برانسفورد وبز گیاهان را به چالش باغ مدارس در جشنواره بهار RHS Malvern اهدا می کند

شرکت Bransford Webbs Plant مایل به حمایت از این ابتکار خارق العاده بود که کودکان محلی را تشویق می کند تا در باغبانی مشارکت کنند و همچنین با حضور در یک نمایشگاه RHS مشهور در منطقه محلی خود، تجربه شگفت انگیزی کسب کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
برانسفورد وبز
www.bransfordwebbs.co.uk



منبع

برای سال 2023، ده مدرسه در این چالش شرکت می‌کنند که شامل ساختن باغی به ابعاد 4 متر در 4 متر بر اساس موضوع “کتاب مورد علاقه خود را زنده کنید”. پس از یک برنامه موفق، کودکان مدرسه باید باغ خود را طراحی کنند، نسبتی از گیاهان را رشد دهند و باغی را برای نمایش بسازند. کودکان را تشویق می کند تا تجربیات عملی ارزشمندی در زمینه گیاهان و باغبانی به دست آورند. باغ ها توسط RHS قضاوت می شود و جوایز در مراسم اهدای جوایز ویژه به کودکان در روز پنجشنبه اهدا می شود.

شرکت Bransford Webbs Plant بیش از 12000 پوند گیاهان ضربه ای و گلدار را به چالش باغ مدارس که آخر هفته آینده در جشنواره بهار RHS Malvern برگزار می شود، اهدا کرده است.

این دومین سالی است که از چالش باغ مدارس حمایت می کنیم. دیوید چیلورز، مدیر فروش و بازاریابی، اظهار داشت: تشویق و کمک به جوانان برای کشف لذت های باغبانی راهی عالی برای برافروختن شعله نسل بعدی است. این جشنواره در جامعه ای برگزار می شود که کل تیم برانسفورد وبز در آن زندگی و کار می کند، که برای همه ما در اینجا بسیار مهم است.