه یا… در این اسکیپ روم شما وارد این ماجرای جذاب می‌شوید تا سرنوشت کشور را درکنار قهرمانان افسانه‌ای آن عوض کنید، و خودتان نیز در این پیروزی سهم بزرگی داشته باشید. اکثر ما خانه‌های دهه شصت و هفتاد و حال و هوای آن‌ها را به خاطر داریم.

احتمالا برای شماهم پیش آمده است که دوست داشته باشید وارد دریچه‌ای شده و به دنیایی دیگر تصور کنید یا به جای شخصیت‌های بازی، انیمیشن یا فیلم‌ها قرار بگیرید! در این مقاله با شما هستیم تا به معرفی اتاق فرار، یکی از پرطرفدار و متفاوت‌ترین تفریح‌های گروهی بپردازیم. سفر در زمان مقوله‌ای بوده که از دیرباز همواره ذهن بشر را درگیر کرده است. ماماچه به ساده ترین شکل این امکان را برای شما فراهم می‌کند. با باز کردن یک در شما به شصت سال قبل برمیگردید تا سر از حوادث و اتفاقاتی که در یک زایشگاه قدیمی رخ داده در بیاورید.

  • اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد.
  • اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند.
  • معماها در گوشه و کنار هر اتاق مخفی شده‌اند و شما باید با حوصله بگردید و آن‌ها را پیدا کنید.
  • اما ممکن است بخواهید از خلاقیت بیشتری استفاده کنید و برای ساخت معما سازه‌ای در نظر بگیرید.
هزینه ثابت دیگری که بعد از آماده شدن محیط اسکیپ روم با آن روبه‌رو خواهید شد، دستمزد و حقوق پرسنل است. میزان دستمزد به عوامل مختلفی بستگی دارد که سیاست هر مجموعه آن را تعیین می‌کند و نمی‌توان یک نرخ ثابت اعلام کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره اتاق‌های فرار در ایران به دست بیاورید، به مرجع تخصصی در این زمینه یعنی تایم فور فان مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید بلیط رزرو کنید، کامنت کاربران و اکتورهای اتاق فرار را بخوانید و دانستنی‌های خود را درباره اتاق فرار به‌روز کنید.

اتاق فرارهای پیشنهادی تهران

نکته دیگر این است که در صورتی که شما نتوانید در وقت مشخص شده بازی خود را تمام کنید، راهنمای بازی در را باز می کند و می توانید از اتاق بیرون بیایید. اما همان طور که گفتیم چه معما را حل کنید و چه نکنید، یادگاری خوبی از اتاق فرار در ذهن شما و دوستان یا خانواده بر جا می ماند. اتاق های فرار با ترکیب هم کاری اجتماعی با یک خط داستانی با معماهای مختلف می تواند ذهن افراد را به تکاپو بیندازد و باعث ایجاد شوق و شور حل معما در آن ها شود.

بازگشایی اتاق فرار احضار اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape