بایگانی‌های پروژه های افترافکت آکادمی گرافیک دیجیتال عزتی

اگر در 25 سال گذشته به صفحه ای خیره شده اید ، احتمالاً خوب است که کارهای ایجاد شده با Adobe After Effects را دیده باشید. این ابزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای خلاقانه در تاریخ است و در این مقاله مفصل قصد دارم همه آنچه برای شروع کار با می دانید را توضیح دهم . به طور کلی یادگیری مبحث انیمیشن سازی در افتر افکت به آموزش جزئیات زیاد و گسترده ای نیاز دارد تا بتوانید ساخت انیمیشن حرفه ای را یاد بگیرید. در آموزش دیگری به جزئیات بیشتر در مورد اصول انیمیشن سازی اختصاص می دهیم. برای دانلود افترافکت در گوگل سرچ کنید و توصیه می کنم از سایتهای معتبر مثل سافت ۹۸ نرم افزار رو دانلود کنید.

بنابراین با بهره گیری از نرم افزار افترافکت می توانید پروژه های بسیار منحصر به فرد و عالی را برای تبلیغ محصولات مختلف به شرکت های متعدد ارائه کنید و به این ترتیب زمینه را برای کسب درآمد و اشتغال خود هموار سازید . استفاده از نرم افزار افترافکت ، یکی از کاربردی ترین و خلاقانه ترین راهکار ها برای ارائه تبلیغات تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی بسیار زیبا و جذاب می باشد . به همین دلیل به طرح های خلاقانه و جذاب ویدئویی در این زمینه نیاز است و استفاده از نرم افزار افترافکت فرصت مناسبی را برای استفاده از متحرک سازی اشیاء و متون مختلف و ایجاد برچسب های تبلیغاتی زیبا در تبلیغات مختلف فراهم می آورد . افتر افکت یک نرم افزار بسیار کاربردی است که کار با آن راحت است چون ساختار ساده ای دارد. افتر افکت مثل هر برنامه ویرایش فیلم در دنیا از سیستم لایه ای یا layer استفاده می کند.

در میان دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی، افتر افکت را می‌توان برای کروماکی، اصلاح حرکت، اندازه و جهت، ترکیب عناصر بصری و انیمیشن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک نرم‌افزار بسیار پایه برای ویرایشگر غیرخطی، ویرایشگر صوتی و واسطه تبدیل کدها استفاده کرد. به طور کلی هزینه پروژه های افترافکت به دو عامل میزان تخصص تدوینگر و سطح کیفی و کمی پروژه بستگی دارد. گاهی اوقات فریلنسر در دوران کارآموزی است و با قیمت های پایین کار را اجرا می کند و گاهی فریلنسر حرفه ای و با تجربه است بنابراین قیمت تدوین فیلم یا قیمت موشن سازی بالاتر می رود. بنابراین بسیار مهم است که کارفرما سابقه و نمونه کار های فریلنسر را بررسی کند تا هزینه توافقی، منصفانه تر تعیین شود.

زمانی که یک ویدیو ویرایش و تدوین می ‌شود ، علاوه بر ادیت قسمت های تصویری آن ، ادیت قسمت های صوتی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه بینندگان را به خود جلب می ‌کند . این امر باعث شده است تا کار با تایم لاین پریمیر راحت‌ تر باشد و سکانس بندی در پریمیر سریع تر انجام شود و برای کاربران جذاب تر شود . موشن گرافیک معمولاً برای تبلیغات گوناگون برای یک برند خاص و یا رساندن یک مفهوم ، مورد استفاده قرار می‌ گیرد .

نرم افزار های مشابه با پریمیر ( adobe premiere):

به صورت پیش فرض در افترافکت ۱۸ افکت شبیه سازی قرار دارد که قابلیت شخصی سازی دارند و برای طراحی های گوناگون می توان از آن ها استفاده کرد. افکت ها زمانی که از دو یا چند مورد به صورت ترکیبی استفاده شود سبب افزایش کارایی آن ها می شود. تا این قسمت از مقاله به سوال افترافکت چیست و چه قابلیت هایی دارد پاسخ دادیم در این بخش به معرفی ویژگی های ادوبی افترافکت میپردازیم.

