با قرار گرفتن در ترکیه، دسترسی آسانی به سایر نقاط جهان داریم.

تصاویر از Queen® Türkمنyه، جایی که بیشتر ما ساکولنت ها در حال پرورش و تولید هستند.

ملکه ترکیه
Queen Türkiye در سال 2010 به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین Daish Kalanchoe nursery A/S Knud Jepsen (Queen Genetics) و Agrico تاسیس شد. جپسن می‌گوید: «این ما را قادر می‌سازد تا با تقاضای فزاینده برای قلمه‌ها، گیاهان جوان، و گیاهان نهایی همگام شویم. این شرکت از زمان تاسیس تا کنون رشد قابل توجهی در اندازه و مجموعه داشته است و در حال حاضر بیش از 170000 متر مربع تولید فرهنگ های مختلف در منطقه ازمیر دارد و حدود 400 نفر در آن مشغول به کار هستند.

معیارهای پرورش
بنابراین، پرورش چگونه سازماندهی می شود؟ نیلسن می گوید: «در Queen Genetics، ما به طور مداوم مجموعه آنها را توسعه می دهیم و در استفاده از تجربیات و دانش خود برای تولید انواع محصولات قوی و بادوام، از جمله ساکولنت، متخصص هستیم. با راه اندازی ما در ترکیه، این امکان فراهم شده است که پرورش ساکولنت ها را کامل کنیم و ما تیمی از کارشناسان حرفه ای ساکولنت داریم که بر تولید ساکولنت ها نظارت می کنند. به گفته نیلسن، ساکولنت های ملکه بر اساس معیارهای زیر انتخاب می شوند:

  • اشکال و رنگ های چشمگیر
  • در دسترس بودن قابل پیش بینی
  • قلمه های قوی و سالم
  • تحمل حرارت در تولید تأیید شده است
  • ماندگاری عالی
  • تجربه شگفت انگیز خرده فروشی و مصرف کننده.

ما هنگام تصمیم گیری برای ادامه با کدام گونه های جدید کاملاً دقیق هستیم و در این فرآیند زیبایی شناسی و طول عمر عالی را در اولویت قرار می دهیم. ساکولنت های Queen Genetics تحمل فوق العاده ای در برابر گرما و خشکی دارند و بنابراین نگهداری از آنها برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهایی آسان است. با این حال، ما همچنین اطمینان می دهیم که ساکولنت های نهایی ما می توانند بدون آسیب حمل شوند. با استقرار خود در ترکیه، دسترسی آسانی به سایر نقاط جهان، چه در آمریکای شمالی و چه در اروپا داریم، و با توجه دقیق به جزئیات، دوام و گزینه های حمل و نقل، ما یک تامین کننده قابل اعتماد از ساکولنت ها در سراسر جهان هستیم.

به اشتراک گذاری دانش با مشتریان
در Queen Genetics، آنها به پرورش ساکولنت خود افتخار می کنند و طیف وسیعی از اطلاعات و دانش در مورد فرهنگ خود را جمع آوری کرده اند – و به جمع آوری آنها ادامه می دهند. جپسن می افزاید: «با این حال، ما نمی خواهیم به تنهایی موفق شویم و به اشتراک گذاری دانش خود با پرورش دهندگان را در اولویت قرار می دهیم. ما با پلتفرم دیجیتال خود SmartGrowerTM، سیستم سفارش دیجیتالی یکپارچه و بدون درز را به مشتریان خود ارائه می دهیم و دستورالعمل ها و مشخصات رشدی را در مورد چگونگی موفقیت با ساکولنت های خود ارائه می دهیم، با همه اطلاعات که همیشه به صورت آنلاین در دسترس است. در SmartGrower، ما همچنین تصاویر محصول و تصاویر الهام‌بخش ساکولنت‌های خود را به اشتراک می‌گذاریم و با انجام این کار، موفقیت محصولات خود را مدت‌ها پس از خروج از گلخانه‌هایمان تضمین می‌کنیم.»



منبع

آیا می‌دانستید که بیشتر ساکولنت‌های Queen® Genetics در ترکیه پرورش و تولید می‌شوند و برای تولیدکنندگان در سراسر جهان ارسال می‌شوند؟ هیبریدهای آلوئه «آبناکی»، «کادو» و «پیما» در مجموعه ساکولنت خود جدید هستند. اما چرا آنها در ترکیه پرورش و تولید می‌شوند، آنها و سایر ساکولنت‌های موجود در مجموعه بر اساس چه معیاری انتخاب می‌شوند، و ملکه ژنتیک چگونه از پرورش‌دهندگان برای رشد حمایت می‌کند؟ فراندز جپسن کارگردان و جان نیلسن، کارشناس فروش و ساکولنت کوئین ژنتیک در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهند داد.