برای تصفیه مشترک آب در 300 گلخانه هلندی اقدام کنید

این امر باعث شد که آنها رای مثبت به اجرای پروژه جمعی تصفیه آب بدهند. این گسترده ترین تصفیه جمعی محصولات حفاظتی محصول خواهد بود. برای این منظور، تمام فاضلاب ها باید تصفیه شوند، به این معنی که تمام فاضلاب های خانگی نیز عاری از ریزآلاینده ها مانند بقایای دارو خواهند بود.

عکس و متن منبع: Glastuinbouw Nederland



منبع

در همین حال، کمیته ارزیابی کارخانه های تصفیه در باغبانی گلخانه ای توصیه مثبتی را صادر کرد و در مورد سرمایه گذاری های مورد نیاز شفافیت وجود دارد. این اطلاعات به اعضای تعاونی اطمینان خاطر از یک نتیجه خوب داد.

توصیه مثبت
مشخص کردن روش خالص‌سازی چالش‌برانگیزتر از حد انتظار بود. آنها نمی‌توانستند از ازن برای تصفیه آب استفاده کنند: استانداردهای جدید برای تخلیه برومات باعث شد که نه. بنابراین، آنها به تصفیه کربن فعال پودری روی آوردند. این ابتکار به عنوان یک آزمایش نوآورانه تحت قانون بحران و بهبود تعیین شد. شرکت های درگیر از آن زمان تعاونی تصفیه آب Westland UA را تشکیل دادند و هیئت آب منطقه یک تیم ساخت و ساز را گرد هم آورد.

ژانویه 2024
حدود 300 شرکت باغبانی گلخانه ای به مساحت حدود 1000 هکتار، وابسته به این تعاونی هستند. طبق برنامه ریزی فعلی، تصفیه جمعی در ژانویه 2024 آغاز خواهد شد. ده سال بعد، در سال 2034، همکاری تعاونی تصفیه آب و هیئت آب منطقه مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت.

توافقنامه چارچوب در مورد تصفیه آب برای باغبانی گلخانه ای در سال 2015 امضا شد. از آن زمان، Glastuinbouw Nederland – یک شبکه تجاری هلندی بخش باغبانی گلخانه ای – در مورد امکان تصفیه جمعی با هیئت آب دلفلند بحث کرده است. اگر می‌توانید این کار را در هر جایی انجام دهید، در WWTP Nieuwe Waterweg است.

این گیاه به نسبت بیشتر آب باغبانی گلخانه را دریافت می کند. بیست و پنج درصد از کل جریان فاضلاب از آب آن بخش تامین می شود. فن‌آوری‌های موجود مورد بررسی قرار گرفت و پایه پشتیبانی برای درمان جمعی در بین مشاغل مورد سنجش قرار گرفت. پس از انجام این کار، مشخص شد که درمان مشترک باید امکان پذیر باشد.

در هلند، اعضای تعاونی تصفیه آب Westland UA در روز سه‌شنبه، 1 نوامبر رأی‌گیری کردند. این کار در کارخانه تصفیه فاضلاب Nieuwe Waterweg (WWTP) در هوک هلند انجام خواهد شد. این امر راه را برای هیئت مدیره تعاونی برای امضای توافقنامه با هیئت مدیره آب دلفلند که کارخانه را می سازد، باز کرد.