با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | dastchinflower

قسمت بالایی نایلون را گره زده و آن را تا ۳ هفته اینگونه رها کنید. 5- کاغذ دستمالی را که با هورمون رشد ریشه آغشته شده است به همه جای قسمت بریده شده بزنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نازبو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

گل رز سیاه

در غیر این صورت، چوبی و مستعد ابتلا به بیماری خواهند شد. هر سال باید شاخه های ضعیف، بیمار یا مسن تر را حذف کنید. هدایت شاخه ها و هرس بسیار مهم است، زیرا علاوه بر حفظ شکل بهینه گیاهان، به دلیل تهویه بهتر و نفوذ آفتاب، سلامت عمومی گیاهان را نیز بهبود می بخشد.

  • گل رز زرد نماد شادی و خوشحالی، شادمانی، رفاقت، شوق، حسادت، آغاز دوباره، فراموش نکن، معذرت می خواهم است.
  • گل سرخ خزه مانند که در قسمت بالای ساقه آنها پوشانده شده است ، گل های خزه بسیار خوش بو هستند و به طیف گسترده ای از رنگهای زیبا میرسند.
  • به خاطر داشته باشید که گل های رز رگه دار و خالدار خواهند بود.
  • دسترسی حیوانات به جوانه ها نه تنها میتواند باعث از بین رفتن گل ها شود بلکه می تواند باعث مسمومیت حیوان نیز شود.
  • به‌عنوان‌مثال شش ساعت نوری که از صبحگاه آغاز شود بسیار بهتر و مناسب‌تر از نور بعد از ظهر است؛ این مساله دو دلیل دارد، یک اینکه برگ‌های رز دوست دارند خشک باشند.

رز صورتی تنوع زیادی دارد و اغلب برای اظهار احساسات ملایم مانند شادی و قدردانی به کار می رود. رز قرمز تیره برای بیان تاسف و اندوه عمیق قلبی است. این گل غالبا بوته ای بوده و جزو گیاهان دائمی طبقه بندی می شود.

http://bongahekhodro.irبه‌این‌منظور برای مجله خبری گل و گیاه‌های زمینی 40 الی 50 سانتی‌متر، برای رز‌های بوته‌ای 100 الی 150 سانتی‌متر و برای رزهای بالارونده 60 سانتی‌متر فاصله درنظر بگیرید. قبل از کاشت گیاه، مخصوصا کاشت آن در باغچه بهتر است ریشه گیاه را حدود 8 ساعت در آب قرار دهید. به‌این‌منظور ریشه را به‌صورت کامل تا محلی که اولین ساقه قرار دارد در آب قرار دهید تا به‌خوبی آب جذب کند. فقط یادتان باشد اگر فصل کاشت بهار است، تایم قرارگیری ریشه در آب بیشتر شده و می‌بایست برای 24 ساعت آن را در آب قرار دهید. وقتی کار هرس کردن ساقه‌ها و برگ‌های مرده و ضعیف تمام شد می‌توانید سراغ شکل دادن به گیاه بروید. به‌این‌منظور ساقه‌ها را به‌صورت 45 درجه و حدود نیم الی یک سانتی‌متر بالای گره برگ برش بزنید.

گل رز سبز

هر چه بیشتر اجازه دهید گل رز در رنگ بماند، رنگ آن عمیق تر می شود. اگر گل رز شما در ابتدا ساقه بسیار ضخیمی داشت، می توانید ساقه را به سه یا چهار قسمت تقسیم نمایید. می‌بینید که گل رز از شاخه جدا شده شما الان غنچه تازه دارد. برای یک هفته داخل گلدان آب بریزید و از گیاه نگهداری کنید.

عکس پروفایل رز قرمز