با KYC Check از AgroCheck از جریمه یا بدتر از آن اجتناب کنید

شما باید یک بررسی جامع مشتری انجام دهید اگر:

  • شما با مشتریان در کشورهای پرخطر (از جمله کشورهای اروپای شرقی، خاورمیانه و کشورهای فراساحل) تجارت می کنید.
  • شما مشکوک به افزایش خطر پولشویی یا تامین مالی تروریسم هستید.
  • شما از یک شخص ثالث (اغلب از یک کشور دیگر) پرداخت می کنید، یعنی نه مستقیماً از مشتری خود.
  • مشتری شما یک فرد در معرض سیاسی (PEP)، یا یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان یک PEP است.
  • بانک شما را ملزم به انجام این کار می کند.

تأثیر
صادرکنندگانی هستند که نامه‌ای از بانک دریافت می‌کنند که شامل یک پرسشنامه گسترده در مورد روابط با مشتری است و آن را بی‌پاسخ می‌گذارند، زیرا هنوز نیازی به آن نمی‌دانند. نامه‌های بعدی که دریافت می‌کنند اغلب کمی دوستانه است در برخی موارد، بانک‌ها حتی اعلام کرده‌اند که عدم رعایت الزامات KYC ممکن است منجر به لغو حساب بانکی شود! از آنجایی که سیاست‌های KYC بانک‌ها هر ماه سخت‌تر می‌شوند. با تحقیق کامل در روابط تجاری خود، از بسیاری از مشکلات در آینده جلوگیری خواهید کرد.”

Mark Weitjens، مدیر AgroCheck، توضیح می‌دهد: “ما سال‌ها گزارش اعتباری برای شرکت‌های در بخش گل‌کاری تولید می‌کنیم، که اساس و اساساً یک نظرسنجی استاندارد مشتری شامل مشاوره اعتباری است. با توجه به الزامات سخت‌گیرانه‌تر مبارزه با پولشویی. و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم و ​​بنا به درخواست یکی از مشتریان اصلی ما، یک گزارش KYC را تا پایان سال 2021 به آن اضافه کرده ایم. قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم شما را ملزم به انجام یک مشتری می کند. قبل از انجام هرگونه معامله خرید و/یا فروش یا قبل از انعقاد یک قرارداد تجاری با مشتری خود و عرضه محصولات دقت کنید.”

بررسی KYC
AgroCheck چنین تحقیقات جامعی را چک KYC (مشتری خود را بشناسید) نامیده است که شامل یک گزارش اعتباری و گزارش KYC است. “ما تحقیقات گسترده ای در مورد مشتری انجام می دهیم و اطلاعات موجود را برای صحت از طریق منابع اطلاعاتی قابل اطمینان بررسی می کنیم. گزارش KYC حاوی مشخصات ریسک مشتری است که از جمله موارد دیگر، نشان می دهد که آیا بدهکار با شرایط مطابقت دارد یا خیر، آیا بدهکار و UBO ها. Weitjens می‌گوید (مالکان سودمند نهایی) در لیست تحریم‌ها یا PEP هستند، چه مسائل یا رویه‌های ثبت‌شده در انتظار وجود داشته باشد و بنابراین آیا یک تجارت می‌تواند با خیال راحت انجام شود یا خیر.

برای اطلاعات بیشتر:
آگرو چک
تلفن: 655853923 +31
[email protected]
www.agro-check.nl/kyc



منبع


از چپ به راست: Mark Weitjens، Tessa Weitjens، و Bart Weitjens

آیا قبلاً بررسی دقیق مشتری را انجام می دهید؟ با نظرسنجی مشتری یا نظرسنجی «مشتری خود را بشناسید»، می‌توانید دریابید که واقعاً با چه کسی تجارت می‌کنید. و این دقیقاً همان چیزی است که موسسات مالی مانند بانک ها از شما می خواهند. صادرکنندگان، تجار، پرورش دهندگان و ارائه دهندگان خدمات به طور فزاینده ای از بانک ها در مورد روابط با مشتری و تراکنش های بانکی خاص سؤال می گیرند. روزنامه ها پر از آن هستند: جریمه سرسام آور دیگری از یک بانک معتبر به دلیل سهل انگاری جدی در جلوگیری از پولشویی و در نتیجه نقض قانون پولشویی و تامین مالی تروریسم (Wwft). چک KYC AgroCheck به شما امکان می دهد از Wwft پیروی کنید.