با ناپدید شدن زمین های کشاورزی انتاریو، صنعت کشاورزی عمودی رشد می کند

این محصولات – ردیف‌های کاهو، آروگولا و ریحان از کف تا سقف را در نظر بگیرید – بازاری با شعاع کمتر از 125 مایل (200 کیلومتر) ارائه می‌کند و تحویل را در 24 ساعت پس از برداشت تضمین می‌کند. طبق گزارشی در CBC، تأسیسات ویژن گرینز برای تولید 700000 پوند غذا در سال مجهز شده است. لنی لوئیس، مدیر عامل شرکت، به CBC گفت که تأسیسات کشاورزی عمودی “از پنج درصد زمین کشاورزی سنتی استفاده می کند.”

در globest.com بیشتر بخوانید



منبع در یک ساختمان دو طبقه در Welland، در حدود 20 مایلی جنوب غربی آبشار نیاگارا، یک مرکز کشاورزی عمودی که به نام Vision Greens شناخته می‌شود، 365 روز در سال هزاران گیاه را در داخل ساختمان‌های روی هم در یک محیط کنترل‌شده رشد می‌دهد.

یک استارت آپ مستقر در Welland، انتاریو، با جاه طلبی برای گسترش در سراسر کشور، می گوید راه حلی دارد که در زمین کمتری غذا تولید می کند. این راه حلی است که می تواند یک بخش رشد رو به رشد در کشاورزی باشد زیرا تأثیر تغییرات آب و هوا و توسعه باعث کاهش میزان زمین های قابل کشت می شود: کشاورزی عمودی.

بر اساس داده های سرشماری کشاورزی 2021 کانادا، انتاریو روزانه 319 هکتار از زمین های کشاورزی را از دست می دهد. این تعداد احتمالاً پس از تصویب قانون مسکن در اوایل ماه جاری توسط دولت استانی که توسعه را به بخش‌هایی از کمربند سبز حفاظت‌شده انتاریو گسترش می‌دهد، افزایش می‌یابد.