با انواع گل رز آشنا شوید ایران درخت | dastchinflower

با اینکه رز رونده Eden در سال 1997 پیوند زده شده است و رزی قدیمی به شمار نمی‌آید، اما این گل فرانسوی زیبا به‌لطف داشتن گل‌های دوتایی و فنجان مانندش بسیار یادآور رزهای عتیقه و آنتیک است. نکته مثبت دیگر درخصوص Eden این است که همواره به تولید شکوفه‌های جدید مشغول است و توقف‌پذیر نیست! این گیاه معمولا بیش از ۳۸ الی ۶ سانتی متر رشد نمی کند. این نوع گیاه برای مقاصد زینتی و تجاری بسیار مناسب بوده و کاربرو های فراوانی بخصوص برای فضای سبز خواهد داشت. بنابراین کسانی که عاشق گل رز می باشند‌می توانند با پرورش رز مینیاتوری فضای زیباتری درخانه خود به وجود آوردند.

  • در کانینا در شرایط نور کم وسرما پایه به حالت رکود می رود، پایه های مولتی فلورا نیز قوی بوده و خواب زمستانه ندارند.
  • برای این نوع از بافت خاک گل رز (بافت رسی) می توان با اضافه کردن مقداری آهک، ترکیب بافت خاک را تغییر داده و زهکشی آن را بهبود بخشید.
  • این گیاه ، گلی ترکیبی بوده و بومی منطقه مشخصی نیستند ، قد انها بین 152 تا 182 سانتی متر می باشند و به نور کامل آفتاب برای رشد مناسبشان نیاز دارند.
  • این گیاه فوق العاده گل‌های بزرگ کرم رنگ با لبه‌های قرمز و ۳۰ – ۳۵ گلبرگ دارد.

علاوه براین، رز هلندی از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است در صورتیکه رزهای ایرانی در سه یا ۴ رنگ موجود بوده و کشت میشوند. این نوع گل شبیه به گل رز گلدفیلا و گل رز چای ترکیبی است با این تفاوت که کمی کوتاه تر و فشرده تر از این گل ها است. این نوع گل ها معمولاً بیش از ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر رشد نمی کنند. این نوع گل نیز در دسته انواع گل رز عطری قرار دارد و توانسته به خاطر زیبایی خوبی که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کند. به عنوان یک رز فلوریبوندا، Danse De Feu مقاومت و نیروی پایداری خود را از “رز پولیانتا (‌خوشه‌ای)” به ارث برده و آن را با ویژگی ذاتی متراکم و شلوغ بودن “رز دورگه چای” ترکیب کرده است.

رز چینی

رز چینی یکی از مهمترین انواع گل رز در تولید دورگه‌های امروزی بوده است. رز چینی گل‌هایی معطر دارد که معمولا کوچکتر و فشرده‌تر از انواع دیگر دیده می‌شوند. رز چینی گیاهی نسبتا حساس است و باید در برابر هوای سرد محافظت شود.

http://bongahekhodro.ir

مجله خبری گل و گیاه مِی کویین از انواع گل رز رونده به قدری نیرومند و قوی است که می‌تواند با ریشه درختان رقابت کند و می‌توانید آن را روی شاخه‌های درخت مورد علاقه خود تکیه دهید. پس از پایان گلدهی نیز، برگ‌های این رز با برگ‌های درخت ادغام شده و جلوه زیبایی را پدید خواهد آورد. رز May Queen بسیار بلند است و به یک تکیه گاه، ستون، فلز مشبک یا فنس بلند نیاز دارد تا بتواند به بهترین شکل رشد خود را ادامه دهد.

مقاومت خوبی در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی دارند، به خصوص در مناطق سر می توانند به خوبی رشد کنند. رشد خوشه ای گل ها و رایحه شکوفا و عطر دلپذیر از ویژگی مهم این نوع گل رز است. این نوع گل رشد پراکنده ای دارد، شما می توانید با کمترین هزینه و با کمترین نگهداری گل رز بوته ای را برای خود تهیه کنید. پیش از آنکه به تاریخچه و معرفی انواع گل رز بپردازیم، برای افرادی که قصد خرید گل رز ارزان، از بازار گل تهران را دارند پیشنهاد می کنیم به صفحه danotech.ir مراجعه کنند. در این مطلب به موضوع خرید و فروش عمده ی گل رز پرداخته شده و آدرس، مشخصات و ساعت کار بازار گلهای تهران به تفکیک بیان شده است. گونه های مختلفی از انواع گل رز عطری در جهان وجود دارد و همه برابر نیستند.

باکتری مهندسی شده جانشین کود کشاورزی می شود