“برای زمستان آینده با تعمیر و نگهداری پیشگیرانه در پایان فصل آماده باشید”

Modine سیستم ها و راه حل هایی را ارائه می دهد که کیفیت هوا را بهبود می بخشد و منابع طبیعی را حفظ می کند. بیش از 11000 کارمند در هر گوشه از جهان مشغول به کار هستند و راه حل های مورد نیاز مشتریان خود را در جایی که نیاز دارند ارائه می دهند. بخش‌های راه‌حل‌های اقلیمی و فناوری‌های عملکرد ما از هدف ما با بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف انرژی و آب، کاهش انتشارات مضر، و ایجاد وسایل نقلیه تمیزتر و مبردهای سازگار با محیط‌زیست حمایت می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
مودین
www.modine.com



منبع

چه مصرف کننده معمولی متوجه شود یا نه، گلخانه ها جزء اصلی زندگی روزمره یک آمریکایی معمولی هستند. برای برخی، میل به سبزیجات و میوه ها در طول سال است. برای برخی دیگر، خرید گل برای جشن گرفتن یک مناسبت خاص است. جیمی توینسترا، مدیر محصول می‌گوید، هیچکدام از اینها ممکن نبود اگر گلخانه‌ها وجود نداشتند. در واقع، طبق گزارش Business Wire، انتظار می‌رود بازار گلخانه‌های تجاری با نرخ رشد مرکب سالانه بیش از 8 درصد از سال 2022 تا 2027 رشد کند. در Modine، یک شرکت جهانی با بیش از 100 سال تجربه در گرمایش حرارتی، که دفتر مرکزی آن در راسین، ویسکانسین (ایالات متحده آمریکا)، با عملیات در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا قرار دارد.

“علاوه بر بازرسی واحد، آگاهی از متداول ترین تعمیرات برای راه حل های گرمایشی نیز مهم است. یکی از رایج ترین مسائلی که پرورش دهندگان را در شب بیدار نگه می دارد، سنسور شعله است. این جزء ایمنی مسئول اطلاع رسانی به برد کنترل است. این حسگر به مرور زمان کثیف می شود، بنابراین تمیز کردن آن پس از هر فصل گرما بسیار مهم است.”

به گفته Tuinstra، با شروع ماه های سرد، گلخانه داران باید زمان بگذارند تا مطمئن شوند واحدهای خود در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. “این به شما کمک می کند وقتی هوای سردتر شروع به روشن کردن دستگاه کنید، هیچ غافلگیری وجود ندارد.”

“در حالی که بهار و تابستان می توانند شرایط بهینه رشد را فراهم کنند، همچنین مهم است که گل ها و سبزیجات در زمستان رشد کنند تا با نیازهای مصرف کننده مطابقت داشته باشند. این امر داشتن یک منبع گرمایش قابل اعتماد برای گلخانه شما را حیاتی می کند. حتی مهم تر از داشتن واحد گرمایش تضمین می کند که در زمان شروع ماه های زمستان کارآیی دارد.”

او ادامه می دهد که موتورهای فن نیز باید نقطه کانونی در پایان فصل گرمایش باشند. با کارکرد زیاد واحد گرمایش در طول زمستان همراه با افزایش رطوبت در فضا، موتورهای فن می‌توانند کثیف شوند و در طول ماه‌های سرد فرسوده شوند. حتماً اینها را مرتب تمیز کنید تا احتمال خرابی کاهش یابد. “

“با صرف زمان برای بازرسی و تمیز کردن اجزای محلول گرمایشی، زمان تعمیر و نگهداری را در زمان راه اندازی واحد خود به حداقل می رسانید. هنگامی که فصل زمستان 2023 در دسامبر فرا می رسد، غافلگیر نشوید. فعال باشید و پس از پایان هوای سرد، واحد خود را بازرسی کنید.”

او توضیح می دهد که در بیشتر موارد، تعمیر و نگهداری کلی تمام چیزی است که در پایان فصل گرما مورد نیاز است. این به شناسایی و حل هر مشکل احتمالی کمک می کند. برخی از مراحل کلی عبارتند از:

  • مبدل حرارتی را از نظر ترک یا زنگ زدگی بررسی کنید.
  • لوله هواکش را از نظر زنگ زدگی یا گرفتگی بررسی کنید. این می تواند شامل پاک کردن لانه های پرنده ای باشد که ممکن است در داخل لوله هواکش ساخته شده باشند.
  • تمیز کردن مشعل های واحد گرمایش
  • برای واحدهای با راندمان بالا، تله‌های آب و خطوط میعانات را برای هر گونه کثیفی یا زباله بررسی کنید.