بخش کشاورزی بین المللی در Growtech ملاقات خواهد کرد

فروش منطقه اکسپو ماه ها پیش تکمیل شد
انجین ار، مدیر نمایشگاه Growtech، اظهاراتی در مورد این نمایشگاه ارائه کرد. “فروش میدانی ما ماه ها پیش به پایان رسید. از همه غرفه داران خود برای علاقه آنها تشکر می کنیم. ما به کار با تیم خود برای یک Growtech بسیار سازنده برای غرفه دارانمان ادامه می دهیم. تعداد غرفه داران ملی و بین المللی ما هر سال در حال افزایش است. امسال. ، ما میزبان غرفه داران خود از بیش از 20 کشور از جمله اسپانیا و انگلیس خواهیم بود.علاوه بر این، آلمان، هلند، اسپانیا، فرانسه، آفریقا، چین و کره جنوبی با متخصصان بین المللی بخش کشاورزی در Growtech با مشارکت ملی دیدار خواهند کرد.

انجین ار با اشاره به اینکه این نمایشگاه میزبان رویدادهای مختلفی خواهد بود، گفت: “در طول این نمایشگاه، جوایز نوآوری کشاورزی ATSO Growtech و بازار پروژه اصلاح نباتات با همکاری اتاق بازرگانی آنتالیا برگزار می شود، علاوه بر این، امسال با همکاری Agricultural Writer”. Mine Ataman و Growtech، گفتگوهای اساسی در مورد “مذاکرات کشاورزی، فناوری های کشاورزی و آینده کشاورزی” برگزار می شود. ما همچنان به پرسیدن سؤالات در مورد فناوری های کشاورزی، پاسخ به سؤالات و ارائه دیدگاه های جدید از طریق گفتگوهای کشاورزی ادامه خواهیم داد.

امسال، پایداری و نوآوری در کشاورزی در این نمایشگاه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

پلت فرم صادرات بخش کشاورزی ترکیه
انجین ار تاکید کرد که بخش کشاورزی ترکیه همچنان به افزایش سهم خود در صادرات هر سال ادامه می دهد. وی ادامه داد: پتانسیل صادراتی بخش کشاورزی کشورمان بسیار بالاست، ما با این آگاهی کار می کنیم و با افزایش تنوع کشورمان با تعداد خارجی ها، به عنوان مهمترین بستر تجارت و بازاریابی به سهم خود ادامه می دهیم. غرفه داران و بازدیدکنندگان در نمایشگاه ما تا شرکت های ترکیه ای ما با مشتریان صادراتی خود گرد هم آیند.”

توسعه کسب و کار در طول سال
انجین ار با اشاره به اینکه در حال کار بر روی پروژه های جدیدی هستند تا هر ساله Growtech را یک گام جلوتر برای غرفه داران و بازدیدکنندگان خود ببرند، سخنان خود را اینگونه ادامه داد: ما به غرفه داران و بازدیدکنندگان خود پلتفرم هایی ارائه می دهیم که در آن نه تنها فرصت توسعه کسب و کار خود را داشته باشند. Growtech اما در طول سال.” گفت. غرفه داران و بازدیدکنندگان ما این فرصت را خواهند داشت که پلتفرم اتصال Growtech، یکی از خدمات دیجیتال جدید ما را در Growtech 2022 تجربه کنند. به این ترتیب، غرفه داران ما می توانند اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگانی که از غرفه خود بازدید می‌کنند و بازدیدکنندگان ما می‌توانند اطلاعات دقیق غرفه‌داران ما را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه خود در نمایه‌های خود ذخیره کنند. پلتفرم اتصال Growtech با ارائه ارتباطات و تعامل بلادرنگ پس از نمایشگاه، کارایی را افزایش می‌دهد. نوآوری دیگر لیست غرفه داران دیجیتال ما است. با لیست غرفه داران دیجیتال Growtech ما اطلاعات دقیقی را در مورد تمام نمایشگاه خود منتشر می کنیم. rs در وب سایت ما. به این ترتیب بازدیدکنندگان ما می توانند اطلاعات بیشتری در مورد غرفه داران ما داشته باشند و قبل از شروع نمایشگاه از طریق وب سایت ما برای آنها پیام ارسال کنند. این واقعیت که آنها برنامه‌های قرار ملاقات خود را قبل از آمدن به محل نمایشگاه آماده می‌کنند، به آنها کمک می‌کند تا نمایشگاه را به نحو احسن سپری کنند.”

غرفه داران Growtech آخرین محصولات و فناوری ها را با متخصصان بین المللی کشاورزی گرد هم می آورند. بازدیدکنندگان در نمایشگاه؛ همچنین این فرصت را خواهد داشت که از نزدیک با فناوری های هوشمند کشاورزی آشنا شود. “ملاقات، رشد، پیروزی!” Growtech که با شعار Growtech سازماندهی شده است، امسال به غرفه داران و بازدیدکنندگان خود فرصتی برای کشف نوآوری ها در این بخش، رشد کسب و کار خود و کسب درآمد بیشتر ارائه می دهد. انجین ار در بیانیه‌ای در رابطه با این نمایشگاه گفت: “کمک نمایشگاه Growtech به بخش کشاورزی جهانی بسیار زیاد است. این نمایشگاه به نقطه ملاقات کشاورزی جهان با غرفه‌داران و بازدیدکنندگان بین‌المللی تبدیل شده است. شرکت‌های ما می‌توانند سریع‌تر به بازارهای هدف خود برسند. با Growtech آسان‌تر است. خریداران بین‌المللی می‌توانند تمام محصولات و راه‌حل‌هایی را که به دنبال آن هستند در Growtech پیدا کنند و تجارت خود را بهبود بخشند.”

برای اطلاعات بیشتر:
Growtech 2022
www.growtech.com.tr



منبع

Growtech، یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان در زمینه کشاورزی گلخانه ای؛ گروه های محصول «گلخانه و فناوری»، «سیستم ها و فناوری های آبیاری»، «بذرکاری»، «تغذیه گیاهی» و «حفاظت از گیاهان» میزبان غرفه داران خواهند بود.