“با تنظیم صحیح و نظارت بر مشعل خود سود حاصل می شود”

او می‌گوید: «متاسفانه به ندرت در ساختمان‌های جدید گنجانده می‌شود، اما مشتریان پس از آن همیشه از آن راضی هستند. Geert-Willem یک مشتری آمریکایی را به عنوان مثال ذکر می کند: “ما از راه دور می توانستیم ببینیم که کامپیوتر آب و هوا مشعل را به درستی کنترل نمی کند. داده های گزارش نشان می دهد که مشعل متوقف شده و بسیار شروع به کار می کند.”

Geert-Willem توضیح می دهد: “این باعث ایجاد مشکلاتی می شود. ظاهراً کنترل کامپیوتر آب و هوا به درستی تنظیم نشده است.” از دفتر مرکزی Vitotherm در هلند، آنها به همراه مشتری که تصمیم گرفته بود خود سیستم را نظارت کند، آن را شناسایی و رفع کردند.

ما می‌توانیم ببینیم که سطح اکسیژن در حین احتراق چقدر کارآمد است. اگر این میزان بیش از حد بالا باشد، می‌توانیم به شرکت هشدار دهیم تا کاری در مورد آن انجام شود. مفید است زیرا پس از قرار دادن مشعل هنوز هم ممکن است چیزها در اتاق دیگ بخار تا حدودی تغییر کنند. Van Weert می‌گوید: «به عنوان مثال، دمای برخی از این مناطق در طول سال به طور قابل توجهی در نوسان است. شما باید مشعل خود را به درستی با آن تنظیم کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
گیرت ویلم ون ورت
ویتوترم
1 خیابان لورنتس، 2665 JG
Bleiswijk، هلند
تلفن: +31 (0) 030 071 153
ایمیل: [email protected]
www.vitotherm.nl



منبع

یک مشعل خوب می تواند از نظر مالی مفید باشد. اما پس از آن باید مطمئن باشید که آنچه را که قرار است انجام دهد انجام می دهد. این امر با نظارت از راه دور، همراه با کنترل اکسیژن امکان پذیر است. مدیر کل Geert-Willem van Weert می گوید که Vitotherm به طور فزاینده ای این ویژگی را ارائه می دهد.


گیرت ویلم ون ورت و اد رولولد

هدف این است که مصرف اکسیژن را تا حد ممکن کم نگه داریم و در عین حال سطوح مونوکسید کربن (CO) و اکسید نیتروژن (NOx) را به حداقل برسانیم. “با نظارت از راه دور، می توانید ببینید که آیا این اتفاق در حین کار می افتد، به خصوص با تغییر شرایط.” یک جفت چشم اضافی از Vitotherm خوب است، به ویژه از آنجایی که مشعل ها همیشه در صدر لیست اولویت های تولیدکنندگان قرار ندارند. Geert-Willem نتیجه می گیرد: “و به خصوص در دوره های سردتر جواب می دهد. مشعل های خود را به درستی تنظیم کنید، و این سرمایه گذاری اضافی برای خود جواب می دهد.”