با پلتفرم و اپلیکیشن Perennial Health and Wellbeing آمادگی جسمانی و ذهنی خود را در سال 2023 آغاز کنید.

این سرویس مشاوره و پشتیبانی برای سلامت روان، تناسب اندام و تغذیه را برای همه کسانی که با گیاهان، درختان، علف‌ها یا گل‌ها کار می‌کنند یا کار کرده‌اند و خانواده‌هایشان ارائه می‌کند. برای افرادی که در این نوع کار هستند، سطح خوبی از آمادگی جسمانی و روحی لازم است، بنابراین برای آنها مهم است که سلامت و تندرستی خود را در بهترین شرایط نگه دارند.

برای شروعی مثبت در سال 2023، افراد باغبانی می توانند آمادگی جسمانی و ذهنی خود را به صورت رایگان با پلتفرم و اپلیکیشن Perennial Health and Wellbeing آغاز کنند.

صدها نفر در حال حاضر از این پلتفرم و اپلیکیشن بهره می برند که مملو از راهنمایی ها، ابزارها و بینش های متناسب ایجاد شده توسط متخصصان برای کمک به بدن، ذهن و زندگی است. چیزی برای همه وجود دارد که باید آن را کشف کنند، چه در حال حاضر یک سبک زندگی سالم داشته باشید یا بخواهید آن را ایجاد کنید. مقالات و مسیرهای محبوب عبارتند از: متحرک بمانید – انعطاف پذیر بمانید، قایق استرس، مراقبت از سلامت عاطفی خود، و اسنک هوشمندانه. محتوای جدید به طور مرتب اضافه می‌شود تا مردم را برای دریافت دستور العمل‌های مفید، برنامه‌های تناسب اندام، تمرین‌ها، مقالات، پادکست‌ها، مدیتیشن‌ها و ماژول‌های آموزش الکترونیکی بازگرداند.

برای اطلاعات بیشتر:
چند ساله
perennial.org.uk



منبع

جولیا هاین، مدیر خدمات پرنیال، می‌گوید: «خوشحالیم که می‌دانیم این پلتفرم و اپلیکیشن سلامت و رفاه مردم را افزایش می‌دهد. داشتن خدمات رایگان مانند این در حال حاضر واقعاً ارزشمند است و ما مشتاقیم آن را با همه در باغبانی و خانواده‌هایشان به اشتراک بگذاریم. بنابراین، اگر از آن لذت می برید، لطفاً به همکاران و همکاران خود بگویید، و اگر هنوز از آن بهره مند نشده اید، لطفاً ثبت نام کنید. محتوا همیشه اضافه می شود، بنابراین چیزهای زیادی برای ادامه دادن شما در طول سال وجود دارد.