برای تسریع شکوفایی گل برای تت، لامپ ها در طول شب روشن می شوند

او گفت: «ما یک ماه است که از سیستم های روشنایی در طول شب استفاده می کنیم. این گیاه را بیدار نگه می دارد، شب را به روز تبدیل می کند و به کنترل زمان برداشت کمک می کند. این همچنین می تواند به درختان کمک کند تا ارتفاع 60-80 سانتی متر را بدست آورند. پس از آن، ما نور را خاموش می کنیم تا گیاهان بتوانند جوانه های گل بدهند.

مقاله کامل را در www.vietnamnet.vn بخوانید



منبع

گل های بابونه گل های کوتاه مدتی هستند که می توانند به سرعت گل بدهند. اما گیاهان نور کافی برای به دست آوردن ارتفاع مناسب قبل از شکوفه نخواهند داشت.

برای آنها تت مهمترین محصول سال است. برای داشتن محصولات پربار، کشاورزان باید شبانه روز کار کنند، وجین کنند، کود دهی و سم پاشی کنند. روشن کردن لامپ ها در شب یکی از تکنیک های مهمی است که برای کمک به رشد گل ها به شکل دلخواه مورد استفاده قرار می گیرد.

در مزارع گل در نواحی Nghi Loc، Dien Chau، و Quynh Luu، در دو ماه گذشته، کشاورزان در حال کشت خاک و کاشت بذر برای خدمت به محصول سال نو قمری 2023 بوده اند.

Tran Thi Van، 52 ساله، در کمون Nghi Hoa در منطقه Nghi Loc، گفت که امسال باران زیادی باریده است، بنابراین گل ها احتمالاً به قارچ ها و آفات آلوده می شوند، بنابراین ممکن است به کندی رشد کنند.