بخش گل و گیاه اسپانیا با مشارکت در Iberflora با صادرات رو به افزایش است

مشتریان اتحادیه اروپا با 322.3 میلیون خرید بیشترین خرید را به خود اختصاص دادند که 7 درصد افزایش یافت در حالی که کشورهای ثالث 38.1 میلیون خرید و افزایش قابل توجه 10 درصدی را به خود اختصاص دادند. فرانسه با 115 میلیون گل و گیاه اسپانیایی و هلند با 66.4 میلیون و افزایش 6 درصدی در رتبه های بعدی قرار دارند. در زیر آلمان با 45 میلیون و 7 درصد افزایش قرار داشت. پرتغال با 33.9 میلیون و افزایش 20 درصدی و ایتالیا با رشد چشمگیر 31 درصد که به معنای خرید محصولات به ارزش 22 میلیون است.

بخش گل و گیاهان زینتی اسپانیا با مشارکت در نسخه بعدی Iberflora – دل 4 تا 6 اکتبر – با صادرات رو به افزایش روبرو است. به طور خاص، طبق داده‌های منتشر شده توسط فدراسیون اتحادیه‌های صادرکننده میوه و سبزیجات اسپانیا (FEPEX) در ترم اول سال 2022، شرکت‌های این کشور موفق به فروش 9 درصدی به خارج از کشور شدند و به 375.3 میلیون یورو رسید.

برای اطلاعات بیشتر:
ایبر فلورا
www.iberflora.feriavalencia.com



منبع یک ماه پس از جشن Iberflora New Generation، افزایش نمایندگی غرفه داران بین المللی متوقف نمی شود و در حال حاضر به 20 درصد رسیده است، بنابراین ویژگی بین المللی مشخصی خواهد داشت که به بخش کمک می کند تا این روابط تجاری را تقویت کند و فرصت های تجاری جدید ایجاد کند. با متخصصین از سراسر کره زمین افزایش تعداد متخصصان خارجی توسط ایتالیا، هلند، پرتغال و فرانسه رهبری می شود، اگرچه شرکت کنندگانی از ایالات متحده نیز انتظار می رود، بلژیک، کره جنوبی، هند، کنیا، اکوادور، لیتوانی، و لهستان و بسیاری دیگر.

صادرات بر اساس نوع محصول و جوامع خودمختار
از 375.3 میلیون یورو، بیش از 310.2 میلیون مربوط به گیاهان زینتی بوده که نسبت به نیمه اول سال قبل 9 درصد افزایش داشته است. بخش اسپانیایی یک گیاه در فضای باز به ارزش 156.6 میلیون یورو در خارج از کشور به بازار عرضه کرد، محصول پس از فاکتور توسط کارخانه داخلی با 63.3 میلیون (+5٪) و درختان و درختچه ها با 63.2 میلیون و افزایش 19 درصدی به دنبال داشت. در مورد گل شاخه بریده، فروش 39.3 میلیون و افزایش جزئی 1 درصد بوده است.

توسط جوامع خودمختار، جامعه والنسیا با 124.8 میلیون صادرات در ترم اول پیشتاز بود. پس از آن اندلس با 119.2 میلیون، کاتالونیا با 65 میلیون، مورسیا با 20.9 میلیون، گالیسیا با 8.2 میلیون و جزایر قناری با 6.8 میلیون نفر قرار دارند. جامعه والنسیا نیز منطقه ای با بیشترین افزایش، 12 درصد بود. باید به خاطر داشت که مانند نسخه های قبلی Iberflora، نمایندگان هر جامعه خودمختار فضای خاص خود را برای تبلیغ محصولات و ابتکارات خود خواهند داشت.