اکسپرشن ها کدهای دستوری هستند که برای اعمال دستورات پیچیده، که به تعداد کی فریم ها و زمان زیادی نیاز دارد تا بر روی هر لایه اعمال شوند، و برای ساده سازی دستورات بوجود آمده اند. اکسپرشن ها به کارِ اعمالِ دستورات برای ساخت موشن های پیچیده سرعت می بخشند و فضای کار هم خلوت تر و منظم تر می شود و ویرایش تغییرات کدها هم ساده تر است نسبت به ویرایش همۀ کی فریم هایی که نیاز هست ساخته شوند. از آشنایی با اصول هویت یک برند و اهمیت لوگو برای یک بیزینس که در آموزش طراحی لوگو به طور مفصل به آن پرداختیم، متوجه اهمیت بصری لوگو برای یک بیزینس شده ایم. اما امروزه مخاطبان علاقۀ بسیار بیشتری به تصاویر متحرک نشان می دهند و بیشتر جذب پویانمایی و انیمیشن و موشن گرافیک می شوند تا تصاویر ثابت گرافیکی. این نرم افزار قدرتمند هم همانند دیگر نرم افزار های شرکت ادوبی به خوبی با دیگر نرم افزار های این شرکت مثل ایلوستریتور، فتوشاپ، پریمیر، سینما فوردی، ایکس دی و… سازگاری دارد و می تواند به خوبی ارتباط برقرار کند. بعد از نصب و فعالسازی افتر افکت، می توانید آموزش و کار با محیط نرم افزار رو شروع کنید.

بایگانی‌های پروژه های افترافکت آکادمی گرافیک دیجیتال عزتی

گردش کار جلوه های بصری خانه ای راحت در داخل این برنامه ایجاد کرده است. سال ها مردم فیلم و فیلم را دستکاری کرده اند تا جلوه های زیادی را پس از تولید اضافه کنند. Adobe After Effects یک نرم افزار انیمیشن 2.5D است که برای انیمیشن ، جلوه های تصویری و ترکیب تصاویر متحرک استفاده می شود. After Effects در ایجاد فیلم ، تلویزیون و ساخت ویدئو در وب استفاده می شود. قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد این ابزار ارائه دهیم ، با این امید که توضیحی کاملاً واضح در مورد اینکه چرا باید به یادگیری افتر افکت بپردازید ، ارائه دهیم.

تاریخچه Adobe After Effects

روش های مختلفی برای بهبود گردش کار شما وجود دارد که با توانایی هایی در داخل و خارج از آنچه برنامه پایه ارائه می دهد ، بازی می کند. می توانید ابزارهای دیگری را به After Effects اضافه کنید که می تواند عملکردهای اصلی موجود را تقویت یا تحسین کند. گاهی اوقات این ابزارها به فرایندی کمک می کنند که می تواند به صورت خودکار انجام شود و جریان کار شما را کارآمدتر کند.

Adobe After Effects 2022 v22.6.0.64 Win/Mac + Portable افکت گذاری روی فیلم

البته این مشخصات هرچه بیشتر و قوی تر باشد، نرم افزار روانتر و کار با آن راحتتر انجام می شود و البته که کمتر از این مقدار هم باعث کند شدن و بعضی مواقع کار نکردن بخشهایی از نرم افزار می شود. آگهی استخدام برنامه نویس ، گرافیست و طراح وب سایت…آگهی استخدام طراح گرافیک مسلط به فتوشاپ و ایلاستریتور… با ماسک کردن می توانید پروژه های سنگین خود را به بهترین شکل و با سرعت بهتری پیش ببرید . ساخت ماسک و یا ماسک کردن به معنای پوشش دادن قسمتی از ویدیو ، تصویر ، تایتل ، متن ، خلاقیت در طراحی گرافیک افکت و … می باشد که به گونه ای که در یک زمان مشخص ، آن قسمت از دید خارخ شود و در لحظه ی بعد به ویدیو اضافه شود یا قسمتی از آن دیده شود . در صورتی که بتوانید کار خود را مدیریت کنید ، کار شما سریع تر پیش می ‌رود و کار ویرایش راحت تر انجام می شود .

  • بعد از شناخت ابزارها به توضیح کلی درمورد پنل های افتر افکت و هر بخش مجزا در محیط، که مشاهده می شود می پردازیم.
  • چرا که استفاده از ۲ نرم افزار در کنار هم به شما قدرتی فوق العاده برای خلق آثار حرفه ای می بخشد.
  • وقتی نرم افزار سالم از حالت فشرده خارج میشه، نیاز نیست 2 بار دانلود کنید.
  • افتر افکت یک نرم افزار 2.5 بعدی است که برای ساخت انیمیشن، جلوه های بصری و ترکیب تصاویر متحرک در پروژه های سینمایی، تلویزیونی و ساخت محتوای ویدیویی برای فضای وب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از این رو حضور در آن برای مدتی طولانی و کار کردن بر روی پروژه های مختلف، هرگز کاربران را خسته و سردرگم نمی کند.
Premiere Pro یک برنامه تخصصی ویرایش ویدیو است که در سال های اخیر به استاندارد صنعت تبدیل شده است. After Effects یک ابزار ترکیبی است که برای جلوه های بصری و گرافیک پیشرفته استفاده می شود. البته که یادگیری زبان انگلیسی و یادگیری اصطلاحات در نرم افزار هم می تواند بسیار کمک کننده باشد. شرکت ادوبی حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز برای نصب و کارکرد خوب این نرم افزار را این مقدار معرفی کرده که، سیستم باید با پردازندۀ 64 بیتی و حداقل رم 16 گیگابایت باشد.