براک هرمان به عنوان مدیر کل گروه Van der Ende، کانادا منصوب شد

برنامه ورود
در زمان نوشتن این بیانیه مطبوعاتی، براک در حال پیگیری یک برنامه گسترده در Maasdijk، هلند است. در این دوره فشرده سه هفته ای، براک با تمام محصولات و سیستم های گروه Van der Ende مرتبط با باغبانی مانند Kathari Ultra Filtration و Nexus High-Performance RO در زمینه محلول های آبی، Verti-fan، Airmix آشنا می شود. ، و Airmix X-AIR در زمینه محلول های اقلیمی و پمپ های Lowara و درایوهای Danfoss در زمینه محلول های پمپ. علاوه بر این، یکی دیگر از جنبه های مهم فرآیند سوار شدن، آشنایی با DNA گروه Van der Ende است. ویژگی های این DNA کیفیت، نوآوری، مشتری مداری، دانش و قابلیت اطمینان است. و آخرین جنبه از برنامه سوار شدن در مورد احساس و رفتاری است که به تجارت خانوادگی ما تعلق دارد. تعادل خوبی بین فرهنگ رسمی و غیررسمی و توجه واقعی زیاد به مهمترین ارزش، یعنی کارکنان.

تاسیسات کینگزویل
Lex van der Ende: “در ماه های آینده، تاسیسات در Kingsville مطابق با استاندارد Van der Ende Group بازسازی و مبله خواهد شد. ما با اصل 3-S فروش، خدمات و سهام شروع می کنیم و سایر رشته ها در آینده اضافه خواهند شد.

براک هرمان
براک متاهل و پدر مفتخر 3 فرزند است. او بیش از 10 سال تجربه در بخش گلخانه، با دانش در بخش های برق، کنترل، آبیاری و آب و هوا در صنعت گلخانه را به همراه دارد. او همچنین خدمات و دانش محلی را به منطقه واقع در جنوب غربی انتاریو خواهد آورد.

مارسل بون، مدیر ارشد منابع انسانی در گروه Van der Ende می گوید: «همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. «بعد از اینکه ما بیانیه مطبوعاتی را که در حال نقل مکان به منطقه کینگزویل، انتاریو بودیم، توزیع کردیم، در روزهای بعد چندین درخواست باز دریافت کردیم. یکی از آنها متعلق به براک هرمان بود. با نگاهی به رزومه، او پیشاپیش کاندیدای جالبی بود. و بعد از دور اول و دوم مصاحبه های شغلی، مطمئناً می دانستیم؛ این نامزد ما خواهد بود!»

کانادا برای گروه Van der Ende سرزمین ناشناخته ای نیست. محصولات (خودشان) سال هاست که به این نقطه از جهان صادر می شود. با افزایش فشار بر پایداری، افزایش قیمت انرژی، و قوانین سخت‌گیرانه‌تر، نیاز شدید (نهفته) به دانش و تخصص در مورد موضوعات آب و آب و هوا وجود دارد. Micha van Nieuwkerk، مدیر ارشد اجرایی گروه Van der Ende می‌گوید: با محصولات و تجربه نوآورانه خود، می‌توانیم این نیاز را کاملاً برآورده کنیم.



منبع

با نامزدی براک هرمان، گروه Van der Ende کانادا مدیر کل مورد نظر خود را در هیئت مدیره دارد. براک با بخش باغبانی غریبه نیست و علاوه بر سالها تجربه، شبکه بزرگی نیز دارد.