با شکوفه دادن هال’s Paragon Arcade ابتدا گلها سپس غذا

Allenby Commercial، مالک ساختمان، اکنون با سه مستأجر جدید کار می کند که در هفته ها و ماه های آینده افتتاح خواهند شد و هر یک از آنها شهرت مکان را به عنوان یک مقصد غذاخوری افزایش می دهند. جورجیا آلنبی، مدیر طراحی و بازاریابی، گفت: “پاراگون آرکید همه چیز در مورد شروع کسب و کارهای نوآورانه و خلاقانه است. این بدان معناست که هرازگاهی، و سپس برخی از آنها به دلایل مختلف حرکت می کنند و فرصت هایی را برای دیگران فراهم می کنند تا دنبال کنند.

مقاله کامل را در www.business-live.co.uk بخوانید.

“این چیزی است که اکنون اتفاق می‌افتد و واقعاً هیجان‌انگیز است. ما به برخی از مستاجران خود کمک کرده‌ایم تا در فضاهای بزرگ‌تر اینجا گسترش یابند، و افراد جدیدی را پیدا کرده‌ایم تا جایگزین افرادی شوند که نقل مکان کرده‌اند یا به صورت آنلاین نقل مکان کرده‌اند. گلفروش قبلی بازنشسته شد. وقتی کاترینا وارد شد خوشحال شدم زیرا هر مرکز شهری به کاری که آرتیزان فلاورز می تواند انجام دهد نیاز دارد.”

کاترینا در سال 2014 گلدان گیاه را در مغازه ماهیگیری شوهرش در خیابان گرین وود افتتاح کرد. او گفت: “پدر و مادرم یک مرکز باغ داشتند و من از نوجوانی به باغبانی علاقه داشتم. فوق العاده بود و واقعا شلوغ بود، اما ما می‌خواستم سایزش را کوچک کنم و در محصولات لوکس‌تر تخصص پیدا کنم، و یکی از دوستانم به من گفت که واحدی در Paragon Arcade در راه است. من با نوه‌هایم برای بررسی آن به اینجا آمدم و تصمیم گرفتیم که برای من باشد.

هیاهوی گل‌ها نشانگر دور بعدی تغییرات در یک پاساژ محبوب دوره ویکتوریایی در مرکز شهر هال است. کاترینا مور پس از بستن مغازه قبلی خود در شمال هال و افتتاح آرتیزان فلاورز در پاراگون آرکید، سیاستی را دنبال کرده است که کوچک‌سازی بزرگ‌تر را انجام دهد.



منبع